۳۳۱۹۲۹
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

انتشار جزئیات مدل ۲۰۱۷ فارستر سوبارو

شعبه‌ی امریکایی سوبارو سرانجام جزئیات مدل ۲۰۱۷ فارستر را منتشر کرد که قرار است از اواخر تابستان ۲۰۱۶ به بازار بیاید.

zoomit.ir - حسین ریاحی: شعبه‌ی امریکایی سوبارو سرانجام جزئیات مدل ۲۰۱۷ فارستر را منتشر کرد که قرار است از اواخر تابستان ۲۰۱۶ به بازار بیاید.

انتشار جزئیات مدل 2017 فارستر سوبارو

سوبارو فارستر ۲۰۱۷ از تابستان امسال به بازار عرضه خواهد شد و تغییرات قابل توجهی نسبت به قبل را بخود خواهد دید. در نمای ظاهری سپر جلو کاملا جدید و جلوپنجره‌ی شش ضلعی بکار رفته است. چراغ‌های اصلی نیز جدید بوده و از نوع طراحی شده اند. درون این چراغ‌ها از چراغ روشن در روز به شکل C انگلیسی استفاده شده است که دیگر کم کم در حال تبدیل شدن به یکی از مشخصه‌های ظاهری مدل‌های سوبارو است، همچنین تریم داخلی چراغ نیز به رنگ مشکی است. چراغ‌های C شکل با لامپ‌های LED در قسمت عقب نیز به چشم می‌خورند.

انتشار جزئیات مدل 2017 فارستر سوبارو

فارستر ۲۰۱۷ در بخش فنی نیز دستخوش بهینه سازی‌هایی شده است. فرمان خودرو نسبت به قبل تیزتر شده و برای آرامش بیشتر کابین از شیشه‌های آکوستیک و همچنین از مواد عایق صدا در داخل درها استفاده شده است. رینگ‌های آلومینیومی جدید نیز علاوه بر اینکه ظاهر زیبایی که به خودرو بخشیده‌اند، سبب کاهش وزن نیز شده اند.

انتشار جزئیات مدل 2017 فارستر سوبارو

سوبارو فارستر ۲۰۱۷ در سه تیپ استاندارد، پریمیوم، لیمیتد و تورینگ قابل خریداری خواهد بود. تمامی مدل‌ها در حالت عادی از پیشرانه‌ی ۲.۵ لیتری ۴ سیلندر باکسر با قدرت ۱۷۰ اسب بخار بهره مند هستند. مدل استاندارد ۲.۵i و پریمیوم ۲.۵i به صورت استاندارد از جعبه دنده‌ی شش سرعته‌ی دستی استفاده می کنند. مدل‌های ۲.۰XT نیز از پیشرانه‌ی قدرتمندتر ۲ لیتری چهار سیلندر باکستر بهره مند هستند که با اتکا به داشتن توربوشارژر و اینترکولر می‌تواند ۲۵۰ اسب بخار قدرت را تولید کند.

انتشار جزئیات مدل 2017 فارستر سوبارو

سیستم چهار چرخ محرک اختصاصی سوبارو با نام Symmetrical در تمامی تیپ‌ها بصورت استاندارد وجود دارد. در تیپ پریمیوم امکاناتی چون رینگ‌های ۱۷ اینچی آلومینیومی، سیستم فرود از تپه، حالت X-Mode ، سیستم HAVC، بالچه‌ی عقب به رنگ بدنه و آینه‌های فتوکرومیک موجود هستند.

انتشار جزئیات مدل 2017 فارستر سوبارو

در تیپ لیمیتد نیز علاوه بر موارد بالا، از تریم نقره‌ای متالیک یا مشکی براق در داشبورد استفاده شده است و آینه‌های جانبی نیز به رنگ بدنه و مجهز به چراغ راهنما هستند. در این مدل فرمان چرمی و سیستم هشدار نقطه کور به همراه سیستم هشدار خودروی پشتی نیز وجود دارند.

انتشار جزئیات مدل 2017 فارستر سوبارو

آخرین تیپ فارستر نیز تیپ تورینگ است، فارستر تورینگ از رنگ ویژه‌ای به نام قهوه‌ای برنزی در لیست رنگ‌های قابل سفارش خود بهره مند است و چرم استفاده شده در داخل آن نیز از چرمی به رنگ قهوه ای تیره در رودری‌ها، کنسول مرکزی و زیردستی محفظه‌دار کنسول استفاده شده است. امکانات رفاهی بیشتر این مدل‌نیز شامل فرمان مجهز به گرمکن، سیستم چرخش چراغ‌ها با فرمان و سیستم ورود و استارت بدون کلید هستند.

انتشار جزئیات مدل 2017 فارستر سوبارو

قیمت پایه‌ی سوبارو فارستر ۲۰۱۷ از ۲۲ هزار و ۵۹۵ دلار آغاز می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج