۳۳۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

دكتر پيام صالحي ستاره موسيقي پاپ اين بار از دكوراسيون مي‌گويد

اين‌بار به جاي خانه‌تكاني، سراغ تغيير دكوراسيون برويد

پيش از اين با پيام صالحي خواننده محبوب گروه آريان در مورد خلاقيت‌ها و نكات مهم دكوراسيون حرف زده بوديم. حالا كه نزديك نوروز هستيم، تصميم گرفتيم يكي از نمونه‌هاي خلاقانه دكوراسيون منزل را با كمك او بررسي كنيم.

مي‌گويند «ترس دشمن خلاقيت است»، بي‌راه هم نمي‌گويند. هرجا ردي از شجاعت وجود داشته باشد، خلاقيت هم رشد مي‌كند.‌‌ شايد مهم‌ترين ويژگي در دكوراسيون، داشتن خلاقيت است. چيزي كه در مبلمان «سون» به خوبي مي‌توانيد شاهد آن باشيد. پيش از اين با پيام صالحي خواننده محبوب گروه آريان در مورد خلاقيت‌ها و نكات مهم دكوراسيون حرف زده بوديم. حالا كه نزديك نوروز هستيم، تصميم گرفتيم يكي از نمونه‌هاي خلاقانه دكوراسيون منزل را با كمك او بررسي كنيم. به هرحال براي نو شدن لازم نيست خانه‌تان را عوض كنيد به جاي خانه‌تكاني، مي‌توانيد كمي خلاقيت به خرج دهيد تا يك خانه و زندگي شيك و امروزي داشته باشيد. ويژگي اين دكوراسيون سالن پذيرايي، مدرن و درعين حال كلاسيك بودن است. درطراحي اين فضا، جسارت خاصي ديده مي‌شود. چه در انتخاب رنگ‌ها و چه در تعداد مبل‌ها و صندلي‌ها، براي همين است كه مي‌شود شجاعت ستودني را در نوآوري اين فضاي شيك احساس كرد.


اين‌بار به جاي خانه‌تكاني، سراغ تغيير دكوراسيون برويد

دكتر پيام صالحي ستاره موسيقي پاپ اين بار از دكوراسيون مي‌گويد :

در اين فضا، تضادي كه ميان رنگ‌ها وجود دارد گيرايي خاصي ايجاد كرده است و به اين ترتيب ميان سردي و گرمي رنگ، كاملا تعادل به وجود آمده است و همين باعث شده كه اين سالن نه سرد شود و نه گرم


دنيايي از رنگ‌هاي كلاسيك

پيام صالحي مي‌گويد اين فضا براي هر نسلي قابل پذيرش است: «به دليل اين‌كه اين سبك، كاملا تركيبي است كه در آن هم از المان‌هاي كلاسيك استفاده شده و هم از الگوهاي مدرن. كف‌پوش اين خانه سنگ دهبيد است با رنگ كرم و رگه‌هاي محو. از آنجا كه كف‌پوش، تغييري نمي‌كند، براي هماهنگ كردن ساير رنگ‌ها بايد به رنگ كف‌پوش مراجعه كرد.» اما اين‌بار خلاقيت، به جاي استفاده از رنگ طلايي كه اصولا با كرم جور درمي‌آيد، سراغ رنگ بژ رفته است كه با رنگ‌هاي تيره مثل سرمه‌اي و مشكي هماهنگ مي‌شود. در اين فضا، تضادي كه ميان رنگ‌ها وجود دارد گيرايي خاصي ايجاد كرده است و به اين ترتيب ميان سردي و گرمي رنگ، كاملا تعادل به وجود آمده است و همين باعث شده كه اين سالن نه سرد شود و نه گرم؛ همين تعادل، بخش اعظمي از زيبايي و خاص بودن سالن را تامين كرده است.


شيك و ساده

اين‌بار به جاي خانه‌تكاني، سراغ تغيير دكوراسيون برويد

حالا بهتر است كمي سر بچرخانيد و به طراحي و مدل پرده‌ها دقت كنيد. پيام صالحي مي‌گويد: «هماهنگي كه ميان رنگ‌ و مدل پرده‌ها با بقيه بخش‌ها وجود دارد، فضاي يكدست و شيكي ايجاد كرده است.» از طرف ديگر در انتخاب مبلمان و پارچه‌هاي آن دقت زيادي شده، «نيم‌ست مبلمان با تركيب رنگ تيره و روشن طراحي شده و براي كوسن‌هاي مبل از پارچه روشن‌تر استفاده شده كه هماهنگ با پارچه دو مبل كناري باشد.»


گرمايي به نام شومينه

اين‌بار به جاي خانه‌تكاني، سراغ تغيير دكوراسيون برويد

يكي از نقاط عطف اين طراحي داخلي، مربوط به «شومينه» است. آنچه كه بيشتر از خود شومينه به شيك و گرم‌تر شدن فضاي خانه كمك مي‌كند، چگونگي تزئين محيط اطراف شومينه است. پيام صالحي مي‌گويد: «همان‌طور كه در تصوير مي‌بينيد، با نصب ستون‌هايي از آينه و قرار دادن زمينه‌اي سرمه‌اي، همرنگ با مبلمان و ۳ آينه لوزي شكل در بالاي شومينه و اضافه كردن دو مبل با رنگي كه به رنگ شومينه نزديك است. توانسته‌ايم جلوه‌اي خاص هم براي شومينه و هم براي محيط اطرافش فراهم كنيم.»


نورپردازي فضا با قرار دادن نورهاي مخفي ممتد كه تا رسيدن به يك هدف ادامه پيدا كرده‌اند، توانسته به فضاي خانه روح بدهد


نور باران

اين‌بار به جاي خانه‌تكاني، سراغ تغيير دكوراسيون برويد

شايد به نظرتان نرسد، اما يكي از پايه‌هاي دكوراسيون، نورپردازي است. نورپردازي فضا با قرار دادن نورهاي مخفي ممتد كه تا رسيدن به يك هدف ادامه پيدا كرده‌اند، توانسته به فضاي خانه روح بدهد و به وسايل جلوه بيشتري ببخشد. در اين‌باره پيام صالحي توضيح مي‌دهد: «براي لوسترهاي اين خانه از لوستر استيل با پارچه‌هاي مشكي رنگ استفاده شده كه كاملا منطبق با فضاي كلي طراحي شده و هماهنگ با رنگ‌هاي اين مجموعه است. البته در اين فضا به دليل كلاسيك بودن،‌ آباژورهاي طرح كلاسيك و شمع هم به كار رفته است تا همه‌چيز تكميل شود.»

منبع : مجله زندگی ایده آل
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج