۳۳۲۰۶۸
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

خشم نخست وزیر ژاپن از کار یک آمریکایی

یافته شدن جسد زن جوان ژاپنی و دستگیری یک آمریکایی شاغل در پایگاه تفنگداران نظامی آمریکا در ژاپن خشم ساکنان شهر اوکیناوا که احساس ضد آمریکایی زیادی در آنجا حکمفرما است را همراه داشت.

خبرگزاری فارس: دستگیر شدن یک آمریکایی شاغل در پایگاه نظامی این کشور در جزیره اوکیناوای ژاپن به خاطر پیدا شدن جسد یک زن جوان ژاپنی که از ماه گذشته ناپدید شده بود، خشم نخست وزیر این کشور را همراه داشت.

به نوشته وبگاه شبکه خبری «ای‌. بی . سی نیوز» «شینزو آبه» نخست وزیر ژاپن در این زمینه گفت: «کلامی که احساس مرا بیان سازد،ندارم. اینک باید احساس خانواده این زن را در نظر گرفت. ما به آمریکا توصیه می‌کنیم اقدام‌های لازم را برای جلوگیری از ارتکاب چنین حوادثی بکار بندند.»

بر اساس این گزارش، دستگیری این آمریکایی خشم ساکنان شهر اوکیناوا را در پی داشت که احساس ضد آمریکایی در آنجا به خاطر حضور پر شمار نیروهای نظامی در پایگاه آمریکا و نیز وقوع رویدادهای خشونت‌آمیز از سوی پرسنل نظامی آمریکا با ساکنین محلی بالا است . این امر شاید موجب دامن زدن بیشتر به مواضع مخالفان جابجایی تفنگداران نیروی دریایی آمریکا در جزیره جنوبی ژاپن شود. در سال ۱۹۹۵ نیز تجاوز به یک دانش آموز دختر ژاپنی از سوی سه نظامی آمریکایی موجب اعتراض‌هایی اولیه شد که موافقت با جابجایی تفنگداران دریایی آمریکا در پایگاه هوایی فوتنما به مکانی کم جمعیت‌تر در این جزیره را به همراه داشت.

پلیس ژاپن پنجشنبه گذشته از دستگیری «کنیث شینزاتو» ۳۲ ساله و یافتن جسدی در نزدیکی مکان اقامت وی در یک جنگل و در مرکز اوکیناوا خبر داد. پلیس جسد یافته شده را متعلق به دختر ۲۰ ساله‌ای که از ۲۸ آوریل ناپدید شده بود،نامید و از ظنین بودن خود به آمریکایی دستگیر شده در قتل دختر ژاپنی خبر داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آمریکایی ها که اونجا کاپیتالاسیون دارند طرف متجاوز میره تو خاک آمریکا دادگاه بعد دوسال هم آزاد. شما هم توصیه بکنید آقای نخست وزیر ژاپن توصیه !!!

    • ابرا

      ببین این قضایا چقدر تو ژاپن عادیه که بان کی مون حتی ابراز نگرانی هم نمیکنه....

      از باد هوا و آب دریا و تفاله چایی میتونن برق تولید کنن ولی از ملتشون نمیتونن دفاع کنن...یارو ته تهش گفته آمریکا یه فکری بکنه واسه این مسایل...
      هرچند من خودم هنوز نمیدونم غرامت سرنگون کردن همواپیما مسافربری رو از آمریکا گرفتیم یا نه...ویا 2 میلیارد دلاری که همینجوری عشقی عشقی از دارایی های بلوکه شده ایران برداشتن برمیگرده یا نه...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج