۳۳۲۰۷۳
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

گلایه سرمربی ذوب‌آهن از مسؤولان

سرمربی تیم ذوب‌آهن گفت: تا به امروز احساس تنهایی می‌کردیم چرا که مسؤولان شهری در طول فصل از تیم غافل بودند؛ برای قهرمانی در آسیا و جام حذفی نیاز به حمایت‌های جدی از سوی مسؤولان شورای شهر و شهرداری اصفهان داریم.

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم ذوب‌آهن گفت: تا به امروز احساس تنهایی می‌کردیم چرا که مسؤولان شهری در طول فصل از تیم غافل بودند؛ برای قهرمانی در آسیا و جام حذفی نیاز به حمایت‌های جدی از سوی مسؤولان شورای شهر و شهرداری اصفهان داریم.

دوشنبه شب نشست شهردار و اعضای شورای شهر اصفهان با اعضای تیم فوتبال ذوب‌آهن پیش از دیدار با العین امارات برگزار شد.

سعید آذری در این نشست با اشاره به حمایت‌های مجموعه شورای شهر اصفهان از باشگاه ذوب‌آهن، اظهار داشت: موقعی که تیم برای بقا در لیگ تلاش می‌کرد؛ حضور اعضا شورای شهر در کنار بازیکنان و حمایت معنوی آن‌ها باعث موفقیت‌های تیم در ادامه مسیر شد.

وی افزود: این حمایت‌ها تا به امروز نیز ادامه داشته است و حضور اعضای شورای شهر و شهردار اصفهان، پیش از بازی مهم برابر العین، بی‌گمان موجب دلگرمی و امید همه ما خواهد بود.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن وقت‌شناسی و انضباط تیمی را مهم‌ترین عامل موفقیت باشگاه ذوب‌آهن دانست و بیان کرد: در برابر حریفان که از بهترین و ایده‌آل‌ترین شرایط زیرساختی و مالی بهره‌مند هستند اتکا به نیروی فوق‌العاده ارزشمند انسانی، تنها عامل برتری ذوب‌آهن بر رقیبان است.

یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم ذوب‌آهن نیز در این نشست با گلایه از بی‌توجهی مسؤولان شهری در طول فصل، عنوان کرد: واقعیت این است که تا به امروز احساس تنهایی می‌کردیم چراکه مسؤولان شهری در طول فصل از تیم غافل بودند؛ برای قهرمانی در آسیا و جام حذفی نیاز به حمایت‌های جدی از سوی مسؤولان شورای شهر و شهرداری داریم.

وی ادامه داد: دستمان خالی است اما با غیرت و همت ایرانی بازیکنان، نتایج خوبی کسب کرده‌ایم؛ با توجه به نتایج موفقی که در آسیا گرفته‌ایم؛ آبروی فوتبال ایران محسوب می‌شویم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: زحمات همه بازیکنان بسیار زیاد بوده است و به نحوی شایسته باید از آن‌ها تقدیر شود؛ امیدوارم با پشتوانه حمایت مردم از تیم و پیروزی برابر العین، افتخار دیگری را نصیب ایران و اصفهان کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شهرام امیران

      از اخبار ورزشی که مبزاریت ممنون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج