جاباما
۳۳۲۲۷۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تکنولوژی جدید در نمایشگرهای خمیده

سامسونگ به تازگی پتنت جدیدی را به ثبت رسانده که در آن تصویری از ویژگی‌های تازه‌‌ی احتمالی برای گلکسی نوت اج جدید، نشان داده شده است. ظاهرا این ویژگی جدید به کاربران امکان نوشتن و کشیدن طرح‌ها را در یکی از لبه‌های خمیده دستگاه می‌دهد.

zoomit.ir - امین فیض پور: سامسونگ به تازگی پتنت جدیدی را به ثبت رسانده که در آن تصویری از ویژگی‌های تازه‌‌ی احتمالی برای گلکسی نوت اج جدید، نشان داده شده است. ظاهرا این ویژگی جدید به کاربران امکان نوشتن و کشیدن طرح‌ها را در یکی از لبه‌های خمیده دستگاه می‌دهد.

تکنولوژی جدید در نمایشگرهای خمیده

سامسونگ برای اولین بار دستگاه‌هایی با دو لبه‌ی خمیده را با گلکسی نوت اج به بازار معرفی کرد. حالا این کمپانی کره‌ای در تلاش است تا این لبه‌ی خمیده را در سری نوت کاربردی‌تر کند. البته هنوز مشخص نیست که منظور و هدف از قابلیت نوشتن و کشیدن طرح در لبه خمیده دستگاه چیست، اما ممکن است برای مثال زمانی که در حال کار با یک اپلیکیشن هستید، بدون اینکه از آن خارج شوید بتوانید یک شماره تلفن را در لبه دستگاه یادداشت کنید.

تکنولوژی جدید در نمایشگرهای خمیده

بسیاری از پتنت‌هایی که شرکت‌های فناوری و تولیدکننده‌ی گوشی‌های هوشمند به ثبت می‌رسانند هیچگاه به حقیقت تبدیل نمی‌شوند؛ چرا که جزء بخشی از مراحل تحقیق و توسعه‌ی شرکت‌ها به شمار می‌روند. پتنت جدید نیز ممکن است هیچگاه در هیچکدام از دستگاه‌های نوت سامسونگ استفاده نشود؛ اما از این طرح می‌توانیم اشتیاق سامسونگ را برای کاربردی‌تر کردن لبه‌های خمیده‌ی نمایشگر گوشی‌های هوشمند خود، دریابیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج