۳۳۲۲۹۵
۳ نظر
۵۰۰۷
۳ نظر
۵۰۰۷
پ

افزایش ۷۰۰ میلیارد تومانی درآمد مخابرات

به گفته‌ی عضو هیأت مدیره مخابرات ایران، از محل مصوبه جدید واگذاری امکانات مخابراتی و پیشنهاد افزایش هزینه ثبت نام تلفن ثابت به ۲۵۰ هزار تومان و افزایش آبونمان، در مجموع پیش بینی می‌شود درآمد سالانه مخابرات ۷۰۰ میلیارد تومان افزایش یابد.

فارس: به گفته‌ی عضو هیأت مدیره مخابرات ایران، از محل مصوبه جدید واگذاری امکانات مخابراتی و پیشنهاد افزایش هزینه ثبت نام تلفن ثابت به ۲۵۰ هزار تومان و افزایش آبونمان، در مجموع پیش بینی می‌شود درآمد سالانه مخابرات ۷۰۰ میلیارد تومان افزایش یابد.

لطیف وصلی با اشاره به پیشنهاد جدید مخابرات برای تغییر تعرفه تلفن ثابت، گفت: «این افزایش در دو بخش هزینه ثبت نام به ۲۵۰ هزار تومان رسید و افزایش آبونمان در ۴ سطح با ثبات تعرفه مکالمات بوده است. پیش بینی می‌شود با این تغییر سالانه ۶۰۰ میلیارد تومان به درآمد مخابرات اضافه شود.»

افزایش 700 میلیارد تومانی درآمد مخابرات

این عضو هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران افزود: «همچنین افزایش درآمد سالانه ۱۰۰ میلیارد تومانی نیز از محل مصوبه جدید کمیسیون تنظیم مقررات برای واگذاری امکانات مخابرات به اپراتورها پیش بینی می‌شود.»

وی همچنین اعلام کرد که بازار تلفن ثابت کشش مشترکان جدید را دارد؛ علاوه بر این در الحاقیه‌ای که سازمان تنظیم مقررات رادیویی به پروانه شرکت مخابرات ایران افزوده، دایری سالانه ۵۰۰ هزار مشترک جدید تلفن ثابت تکلیف شده است.

به گفته‌ی وصلی، علاوه بر این هم اکنون ۶ میلیون خط تلفن ثابت بدون کارکرد در کشور وجود دارد که باوجود سرمایه گذاری مخابرات برای دایری این خطوط، اما درآمدی از آنها ندارد. بر اساس گزارش وی، افزایش هزینه آبونمان شاید باعث شود مشترکانی که از خطوط خود استفاده نمی‌کنند آنها را به مخابرات بازگردانند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کاربر

      چه دلیلی وجود دارد که دولت خدمات خود را گران میکند و باعث تورم در جامعه میشود مگر نباید مجلس بر رسی کند هر اداره ای خود سرانه قیمت را افزایش میدهد؟ چه جالب ادم میمونه چی بگه __ هرسال گرانی که مسبب ان خود دولت است و افسردگی مردم

    • بازنشستهl

      واقعاجای تعجب بااین همه گرونی بازهم تورم پاهین میادتازه متوجه شدم که اگرقیمت بالا بره تورم پاهین میاد وبلعکس

    • بدون نام

      مخابرات بدجوری افتاده به گدایی،میگین نه....همین پیامکهایی که درطول روز براتون میاد یه نمونشه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج