۳۳۲۳۰۴
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

سیستم خودران آلفارومئو با الهام از تسلا

وبستر و فیات کرایسلر درصدد ساخت یک سیستم خودران برای خودروهای تولیدی خود هستند. سیستمی که قرار است از تکنولوژِی خودران تسلا موتورز الهام بگیرد و در خودروهای تولیدی این کمپانی ازجمله آلفا جولیا سدان استفاده شود.

وب سایت پدال - مهرداد خیاط محمدی: معمولاً کسانی که آلفارومئو می‌خرند به دنبال لذت بردن از یک حس ناب در رانندگی هستند؛ اما آقای هرالد وبستر، رییس بخش آلفارومئو و مازراتی بر این عقیده است که امروزه وجود یک سیستم خودران برای مکان‌های شلوغ در شهر که خودروها با گاز و ترمزهای پشت سرهم دست‌وپنجه نرم می‌کنند، بسیار سودمند خواهد بود و می‌توانید راهی برای برگرداندن وقت تلف‌شده مردم در این ترافیک‌ها باشد.

سیستم خودران آلفارومئو با الهام از تسلا

بر همین مبنا وبستر و فیات کرایسلر درصدد ساخت یک سیستم خودران برای خودروهای تولیدی خود هستند. سیستمی که قرار است از تکنولوژِی خودران تسلا موتورز الهام بگیرد و در خودروهای تولیدی این کمپانی ازجمله آلفا جولیا سدان استفاده شود. البته نباید انتظار یک سیستم خودران کاملاً مجهز و هوشمند را داشته باشیم؛ زیرا که وبستر معتقد است فیات کرایسلر حداقل تا سال ۲۰۲۴ چنین چیزی نخواهد ساخت.

سیستم خودران آلفارومئو با الهام از تسلا

وبستر به این موضوع اشاره کرد که اکثر مردم دوست دارند در بیشتر بزرگراه‌ها و مکان‌های خلوت و آزاد از رانندگی با خودرو خود لذت ببرند تا ترافیک‌ها سنگین و مکان‌های شلوغ. به همین دلیل وبستر توسعه خودروهایی را که بتوانند حس خوب رانندگی را به راننده القا کنند، مهم می‌داند.

سیستم خودران آلفارومئو با الهام از تسلا

چیزی که هم‌اکنون ما می‌توانیم از چشم‌انداز فیات کرایسلر درک کنیم این است که این کمپانی قرار نیست رانندگی خودکار را به‌طور کامل جانشین انسان کند؛ بلکه از آن به‌عنوان کمک‌حالی برای راننده در زمان‌هایی که رانندگی چندان خوشایند نیست، استفاده کند.

سیستم خودران آلفارومئو با الهام از تسلا

سیستم خودران آلفارومئو با الهام از تسلا

در مراسم رونمایی از جولیا در بریتانیا، یکی از اعضای آلفارومئو و مازراتی، ساخت این سدان را امری حیاتی برای پیشرفت آلفارومئو در آینده قلمداد کرد. وی اعلام کرد که فیات کرایسلر بیش از یک میلیارد یورو برای مهندسی این پلتفرم جدید هزینه کرده است و قرار است خودروهای جدید دیگری نیز از آلفا نیز بر پایه همین مهندسی معرفی شوند که هم‌اکنون در حال ساخت هستند و برای ادامه کار نیز به میلیاردها یورو دیگر نیازمندند. یکی از این خودروها آلفا رومئو استلویو است که اولین SUV آلفا خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج