۳۳۲۵۶۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

سید‌جلال و خلعتبری استقلالی‌‌ نمی‌شوند!

در چند روز اخیر اخباری مبنی بر مذاکره برخی مسئولان باشگاه استقلال با برخی بازیکنان از جمله محمدرضا خلعتبری، سید‌جلال حسینی و وریا غفوری شنیده می‌شد.

روزنامه خراسان ورزشی: در چند روز اخیر اخباری مبنی بر مذاکره برخی مسئولان باشگاه استقلال با برخی بازیکنان از جمله محمدرضا خلعتبری، سید‌جلال حسینی و وریا غفوری شنیده می‌شد که البته بهرام افشارزاده سرپرست باشگاه استقلال مذاکره با این بازیکنان را تکذیب و تاکید کرد که نقل وانتقالات استقلال پس از فینال جام‌حذفی آغاز می‌شود. این در‌حالی بود که بازیکنان ذکر شده تلویحا یا مثل خلعتبری به صراحت از تماس و پیشنهاد مسئولان باشگاه استقلال پرده برداشتند و اعلام کردند به پیشنهاد آن‌ها فکر می‌کنند!

همان موقع که نام خلعتبری و سیدجلال به‌عنوان ‌‌۲ بازیکن پیشین پرسپولیس برای حضور در استقلال مطرح شد، هواداران این تیم با حضور آن‌ها در تیم‌شان مخالفت‌ و علیه آنها موضع‌گیری کردند. به زعم آن‌ها بازیکنانی که عقبه پرسپولیسی دارند، به درد استقلال‌‌ نمی‌خورند و در سال‌های اخیر پروسه جذب بازیکنان سابق پرسپولیس چون علی انصاریان و محمد قاضی، پروسه‌ای شکست خورده بوده و این بازیکنان بازدهی مناسبی در جمع آبی‌ها نداشته‌‌اند. هواداران استقلال در فضای مجازی با کامنت گذاشتن در ذیل خبر مربوط به سید‌جلال و خلعتبری مخالفت صریح‌شان را با حضور آن‌ها در تیم محبوب‌شان اعلام کردند و خواستار جذب بازیکنان جوان و آینده‌دار و علاقه‌مند به پیراهن استقلال شدند.

البته در مقابل خواست هواداران، عده‌ای به دلایل مختلف اصرار به جذب خلعتبری و سید‌جلال داشته و دارند و گفته می‌شود سید‌مهدی رحمتی کاپیتان استقلال هم به خاطر رفاقت نزدیک با این ‌‌۲ بازیکن برای حضور آن‌ها در جمع آبی‌ها پایتخت واسطه شده است. فارغ از این‌که چه کسی یا کسانی برای حضور خلعتبری و سید‌جلال پیش‌قدم شده‌‌اند، شنیده می‌شود این ‌‌۲ بازیکن با دلایل مختلف از ‌‌آبی‌پوش شدن منصرف شده‌‌اند. بر‌اساس شنیده‌ها سید‌جلال‌‌ حسینی که هنوز هم بین هواداران پرسپولیس ارج و قرب دارد و مورد تشویق قرار می‌گیرد، با در نظر گرفتن احتمال عصبانیت و دلخوری هواداران پرسپولیس و واکنش منفی آن‌ها و سر دادن شعار علیه او، عطای استقلالی شدن را به لقایش بخشیده است. خلعتبری اما دلایلی کاملا عکس دلایل سید‌جلال برای منصرف شدن از حضور در استقلال دارد. بازیکن سابق پرسپولیس و سپاهان که روحیه‌اش با حسینی متفاوت است، از شعار هواداران پرسپولیس نگرانی نداشته و حتی برای تلافی اتفاقاتی که چند سال پیش در این تیم برایش رخ داد، بدش‌‌ نمی‌آمد حضور در تیم رقیب را تجربه کند و به نوعی با سرخ‌ها کل بیندازد. با این‌حال گویا مواضع تند و منفی هواداران استقلال، او را از حضور در این تیم منصرف کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج