۳۳۲۶۴۵
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

نامگذاری خیابانی به نام مهران دوستی

مهران دوستی گوینده برتر رادیو و مجری برنامه‌های تلویزیونی ایرانی ابتدای خرداد سال گذشته به دلیل ایست قلبی دار فانی را وداع گفت. در دویست و پنجاه و هشتمین جلسه شورای شهر مصوب شد خیابانی برای بزرگداشت یاد او نام‌گذاری شود.

خبرگزاری فارس: مهران دوستی گوینده برتر رادیو و مجری برنامه‌های تلویزیونی ایرانی ابتدای خرداد سال گذشته به دلیل ایست قلبی دار فانی را وداع گفت. در دویست و پنجاه و هشتمین جلسه شورای شهر مصوب شد خیابانی برای بزرگداشت یاد او نام‌گذاری شود.

نامگذاری خیابانی به نام مهران دوستی

بر اساس مصوبه شورای شهر در روز چهارشنبه پنجم خرداد همزمان با سالروز در گذشت مهران دوستی، خیابان اسفراین در منطقه ۶ به مهران دوستی تغییر نام داده و آیین تجلیل از این هنرمند برجسته ایرانی صورت می گیرد.

مراسم تغییرنام خیابان اسفراین با حضور خانواده مرحوم دوستی و جمعی از اهالی هنر و رسانه صورت می گیرد.

زنده یاد مهران دوستی در سال ۱۳۵۹ و هنگام تصدی سمت مدیریت تولید صدا و سیمای مرکز گیلان، به‌دلیل نیامدن گوینده، این کار را بر عهده گرفت و از آن پس حرفه گویندگی را دنبال کرد. مرحوم دوستی در زمان جنگ ایران و عراق اطلاعیه‌های ارتش را در رادیو می‌خواند و از گویندگان رادیو جبهه بود. او در سالیان آخر عمر خود به‌عنوان یکی از چهره‌های شناخته‌شده رادیو، گویندگی برنامه‌های متعددی را برعهده داشت. همکاری در برنامه‌های تلویزیونی ازجمله سینما یک، سینما دو و سینما چهار و انبوه تیزرهای تبلیغاتی از دیگر فعالیت‌های او در زمینه گویندگی بود.

دوستی توانسته بود با اجرای بی نظیر خود، سلسله برنامه های ساعات بعد از ظهر رادیو جوان را تبدیل به پرشنونده ترین ساعات رادیو کند و به عنوان یکی از محبوب ترین گویندگان ایرانی جای خود را در دل مردم ایران باز کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مهران دوستی فراتر از یک گوینده بود.روحش شاد

    • بدون نام

      چرا شورای شهر از نام بزرگان و مفاخری چون منوچهر نوذری و محمد علی اینانلو که در دل مردم جای دارندوادر نامگذاری خیابان ها ومیادین شهر تهران مضایقه میکند در تمام دوران جنگ این ابر مرد "نوذری"وتیم صبح جمعه با شما یک ملت را از افسردگی و تبعات غم واندوه ناشی از جنگ رهایی دادند .یا چه کسی چون اینانلو و دکتر بسکی برای فجایع زیست محیطی می گریست .روحشان شاد وتا ابد در دل مردم راستین این ملک جا دارند.!!!!!؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج