۳۳۲۶۵۲
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

۵۰ مکان در دنیا که نگران‌کننده هستند (۵)

شاید بهتر بود نامش را می‌گذاشتیم: «۵۰ مکان در دنیا که واقعا ترسناک هستند!» اما چه می‌شود اگر کمی شجاعانه‌تر برخورد کنیم و نامشان را ترسناک نگذاریم؟ زمین جاییست پر از عجایب و زیبایی‌هایی که برخی از آنان تکان‌دهنده هستند.

وبسایت ترنجی - سحر حاصلي: شاید بهتر بود نامش را می‌گذاشتیم: "۵۰ مکان در دنیا که واقعا ترسناک هستند!" اما چه می‌شود اگر کمی شجاعانه‌تر برخورد کنیم و نامشان را ترسناک نگذاریم؟ زمین جاییست پر از عجایب و زیبایی‌هایی که برخی از آنان تکان‌دهنده هستند. اما این منزل بزرگ هرچقدر هم وهم‌آور باشد، خانه ماست و جاییست که در آن آرامش گرفته‌ایم. کره‌ای به مساحتی بزرگ که از کوه و دشت و دریا و خشکی و انواع حیوان و پرنده و انسان پر شده است.

در این دسته از مطالب ادامه‌دار قرار است به ۵۰ مکان در دنیا که اسراری مرموزانه در دل خود نهفته دارند، سربزنیم و کمی خانه‌ی بزرگ خودمان را بهتر بشناسیم.

این مجموعه‌ی بلند قرار است شامل ۱۰ شماره باشد و در هر کدام به معرفی ۵ مکان بپردازیم. برخی از آنان را قبلا هم در "مطلب ساعت ۲۴" دیده بودید با این حال تکرار کردنشان به هیچ وجه خالی از لطف نیست. این مجموعه به نمایندگی از نسخه‌های قدیمی‌تر "مطلب ساعت ۲۴" قرار است در شب‌های آتی به صورت نسبتا مکرر خدمت شما عرضه بشود. شاید بعد از مدت‌ها، تولد جدیدی در مجموعه‌های بلندتر، خاطرات زیبایی را برایمان زنده کند. باشد که این نقطه‌ی آغاز با استقبال زیبای شما همراه بشود!

۲۱. Truk Lagoon, Micronesia

50 مکان در دنیا که نگران‌کننده هستند (5)

این تالاب در قلب خودش خاطرات زیادی از جنگ جهانی دوم نگهداری می‌کند؛ از هواپیما، سلاح، بمب، اژدر، منابع غذایی، اتومبیل، موتور سیکلت، بولدوزر و عضو جدایی ناپذیر هر جنگ، سربازان گرفته تا خاطرات معنوی شوم آن دوران. افسوس که زبانی برای گفتن نیست والا حرف‌های زیادی برای گفتن وجود دارد. وجود این خاطرات، همه چیز را کمی وهم‌آور می‌کند و باعث می‌شود که افراد کمی دلشان بخواهد در این آب‌ها شنا کنند…

۲۲. West Virginia State Penitentiary, W.Va

50 مکان در دنیا که نگران‌کننده هستند (5)

ردیف‌هایی منظم از سلول‌هایی زجرآور برای نگهداری زندانی‌ها؛ خدا می‌داند که در زمان‌های پیشین اینجا چه اتفاقاتی که به خودش ندیده است. این برای همه ما واضح است که زندان اصلا مکان زیبایی نیست؛ حال چه می‌شود اگر همین زندان نچندان زیبا به جایی متروکه و خالی از سکنه تبدیل بشود؟ باور بفرمایید که این تصویر هم توسط ربات‌های هوشند گرفته شده است و نه عکاسان ماجراجوی بلند پرواز…

۲۳. Boiling Lake, Dominica

50 مکان در دنیا که نگران‌کننده هستند (5)

دریاچه‌ای جوشان که انواع گاز و بخار از آن پخش می‌شود. به گفته محققان اینجا آنقدر آب داغ است که تقریبا می‌توان گفت از جوشش زیاد به قل قل افتاده است. این را می‌دانیم که آب‌های معدنی منبعی سرشار از مواد بسیار مفید هستند، اما باور بفرمایید که انسان پخته شده به هیچ وجه دیدنی و جالب توجه نیست. حال انتخاب با خودتان است. شما می‌توانید این دریاچه‌ی نگران‌کننده و سوزاننده را بعد از حدودا ۶ ساعت پیاده‌روی زیارت کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج