جاباما
۳۳۲۶۷۶
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

تصاویر جدید از گلکسی C۵ لو رفت

گوشی گلکسی C۵ به عنوان جدیدترین عضو خانواده‌ی C شرکت سامسونگ به حساب می‌آید که چند وقت پیش مجوزهای لازم را از سازمان TENNA کشور چین دریافت کرد و حتی تصویری هم از آن منتشر شده بود. امروز تصاویر رسمی این گوشی لو رفته که ما را بیشتر با این محصول آشنا می‌کنند.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: گوشی گلکسی C۵ به عنوان جدیدترین عضو خانواده‌ی C شرکت سامسونگ به حساب می‌آید که تا این لحظه اطلاعات مختلفی از آن به بیرون درز کرده است.

تصاویر جدید از گلکسی C5 لو رفت

این تلفن همراه هوشمند جدید چند وقت پیش مجوزهای لازم را از سازمان TENNA کشور چین دریافت کرد و حتی تصویری هم از آن منتشر شده بود. امروز تصاویر رسمی این گوشی لو رفته که ما را بیشتر با این محصول آشنا می‌کنند.

با توجه به تصاویر به نظر می‌رسد این گوشی یک مدل طلایی خواهد داشت و بدنه‌ی آن فلزی خواهد بود. این تلفن همراه هوشمند قرار است در کشور چین عرضه شود. گوشی Galaxy C۵ یک صفحه نمایش ۵.۲ اینچی Super AMOLED با کیفیت ۱۰۸۰p دارد. از تراشه‌ی اسنپ دراگون ۶۱۷ روی آن استفاده شده و ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد. این محصول از شبکه‌ی LTE پشتیبانی می‌کند و دو سیم‌کارته خواهد بود. دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با فلش دوتایی و دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی برای آن در نظر گرفته شده است. همچنین سامسونگ یک باتری ۲۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی هم روی آن قرار داده.

گوشی Galaxy C۵ با اندروید ۶.۰.۱ راهی بازار می‌شود و ۶.۷ میلی‌متر ضخامت و ۱۵۳ گرم وزن دارد. هنوز مشخص نیست که این گوشی به جز کشور چین در چه کشورهایی عرضه می‌شود. در ادامه می‌توانید تصاویر بیشتری از این محصول را ببینید:

تصاویر جدید از گلکسی C5 لو رفت

تصاویر جدید از گلکسی C5 لو رفت

تصاویر جدید از گلکسی C5 لو رفت

تصاویر جدید از گلکسی C5 لو رفت

تصاویر جدید از گلکسی C5 لو رفت

تصاویر جدید از گلکسی C5 لو رفت
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج