۳۳۲۶۸۲
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

Xperia E۵، محصول جدید سونی

تنها چند روز پس از اینکه اطلاعاتی در مورد تلفن هوشمند اکسپریا E۵ فاش شد، سونی این خبر را در قالب انتشار یک پست در فیس‌بوک، به صورت رسمی تایید کرد.

zoomit.ir - مجتبی بوالحسنی: چندی پیش اعلام شد که سونی در حال ساخت تلفن‌هوشمند جدیدی به نام Xperia E۵ است. به تازگی سونی در حساب رسمی فیسبوک خود ضمن تایید این خبر از طریق انتشار یک پست، یک تصویر رندر از این محصول را هم به اشتراک گذاشته است.

Xperia E5، محصول جدید سونی

تنها چند روز پس از اینکه اطلاعاتی در مورد تلفن هوشمند اکسپریا E۵ فاش شد، سونی این خبر را در قالب انتشار یک پست در فیس‌بوک، به صورت رسمی تایید کرد. البته این شرکت اولین تصویر رندر گوشی یاد شده را نیز منتشر کرد که نمای جلو و پشت آن را نشان می‌دهد.

اگر در مورد این تلفن‌هوشمند اطلاعی ندارید باید بگوییم چند روز قبل مشخص شد دستگاهی که با نام Sony F۳۳۱۱ و در اواخر ماه قبل در بنچمارک GFX Bench رویت شده بود، در واقع Xperia E۵ است. بر اساس اطلاعات این بنچمارک، این گوشی مجهز به پردازنده‌ی MT۶۷۳۵ مدیاتک است. صفحه‌نمایش اکسپریا E۵ نیز ۴.۶ اینچی با کیفیت ۷۲۰p در نظر گرفته شده و حافظه‌ی رم پردازشی این دستگاه نیز ۱.۵ گیگابایت است. همچنین این محصول از ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی داخلی بهره خواهد برد. با توجه به این مشخصات می‌دانیم که E۵ در واقع یک گوشی پایین‌رده است.

در حال حاضر اطلاعاتی در مورد زمان معرفی و همچنین قیمت این تلفن‌هوشمند در دسترس نیست؛ اگرچه با توجه به تایید رسمی سونی، احتمالا به زودی شاهد معرفی این دستگاه خواهیم بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      میخوااااااام

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج