۳۳۲۷۸۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

قربانی بتمن و سوپرمن

همسو با موفقیت تجاری چشمگیر «بت من مقابل سوپرمن» که برای اولین بار این دو کاراکتر سرشناس کمیک بوکی را در یک فیلم بلند سینمایی کنار یکدیگر قرار داده، ماجرای حذف تمامی تصاویر مربوط به ینامالون در این فیلم ناظران را حیرت زده و وی را به قربانی بزرگ فیلم تبدیل کرده است.

روزنامه بانی فیلم - وصال روحانی: همسو با موفقیت تجاری چشمگیر «بت من مقابل سوپرمن» که برای اولین بار این دو کاراکتر سرشناس کمیک بوکی را در یک فیلم بلند سینمایی کنار یکدیگر قرار داده، ماجرای حذف تمامی تصاویر مربوط به ینامالون در این فیلم ناظران را حیرت زده و وی را به قربانی بزرگ فیلم تبدیل کرده است.

قربانی بتمن و سوپرمن

زاک اسنایدر کارگردان «طلوع عدالت» (نام کامل کننده و جنبی این فیلم) متذکر شده که حذف مالون و کاراکتر وی در این فیلم به سبب صرفه جویی در زمان و کوتاه کردن فیلم بوده ولی این دفاعیه با توجه به این که نسخه اکران شده تقریباً دو ساعت و نیمه است، کمتر ناظری را متقاعد کرده است.

هنوز معلوم نیست مالون در این فیلم چه رلی را ایفا کرده اما گفته می شود که وی در نقش باربارا گوردون ظاهر شده که دختر رییس پلیس شهر گوتام، یعنی محل وقوع اتفاقات فیلم است. چند و چون این قضیه و سیمای ینامالون در این فیلم به زودی و با عرضه نسخه ویدیویی که در آن قسمت های حذف شده هم موجود است، مشخص خواهد شد ولی تا چنان زمانی می توان به برخی اظهارات زاک اسنایدر هم رجوع و بر اساس آن هم برخی نتیجه گیری ها کرد. وی در مصاحبه ای گفته است: باز کردن این گونه نکات کار درستی نیست و بهتر است بیان آنها به شکلی حساب شده تر و مثبت تر به آینده موکول شود.

مالون قطعاً در این فیلم ایفاگر رل رابین یا دختر خفاشی نبوده است و همین طور برخی نقش های دیگر که در گمانه زنی های مطبوعاتی اخیر شاهد اشاره به آنها بوده ایم. حرف های فوق می تواند تخفیف دهنده حرف های مرتبط با ایفای رل باربارا گوردون توسط ینامالون هم باشد ولی هر چه هست نام این بازیگر را بیش از پیش بر سر زبان ها انداخته و تبدیل به یک تبلیغ مفت و مجانی برای او شده است و حتی اگر این فرآیند منفی را مطرح می کند که کارگردان هیچ سودی را در حفظ کاراکتر و تصاویر وی ندیده و آنها را به کلی حذف کرده اما مالون را در صدر اخبار نگه می دارد و این فرصت را هم به وی می دهد که هر موقع خواست از دستاوردهایش دفاع و حذف شخصیت خود از «طلوع عدالت» را محصول بی عدالتی زاک اسنایدر بنامد و نه نقصان های احتمالی خودش.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج