جاباما
۳۳۲۸۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

تعویق کنسرت خواننده آلبوم «با قرص‌ها می رقصد»

کاوه آفاق: کاش آهنگ عروسی می خواندم

عدم صدور مجوز برگزاری برنامه از سوی اداره اماکن نیروی انتظامی باعث تعویق کنسرت کاوه آفاق در تهران شد.

وب‌سایت موسیقی ما: عدم صدور مجوز برگزاری برنامه از سوی اداره اماکن نیروی انتظامی باعث تعویق کنسرت کاوه آفاق در تهران شد.

کنسرت کاوه آفاق که قرار بود به مناسبت آزادسازی خرمشهر در تایخ سوم خرداد در محوطه باز برج میلاد برگزار شود، علی‌رغم دریافت مجوز از سوی وزارت ارشاد، به دلیل عدم صدور مجوز اماکن نیروی انتظامی به تعویق افتاد.

کاوه آفاق: کاش آهنگ عروسی می خواندم

خواننده آلبوم «با قرص ها می رقصد» در واکنش به تعویق چندباره کنسرتش که این بار «راک بودن سبک موسیقی» دلیل اصلی آن عنوان شده، اعتقاد دارد: «با اینکه وزارت محترم ارشاد و دیگر مسئولان حوزه فرهنگ در دیگر ادارات، کمال لطف و همکاری را داشته‌اند، متاسفانه مجوز درخواست اجرا برای سوم خرداد توسط نهادی البته نامرتبط با حوزه فرهنگ که به علت تخصص در زمینه‌ای دیگر، آشنایی حرفه‌ای نسبت به سابقه و تخصص هنرمندان و سطح کیفیت کار آنها ندارد، هنوز هم صادر نشده و از آنجایی که مدت‌هاست بسیاری از عزیزان همه روزه خبر از زمان کنسرت می‌گیرند، باید عرض کنم با عرض شرمندگی ما هنوز مجاز به اجرا نیستیم.»

کاوه آفاق در ادامه می‌افزاید: «خاطرات عجیبی که من در این چند سال از برخی اشخاص نامرتبط اما موثر دارم، در روز قیامت به دردم خواهد خورد. همچنان مثل یک سرباز مخلص، صبورانه در راه زنده نگه داشتن موسیقی‌های اندیشه‌محور و فاخر در میهن عزیزمان در سنگر هنر می‌جنگیم. به قول یکی از دوستان، شاید اگر بینی‌ و لب‌هایم را جراحی کرده و مثل کسانی که موسیقی بی‌دغدغه‌ای عرضه می‌کنند بودم یا چند آهنگ برای تولد، عروسی و غیره خوانده بودم، تا الان مجوز اجرای زنده از سوی این نهاد صادر شده بود. چون همین الان ده ها نفر با این مشخصات در اقصی نقاط میهن بدون دغدغه در حال برگزاری کنسرت‌هایشان هستند و من اجازه برگزاری برنامه ندارم.»

در این بین «محمدحسین تفرشی» (تهیه کننده کنسرت های کاوه آفاق) نیز در گفتگو با خبرگزاری مهر درباره لغو کنسرت آفاق توضیح داده بود: «اداره اماکن درباره کنسرت کاوه آفاق اعلام کرده که موسیقی این هنرمند «راک» است و ما نمی‌توانیم مجوز بدهیم. این در حالی است که کاوه آفاق ادعایی درباره راک بودن موسیقی خود ندارد و جالب‌تر این‌که از یک خواننده معروف که مجوزهای زیادی برای برگزاری کنسرت دریافت می‌کند به عنوان پدر راک ایران نام برده می‌شود و کسی با این عنوان مشکلی پیدا نمی‌کند اما کاوه آفاق که آلبومش در وزارت ارشاد هم مجوز گرفته و هم ژانربندی شده، نمی‌تواند مجوزی دریافت کند.»

احتمالاً تاریخ جدید کنسرت آفاق در روزهای آینده اعلام خواهد شد تا سرانجام نخستین اجرای زنده این خواننده در کشور برگزار شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      منظورش رضا یزدانیه
      همه کاره رضا یزدانی علی اوجیه که آدم زرنگیه و راه مجوز گرفتن رو بلده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج