جاباما
۳۳۲۸۴۴
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

بهرام رادان و ساره بیات در «زرد»

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «زرد» با اعلام این‌که فیلمبرداری این اثر ظرف یک ماه آینده به پایان می‌رسد در رابطه با مضمون و حال وهوای این اثر سخن گفت.

خبرگزاری صبا: تهیه‌کننده فیلم سینمایی «زرد» با اعلام این‌که فیلمبرداری این اثر ظرف یک ماه آینده به پایان می‌رسد در رابطه با مضمون و حال وهوای این اثر سخن گفت.

کامران مجیدی؛ تهیه‌کننده فیلم سینمایی «زرد» در رابطه با آخرین وضعیت تولید این اثر اعلام کرد: هم‌اکنون فیلمبرداری این اثر از نیمه گذشته است و تصور می‌کنم که ظرف یک ماه آینده مراحل فنی این فیلم را آغاز کنیم.

بهرام رادان و ساره بیات در «زرد»

وی با اشاره به این‌که مخاطبان «زرد» از تمام اقشار سنی می‌توانند باشند، گفت: شاید مضمون و حال هوای این اثر بیشترمورد توجه جوانان قراربگیرد ولی بازهم تاکید می‌کنم که این فیلم دارای شاخصه‌هایی برای جذب کردن مخاطب در تمام رده‌های سنی است.

این تهیه‌کننده با اشاره به این‌که «زرد» حاوی پیامی انسانی است، تصریح کرد: البته داستان این فیلم مخاطب را سرگرم خواهد کرد و لحظات فرح‌انگیزی را برای آنها مهیا خواهد کرد.

مجیدی در پاسخ به زمان اکران این اثرسینمایی یادآورشد: حضور و نمایش «زرد» در سی و‌‍پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر از اهمیت بیشتری برای من و کارگردان برخورداراست که در نتیجه مشخص شدن تاریخ اکران این فیلم به بعد از ایام جشنواره دربهمن ماه موکول خواهد شد.

وی درخصوص انتخاب بهرام رادان در این اثرسینمایی، تشریح کرد: نقش او کمتر به آثاری که در گذشته ایفا کرده نزدیک است و تصورم در خصوص بازی وی حاکی از این است که در این اثر هم مانند سایر آثاری که مقابل دوربین دوباره خواهد درخشید.

کامران مجیدی؛ تهیه‌کننده این فیلم هم در جشنواره سی و چهارم «لاک قرمز» اولین تجربه سینمایی سید‌جمال سیدحاتمی را تهیه کرده بود که در آن پانته‌‌‌آ پناهی‌ها، بهنام تشکر، پردیس احمدیه و مسعود کرامتی و... نقش‌آفرینی کردند.

این اولین همکاری مشترک بهرام رادان و ساره بیات است. بهاره کیان‌افشار هم برای دومین بار پس از فیلم «بارکد» رو‌به‌روی رادان قرار می‌گیرد. شهرام حقیقت‌دوست هم سه سال پس از «کلاشینف» بار دیگر جلوی دوربین یک فیلم سینمایی می‌رود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج