۳۳۲۹۰۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

غول رمزنگاری به اپل بر می‌گردد

یکی از بزرگ‌ترین نام‌های جهان در حوزه رمزنگاری به اپل باز خواهد گشت. براساس گزارش خبرگزاری رویترز مدیر ارشد فناوری شرکت Silent Circle، جان کالاس این ماه به استخدام اپل درآمده است.

مجله دیجی کالا - اسماعیل دلخموش: یکی از بزرگ‌ترین نام‌های جهان در حوزه رمزنگاری به اپل باز خواهد گشت. براساس گزارش خبرگزاری رویترز مدیر ارشد فناوری شرکت Silent Circle، جان کالاس این ماه به استخدام اپل درآمده است. کالاس به دلیل کار بر روی سیستم رمزگذاری PGP مطرح است. او از بنیان‌گذاران سیستم امن پیام رسان Silent Circle هم بوده است.

غول رمزنگاری به اپل بر می‌گردد

در ماه‌های گذشته درگیری اپل و FBI بر سر ماجرای سن برناردینو و رمزگشایی از آیفون‌های این شرکت و همچنین خبر وجود دستگاهی که قادر است قفل مدل‌هایی از آیفون را بشکند در کنار اخباری درباب حفره‌های امنیتی در نرم افزارهای شرکت اپل باعث شده بود حرف و حدیث‌های بسیاری درباره میزان امن بودن محصولات این شرکت بر سر زبان‌ها بیفتد. به نظر می‌رسد بازگشت یک متخصص بزرگ در حوزه رمزنگاری می‌تواند دو هدف را دنبال کند. اول اینکه در عمل بتواند اپل را در بهبود امنیت محصولات‌اش یاری کند و دیگر آنکه از نظر تبلیغاتی هم به اپل کمک کند و فضای بوجود آمده در اثر اخبار ماه‌های گذشته را از میان ببرد.

کالاس پیش از این دوبار برای اپل کار کرده است. یک بار در طول سال‌های ۱۹۹۵ تا ۱۹۹۷ و بار دیگر از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۱. در طول دوره دوم کالاس بر ارتقای برنامه FileVault (یک سیستم رمزگذاری) بر روی سیستم عامل OS X Lion اپل نظارت داشت.

هنوز مشخص نیست کالاس در شرکت اپل بر روی چه پروژه‌ای کار خواهد کرد اما بازگشت این غول حوزه رمزنگاری دل هواداران اپل را بیش از پیش قرص می‌کند.

‌‌‌
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج