۳۳۲۹۳۸
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

روزنامه روسی:

«فروشنده» فراتر از انتخاب کن بود

راسیسکایا گازتا با ارزشمند خواندن موضوع فیلم فروشنده نوشت: تازه ترین اثر اصغر فرهادی فراتر از انتخاب داوران جشنواره کن بود و باید برای موضوع، ساخت خوب و همچنین نگاه انسانی آن به عنوان فیلم اول برای دریافت جایزه طلایی برگزیده می شد.

خبرگزاری ایرنا: راسیسکایا گازتا با ارزشمند خواندن موضوع فیلم فروشنده نوشت: تازه ترین اثر اصغر فرهادی فراتر از انتخاب داوران جشنواره کن بود و باید برای موضوع، ساخت خوب و همچنین نگاه انسانی آن به عنوان فیلم اول برای دریافت جایزه طلایی برگزیده می شد.

در این گزارش آمده است: فروشنده یک فیلم جنایی یا حادثه ای نیست و در آن صحنه خونریزی و دعوای تن به تن مشاهده نمی شود، بلکه ماجرای آن به امور روزمره ارتباط دارد.

این روزنامه افزوده است: قهرمان فیلم سعی می‌کند، فردی را پیدا کند که به همسرش توهین کرده است، ولی در مسیر خود با پرسش های دردناکی مواجه می شود.

نویسنده گزارش افزوده است: کمتر فیلمی مانند فروشنده را دیده ام که از قضاوت زودرس خود خجالت کشیده و همراه قهرمان فیلم برای تجدید نظر در آنها تلاش کرده باشم.

راسیسکایا گازتا افزوده است: فروشنده ارزش اموری مانند شأن انسان، حرمت، سربلندی و بیم از بی‌آبرویی را احیا می‌کند. یک اقدام شرمند کننده باعث احساس انتقام می‌شود و اکنون مشکل این است که یک شرارت کوچک باعث شرارت بزرگ نشود و همچنین باعث می‌شود ما از دیدگاهی جدید به ایران نگاه کنیم و ببینیم که ایرانیان افرادی با روحیه مطلقاً مدرن هستند.

فیلم فروشنده با بازی شهاب حسینی در نقش عماد و ترانه علیدوستی با نام رعنا بیانگر رابطه زوجی است که هنرپیشه های نمایش مرگ فروشنده اثر آرتور میلر هستند.

این فیلم که محصول مشترک ایران و فرانسه است در تازه ترین حضور بین المللی خود در اختتامیه شصت و نهمین جشنواره فیلم کن، جایزه بهترین فیلمنامه و بهترین بازیگر نقش مرد را به خود اختصاص داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همه دنیا دارن از فیلم و داستانش تعریف می کنن و اسم ایرانو با این افتخار هنری تحسین می کنن اونوقت روزنامه های معلوم الحال و بعضی از مردم دلواپس هنوز فیلمو ندیده هرچی از دهنشون در میاد میگن...واقعا باعث خجالته

    • ایرانی

      گفتم باز میگم هر فیلمی که بدبختی ما را فیلم کنه جایزه میدن نه موفقیت مارا. !آیا شما هم متوجه شدید ؟

    • user

      کاش اینایی که دارن نظر منفی میدن منتظر میموندن و بعد دیدن فیلم اظهار فضل میکردن
      و در حالی شدن کاسه داغ تر از آش که این فیلم از نظر ارشاد مشکلی نداره و بزودی در ایران اکران عمومی خواهد شد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج