۳۳۳۰۵۸
۱ نظر
۵۰۳۱
۱ نظر
۵۰۳۱
پ

فرش قرمز فیلم جدید «دیزنی» +عکس

مراسم فرش قرمز «آلیس در آن‌سوی آینه» با حضور ستاره‌های سرشناس فیلم از جمله جانی دپ، آن هاتاوی، میا واشیکافسکا، جیمز بابن کارگردان و سوزان تاد تهیه‌کننده در بلوار هالیوود شهر لس آنجلس برگزار شد.

وب‌سایت آی سینما: مراسم فرش قرمز «آلیس در آن‌سوی آینه» با حضور ستاره‌های سرشناس فیلم از جمله جانی دپ، آن هاتاوی، میا واشیکافسکا، جیمز بابن کارگردان و سوزان تاد تهیه‌کننده در بلوار هالیوود شهر لس آنجلس برگزار شد. مجموعه‌ای از تصاویر مربوط به این مراسم را می‌توانید در ادامه تماشا کنید.

فرش قرمز فیلم جدید «دیزنی» +عکس

به گزارش «درپ»، در جریان مراسمی که دو روز پیش (دوشنبه) در لس آنجلس امریکا برگزار شد، ستاره‌های فیلم «آلیس در آن‌سوی آینه» بر روی فرش قرمز بلوار هالیوود ظاهر شدند تا در کنار هواداران‌شان، نمایش دنباله فیلم موفق «آلیس در سرزمین عجایب»ِ تیم برتن را جشن بگیرند.

جانی دپ ستاره اصلی فیلم قبلی که در سال ۲۰۱۰ روی پرده رفت، این‌بار نیز در نقش مد هتر (کلاهدوز دیوانه) بازگشته و میا واشیکافسکا بازیگر ۲۶ ساله استرالیایی یک‌بار در نقش آلیس ظاهر شده است.

در حالی که هواداران فیلم بیرون از سالن سینمای «ال کاپیتان» برای دیدار با ستاره‌های محبوب‌شان جمع شده بودند، جیمی کیمل مجری معروف تلویزیون برای معرفی «پینک» به روی صحنه آمد و در ادامه خواننده پاپ امریکایی جدیدترین ترانه‌اش با عنوان «درست مثل آتش» (Just Like Fire) را اجرا کرد. این قطعه موسیقی که مختص فیلم جدید «آلیس...» نوشته و اجرا شده، اولین تک‌آهنگ پینک در سه سال گذشته به شمار می‌رود. از طرف دیگر، این اولین‌بار است که خواننده محبوب برای یک فیلم-انیمیشن بلند سینمایی ترانه اجرا می‌کند. دپ و پینک هر دو پیش از آغاز مراسم فرش قرمز، به عنوان مهمان در برنامه «جیمی کیمل لایو!» جلوی دوربین رفته بودند.

جدیدترین قسمت از داستان ماجراجویی‌های آلیس کینگزلی شخصیت اصلی مجموعه رمان‌های لوییس کارول توسط جیمز بابن فیلمساز انگلیسی کارگردانی شده و تیم برتن این‌بار تنها به عنوان تهیه‌کننده فیلم حضور داشته است. آن هاتاوی (در نقش ملکه سفید)، ریس ایونز، هلنا بوهم کارتر و ساشا بارون کوئن از دیگر بازیگران این فیلم هستند. استیون فرای، مایکل شین، تیموتی اسپال و آلن ریکمن فقید نیز در فهرست صداپیشگان «آلیس در آن‌سوی آینه» قرار دارند.

در ادامه، بازیگران و عوامل فیلم از جمله کارگردان و تهیه‌کننده «آلیس...» در سالن سینمای «ال کاپیتان» گردهم آمدند تا تجربه حضور در این پروژه فانتزی را با مخاطبان به اشتراک بگذارند. واشیکافسکا با اشاره به قسمت قبلی گفت: «در فیلم اول، آلیس اصلا اعتماد به نفس نداشت، اما این‌بار کاملا به خودش مطمئن است.» بازیگر ۲۶ ساله درباره تجربه بازی در نقش این شخصیت داستانی به نکته جالبی اشاره کرد: «بامزه است چون هیچ‌کس نمی‌تواند درباره هویت او سوال بپرسد.»

اگرچه تهیه‌کنندگان فیلم اصلی تصور ساخت دنباله ماجراهای آلیس را نداشتند، اما موفقیت گسترده «آلیس در سرزمین عجایب» و فروش یک میلیارد دلاری فیلم در باکس آفیس جهانی نظرشان را تغییر داد. سوزان تاد یکی از تهیه‌کنندگان فیلم در این‌باره توضیح داد: «ما عامدانه قصد داشتیم فیلمی بسازیم که برخلاف فیلم اول، هم بامزه و کمدی باشد و هم عمیق‌تر به احساسات شخصیت‌ها و خط‌های داستانی بپردازد.» او در ادامه اضافه کرد: «در نتیجه ادبیات رجوع کردیم و از ایده تمرکز بر زمان و ارزشمند بودن زمان خوش‌مان آمد و همین ارجاع ادبی در رمان لوییز کارول وجود داشت.»

فرش قرمز فیلم جدید «دیزنی» +عکس

«آلیس در آن‌سوی آینه» مخاطب را به سفر زمان می‌برد و او را در قصه کمک‌رسانی آلیس به کلاهدوز دیوانه شریک می‌کند. فیلم بر مضامینی مثل اهمیت خانواده، مرگ و ارزش زمان تاکید دارد.

بابن که پیش از این، کارگردانی فیلم‌های «ماپت» را در کارنامه خود داشته جایگزین تیم برتن می‌شود تا دنباله «آلیس...» را جلوی دوربین ببرد. او در جریان نشست عوامل فیلم تاکید کرد قصدش این بوده علاوه بر حفظ حال و هوای کمدی ساخته‌های قبلی‌ خود، به قصه کارول (که در سال ۱۸۷۱ منتشر شد) وفادار بماند. کارگردان انگلیسی اضافه کرد: «وقتی بچه بودم، قصه‌های لوییز کارول را می‌خواندم و او همیشه باعث خنده من می‌شد. دلم می‌خواست ذره‌ای از آن حال و هوا را وارد دنیای فیلم کنم.»

«آلیس در آن‌سوی آینه» از دو روز دیگر (جمعه ۷ خرداد) توسط استودیوی «دیزنی» به طور گسترده در سینماهای امریکای شمالی روی پرده می‌رود.

فرش قرمز فیلم جدید «دیزنی» +عکس

فرش قرمز فیلم جدید «دیزنی» +عکس

فرش قرمز فیلم جدید «دیزنی» +عکس

فرش قرمز فیلم جدید «دیزنی» +عکس

فرش قرمز فیلم جدید «دیزنی» +عکس

فرش قرمز فیلم جدید «دیزنی» +عکس

فرش قرمز فیلم جدید «دیزنی» +عکس
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اون پسره چرالباس زنونه پوشیده عکس 6

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج