۳۳۳۱۳۰
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

رکورد تراکم پیکسلی شکسته شد!

رزولوشن QHD و فول اچ‌دی در حال حاضر به عنوان استانداردی در بین گوشی‌های هوشمند پرچمدار پذیرفته شده‌اند؛ اما فناوری همیشه در حال پیشرفت است و نمایشگری با رزولوشن ۸۴۷ پیکسل در هر اینچ حالا علاوه بر شکستن رکورد تراکم پیکسلی نمایشگرها، به زودی روانه‌ی بازار نیز خواهد شد.

zoomit.ir - میعاد بافراست: رزولوشن QHD و فول اچ‌دی در حال حاضر به عنوان استانداردی در بین گوشی‌های هوشمند پرچمدار پذیرفته شده‌اند؛ اما فناوری همیشه در حال پیشرفت است و نمایشگری با رزولوشن ۸۴۷ پیکسل در هر اینچ حالا علاوه بر شکستن رکورد تراکم پیکسلی نمایشگرها، به زودی روانه‌ی بازار نیز خواهد شد.

رکورد تراکم پیکسلی شکسته شد!

شرکت چینی Tianma در جریان کنفرانسی در سن‌فرانسیسکوی آمریکا از صفحه‌نمایش LCD خود با تراکم پیکسلی ۸۴۷ پیکسل در هر اینچ پرده برداشت. این تراکم پیکسلی حتی از صفحه‌نمایش اکسپریا زد ۵ پریمیوم با ۸۰۶ پیکسل در هر اینچ نیز بیشتر است.

تیانما یک صفحه‌نمایش ۵.۲ اینچی با رزولوشن ۴K در ۲K را در کنار یک صفحه‌نمایش ۱۰.۴ اینچی با رزولوشن ۸K در ۴K برای تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌ها به نمایش گذاشته است. هر دوی این صفحات نمایش از ساختار LTPS بهره برده و از فناوری lcd منفی برای ارائه‌ی کنتراست ۱۲۰۰ به یک استفاده می‌کنند.

البته در حال حاضر صفحات نمایش گوشی‌های هوشمند به اندازه‌ی کافی تراکم پیکسلی دارند که چشم عادی قابلیت تشخیص پیکسل‌ها را نداشته باشد؛ اما جایی که نیاز به رزولوشن بالاتر احساس می‌شود، مربوط به واقعیت مجازی است. با ارائه‌ی هدست‌های واقعیت مجازی گوگل و سامسونگ، حالا شرکت‌های بزرگ نیز قصد دارند تا رزولوشن ۴K را وارد صفحات نمایش محصولات خود کنند.

تیانما شرکت بزرگی در زمینه‌ی تولید صفحات نمایش نیست و انتظار می‌رود به زودی ال‌جی، سامسونگ و شارپ که حالا توسط فاکسکان خریداری شده نیز وارد دنیای ۴K شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج