۳۳۳۱۷۲
۲ نظر
۵۰۱۳
۲ نظر
۵۰۱۳
پ

قاضی‌عسگر: هنوز درباره حج توافق نکرده ایم

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: نتیجه نهایی مذاکرات ایران و عربستان در مورد حج تمتع ۹۵، امشب یا فردا صبح مشخص می شود.

خبرگزاری میزان: نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: نتیجه نهایی مذاکرات ایران و عربستان در مورد حج تمتع ۹۵، امشب یا فردا صبح مشخص می شود.

حجت الاسلام قاضی عسگر در گفت و گو با خبرنگار با اشاره به آخرین وضعیت حج تمتع ۹۵،گفت: تیم مذاکره کننده ایرانی برای بار دوم با دعوت مسئولان حج این کشور به عربستان اعزام شد تا خواسته هایمان را در مورد تامین امنیت و حفظ و کرامت ایرانیان را در دور جدید مذاکرات اعلام و پیگیری کنیم.

وی ادامه داد:مذاکرات همچنان در جده ادامه دارد و تیم ایرانی مشغول رایزنی با مسئولان حج عربستان هستند. تمامی خواسته های تیم ایرانی که قبلا اعلام شده است باید تامین شود تا توافقنامه حج را امضا کنیم.

وی در مورد زمان اعلام نتیجه نهایی مذاکرات حج گفت:مذاکرات امشب نیز ادامه دارد و به احتمال زیاد اواخر امشب یا صبح فردا نتیجه نهایی برگزاری حج تمتع ۹۵ و مذاکرات با عربستان اعلام می شود.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در مورد برخی اخبار منتشره مبنی بر توافق ایران و عربستان و صدور گذرنامه الکترونیکی،گفت:این سخنانی که مقامات عربستانی اعلام کرده اند نظرات خودشان است و از جانب خودشان این موضوعات را مطرح می کنند. باز هم می گویم که باید خواسته های تیم ایرانی تامین شود تا توافقنامه به امضا برسد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علیرضا باطنی

      سلام
      با وجود اینکه انجام دادن فریضه حج از واجبات است ولی در شرایطی که سعودی ها دسته دسته شیعیان را قتل عام یا بی حرمت می کنند نمی دانم چه اصراری به انجام سفر حج داریم!!!!؟

    • بدون نام

      یه بار حج نریم به اقتصادشون لطمه وارد شه درست میشن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج