جاباما
۳۳۳۱۸۹
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

۱۸۵۰ کارمند مایکروسافت اخراج شدند

مایکروسافت هفته‌ی گذشته با فروش بخش موبایل خودش به شرکت Foxconn و HMD که یکی از زیر مجموعه‌های نوکیا به شمار می‌رود، فعالیت خودش در این حوزه را به شدت کاهش داد.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: مایکروسافت هفته‌ی گذشته با فروش بخش موبایل خودش به شرکت Foxconn و HMD که یکی از زیر مجموعه‌های نوکیا به شمار می‌رود، فعالیت خودش در این حوزه را به شدت کاهش داد. این شرکت پس از این اقدام اعلام کرد که ۱۸۵۰ نفر از کارمندان بخش موبایل را هم اخراج کرده است.

1850 کارمند مایکروسافت اخراج شدند

البته مایکروسافت درباره‌ی این موضوع بیانیه‌ای منتشر کرده و گفته:" ما همچنان به توسعه‌ی ویندوز ۱۰ موبایل ادامه می‌دهیم و گوشی‌های لومیای جدید مانند لومیا ۶۵۰، لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰XL تولید خواهیم کرد. همچنین همکاری خودمان با شرکت‌هایی مانند Acer، Alcatel، HP، Trinity و Vaio را هم ادامه می‌دهیم."

البته «تری میرسون» (Terry Myerson) معاون بخش ویندوز شرکت مایکروسافت نامه‌ای برای کارمندان این شرکت ارسال کرده تا آن‌ها را از تغییرات آینده با خبر کند. در این نامه گفته شده که ۱۸۵۰ کارمند بخش موبایل اخراج می‌شوند که ۱۳۵۰ نفر آن‌ها از کشور فنلاند خواهند بود.

او به این موضوع اشاره کرد که بیش از ۳۰۰ میلیون دستگاه فعال در دنیا وجود دارند که از سیستم عامل ویندوز ۱۰ استفاده می‌کنند و توسعه دهندگان مختلف روی پلتفرم‌های این شرکت کار می‌کنند. مایکروسافت فعالیت خودش در حوزه‌ی موبایل را کاهش می‌دهد؛ اما تمرکز خودش را روی تولید نرم‌افزارهای موبایل قرار می‌دهد. مایکروسافت قصد دارد مردم را بیش از پیش به استفاده از برنامه‌هایی که برای تلفن‌های همراه هوشمند تولید می‌کند، تشویق کند. این شرکت همچنان به توسعه‌ی سیستم عامل ویندوز ۱۰ موبایل ادامه خواهد داد و با شرکت‌های مختلف در این زمینه همکاری می‌کند.

در حالت کلی باید به این موضوع اشاره کنیم که فعالیت مایکروسافت در حوزه‌ی موبایل از بین نرفته، اما محصولات کمتری از طرف این شرکت در بازار موبایل عرضه خواهد شد که به احتمال زیاد یکی از آن‌ها سرفیس فون خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج