جاباما
۳۳۳۳۴۲
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

پورموسوی: ویسی من را جانشین خود کرد

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان اعتقاد دارد که قبول کردن هدایت این تیم چالشی جدید برای او خواهد بود.

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان اعتقاد دارد که قبول کردن هدایت این تیم چالشی جدید برای او خواهد بود.

سیداکبر پورموسوی درباره انتخابش به‌عنوان سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان اظهار داشت: از اعتمادی که هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه، آقای نعمتی‌نژاد در این شرایط حساس نسبت به من داشتند و هدایت تیم را به من سپردند، تشکر می‌کنم. امیدوارم با کمک کادرفنی و بازیکنان بتوانم تیم را به‌خوبی هدایت کنم و مطمئن باشید تمام تلاش من برای خوشحالی مردم خوزستان و سربلندی نام استقلال خوزستان خواهد بود.

وی در واکنش به این مسئله که اولین تجربه‌اش به‌عنوان سرمربی در لیگ برتر را پشت سر خواهد گذاشت و به‌نظرش کار سختی در تیمی که قهرمان شده و در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد نخواهد داشت، گفت: من ۲۰ سال پیش سرمربی بودم و در رده‌های مختلف، در لیگ دسته دو و مقاطع مختلف سرمربی بوده‌ام. خوشحالم که این بار در لیگ برتر این اعتماد به من شد تا بتوانم سرمربی باشم و اکنون هم پس از سه سال تجربه در لیگ برتر به‌عنوان کمک مربی این اعتماد به من شده است. می‌دانم که کار سختی دارم، اما توکلم به خداست و مطمئنم با کمک مردم اهواز و مسئولان استان می‌توانم استقلال خوزستان را به موفقیت برسانم. این قول را به همه هواداران می‌دهم که بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در مورد اینکه باشگاه هنوز با بازیکنان تسویه حساب نکرده و برای فصل آینده هم مشکلات مالی دارد و با این حساب و حضور در آسیا چقدر به موفقیت آبی‌پوشان خوزستانی امیدوار است، خاطرنشان کرد: می‌دانم مسئولیت سختی را پذیرفته‌ام و چالش جدیدی را پذیرفتم، اما این کار ریسک نیست. من پس از پنج سال حضور در استقلال خوزستان سرمربی این تیم شدم و مجموعه باشگاه به ما اعتماد کرد. باشگاه هم تا چند روز آینده با بازیکنان تسویه حساب می‌کند و برای حضور قدرتمند در لیگ برتر و آسیا کار را آغاز می‌کنیم.

وی افزود: باید از عبدالله ویسی هم تشکر کنم. خودش او من را به‌عنوان جانشینش به باشگاه معرفی کرده بود و در انتخاب من به‌عنوان سرمربی استقلال خوزستان نقش داست. پس از انتخابم نیز از ویسی کسب اجازه کردم. او سه سال در استقلال خوزستان بود و با هم همکاری داشتیم که در این مدت خیلی چیزها یاد گرفتم.

پورموسوی در واکنش به این مسئله که آیا قرار است عبدالمجید باقری‌نیا به عنوان مدیرفنی استقلال خوزستان شروع به فعالیت کند، گفت: صحبت‌های ریز را با باشگاه انجام ندادیم و باشگاه به این دلیل زودتر سرمربی‌اش را انتخاب کرد که نام خیلی‌ها مطرح شده بود و برای خاتمه دادن به این مسائل زودتر به توافق رسیدیم تا درباره سایر مسائل، بعداً صحبت کنیم. من با آقای باقری‌نیا دو سال در استقلال خوزستان کار کردم و در دوران بازیگری هم شاگردش بود. حالا هم اگر با هر سمتی در استقلال خوزستان حضور داشته باشد یا سمتی نگیرد، حتماً از کمک‌ها و راهنمایی‌هایش استفاده خواهم کرد.

وی درباره اینکه ستاره‌های استقلال خوزستان و بازیکنانی مانند دخسوس و کولی‌بالی از این تیم جدا شدند و بحث جدایی زهیوی، طیبی و... نیز مطرح شده و با این شرایط ممکن است آبی‌های خوزستانی برای فصل آینده تضعیف شوند، اظهار داشت: به‌عنوان کوچک‌ترین عضو فوتبال استان خوزستان از بازیکنان استقلال خوزستان انتظار دارم که برای این فصل توقعات مالی خود را پایین‌تر بیاورند و مطمئن باشند که سال‌های آینده برای آنهاست و باشگاه نیز سعی می‌کند شرایط مورد نیاز را برای این بازیکنان تأمین کند. تمام بچه‌های خوزستان و دیگر بازیکنان که از نقاط مختلف در تیم استقلال خوزستان حضور داشتند، با این تیم قهرمان شدند و اکنون همه تیم یا بومی خوزستان هستند یا ما آنها را به‌خاطر افتخارآفرینی‌شان شهروند افتخاری می‌دانیم، چون زحمت کشیدند. حالا از همه بازیکنان که برای خوزستان هستند، می‌خواهم به تیم شهرشان کمک کنند. باشگاه هم قول داده شرایط را تأمین کند تا بازیکنان دغدغه‌ای نداشته باشند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره اینکه آیا لیست خروجی هم دارد یا نه، گفت: در دو روز آینده با تکمیل شدن کادرفنی نشستی برگزار می‌کنیم تا نیازهای‌مان را شناسایی کنیم. با بازیکنانی که می‌توانند به تیم کمک کنند صحبت خواهیم کرد تا شرایط ماندن‌شان فراهم شود و از بازیکنانی هم که مورد نیاز نباشند، تقدیر و تشکر خواهیم کرد. برای جذب بازیکن هم به دنبال نیازها هستیم و چون فوتبال حرفه‌ای است، بومی و غیر بومی ندارد. اگر بازیکن بومی مورد نیاز ما باشد، حتماً استفاده خواهیم کرد و اگر نباشد باید به دنبال بازیکن خوب باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خواهش میکنم بفکر این مردم باشید تنها دل شادیشان نگیرید استقلال خوزستان خون تازه ای در رگ های فوتبال ایران تزریق کرده مسئولین محترم در هر کجا مشغولند بفکر باشند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج