۳۳۳۶۳۷
۳۳ نظر
۵۰۰۲
۳۳ نظر
۵۰۰۲
پ

طعنه روحانی به مجلس نهم

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در مراسم افتتاحیه مجلس دهم گفت: از نمایندگان مجلس نهم تشکر می کنم. به خصوص هیات رئیسه و ریاست مجلس نهم که کمک کرد مسئله برجام را به نحو احسن وجه به سرانجام برسانیم با وجود آنکه روزهای ملال آور در مجلس داشتیم.

پایگاه خبری انتخاب: حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در مراسم افتتاحیه مجلس دهم با سلام به روح بلند امام(ره) و شهدای انقلاب گفت: امام راحل (ره) به آموختند که میزان رای ملت است. همچنین برای مقام معظم رهبری آرزوی سلامتی دارم که راه امام راحل را ادامه دادند و از انقلاب و نظام به احسن وجه حراست کردند.

او افزود: مردم ایران از بیش از ۱۰۰ سال پیش همواره در پی مجلسی قوی و کارآمد بوده‌اند؛ مجلسی که قدرت قانون‌گذاری در چارچوب موازین اسلامی داشته باشد و بتواند خودسری‌ها را مهار کند.

رییس دولت یازدهم تصریح کرد: به یک معنا قوه مجریه و قضاییه از قبل به صورتی وجود داشت، اما با انقلاب مشروطه، قوه سومی تحت عنوان قوه مقننه به وجود آمد که این قوه مظهر حاکمیت مردم و نظارت عمومی شد و به جایگاهی برای اتصال بخش‌های مختلف کشور در یک مرکزیت به نام مجلس شورای اسلامی تبدیل شد.

روحانی خاطرنشان کرد: این روز مبارک و فرخنده؛ روز افتتاح دهمین دوره مجلس شورای اسلامی که در ماه مبارک شعبان؛ ماه پیامبر عظی« الشان پیامبر اسلام است را به همه منتخبان این دوره از انتخابات مجلس و به همه حضار گرامی و به همه ملت ایران تبریک عرض می‌کنم.

او با بیان اینکه مجلس و دولت رسالت‌ها و ظایف مشخص و جدا از هم دارند، ادامه داد: در عین حال دولت و مجلس وظایف مشترک فراوان دارند؛ گرچه معمولا اگر جامعه با مشکلی مواجه شوند؛ مردم مشکل جامعه را از آن دستگاه اجرایی می‌دانند، اما واقعیت این است که آنجا که موفقیت هست، همه ارکان نظام سهم خود را دارند و آنجا که خدای ناکرده مشکلی دارد، مجلس شورای اسلامی سهم خواهد داشت، لذا برای حل معضلات کشور نیازمند تعامل هستیم؛

رییس جمهور با بیان اینکه همه تسلیم قانونیم، تاکید کرد: اجرای قانون گاهی کمی سخت و تلخ اما در عین حال ضروری است.

روحانی یادآور شد: برای وزیر علوم ۵ بار به مجلس آمدم؛ برای وزیر و جوانان ۴ بار به مجلس آمدم؛ ممکن است این مسائل با انتظارها منطبق نباشد، اما در عین حال باید تسلیم قانون باشیم و آن را مجری باشیم. با اجرای قانون است که می‌توانیم از مشکلات عبور کنیم.

رئیس جمهور افزود مردم ما در انتخابات مجلس دهم که همزمان با انتخابات خبرگان رهبری بود، رشادت و رشد عقلی فوق‌العاده‌ای از خود نشان دادند. هیچ گروهی انتخابات را تحریم نکرد و هیچ کس از پیچ و خم‌های انتخاباتی خسته نشد. لیست‌هایی در انتخابات درست شد که ترکیب جناح‌ها و گروه‌ها گویی مردم و نمایندگانی که در معرض آرای مردم بودند، به فکر همگرایی بیشتر و همکاری بیشتر بین قوا برای حل مسائل کشور بودند.

او با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور در سال‌های گذشته تاکید کرد: همه می‌دانند اگر مشکل بزرگی در کشور باشد با رهنمودهای مقام معظم رهبری و مقاومت و وحدت می‌توانیم از مشکلات عبور کنیم. در ابتدای دولت یازدهم مشکلات این کشور زیاد بود، اما با همراهی مجلس و مردم توانستیم از این مشکلات عبور کنیم. در سال چهارم از تلاطم خبری نیست و جای آن را آرامش گرفته است. تورم دو رقمی ۴۰ درصدی امروز به تورم ده درصدی رسیده است و ان‌شاءلله امسال به تورم تک‌رقمی خواهیم رسید. همه تلاش دولت این بود که از رکود عبور کند و رشد منفی شایسته این مردم نبود و بحمدالله در سال گذشته رشد اقتصادی مثبت شد و ان‌شاءلله در سال جاری به رشد پنج درصدی خواهیم رسید.

روحانی افزود: تلاش ما برای این است که مردم ما از فقر و بیکاری در امان باشد. ما باید اشتغال و زندگی قابل قبول را برای مردم فراهم کنیم. در این‌باره کشورهایی هستند که تجربه‌های ارزشمندی دارند. کشورهایی که از لحاظ استعداد انسانی و منابع مادی از ایران ضعیف‌تر هستند، اما رشد اقتصادی بالاتری نسبت به ایران دارند. ما در ایران برای حل مشکل جوانان راهی جز رشد اقتصادی نداریم.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: ما در چارچوب اقتصاد مقاومتی که اقتصادی هست درون‌زا و برون‌گرا، اقتصادی که زایش و تولد او در درون است، اما نگاه او به بیرون و در سایه این اقتصاد و در سایه رشد مناسب پیشرفت خواهیم کرد.

او با بیان اینکه اگر امسال به رشد ۵ درصدی برسیم هم برای اشتغال ما کافی نیست، تاکید کرد: همانطور که در سیاست‌های کلی رهبر آمده باید به سمت رشد ۸% حرکت کنیم و برای این منظور نیاز به سرمایه‌گذاری داریم.

رئیس جمهور به شرایط کشور اشاره و تصریح کرد: امروز درآمد های نفتی ما و قیمت نفت به گونه‌ای نیست که ما فکر کنیم در سال‌های پیش رو به قیمت نفت ۱۰۰ دلار دست پیدا می‌کنیم. اگر این چنین است پس ما برای رشد ۸% باید به الزام‌ها این رشد توجه کنیم

او خاطرنشان کرد: یکی از این الزمات سرمایه‌گذاری ۳۰ تا ۵۰ میلیارد دلاری از منابع خارجی است. یعنی علاوه بر استفاده از تمام منابع داخلی باید از این ظرفیت استفاده کنیم.

روحانی با بیان اینکه ما در برجام به این نقطه رسیدیم که با حفظ وحدت و انسجام در بین مردم، همکاری و هماهنگی بین قوا، و مراعات خطوط قرمز ترسیم شده توسط رهبری، افراد شایسته و صالح برای انجام کار انتخاب شوند، اضافه کرد: با این پیش فرض ما می‌توانیم کارهای بزرگی مثل مذاکرات هسته ای در برابر ۶ قدرت بزرگ که مسئله پیچیده و معضل بزرگ را حل کردیم.

روحانی ضمن تاکید بر اینکه امروز در سایه برجام فضای جدیدی ایجاد شده است، عنوان داشت: در این فضا می‌توانیم از منابع خارجی و از بازار خارجی برای صادرات کالای خودمان و تکنولوژی خارجی استفاده کنیم.

او تاکید کرد: ما در مجلس دهم و دولت یازدهم در کنار هم باید جغرافیای سرمایه و بازار و تکنولوژی را مشخص کنیم. اقتصاد مقاومتی باید مدنظر قرار بگیرد، دیپلماسی اقتصادی از وظایف دولت است. در این فضا باید از دیپلماسی اقتصادی بهره‌برداری کنیم. این کار برای ما یک صرورت هست چرا که ما باید بتوانیم کشور را به رشد مناسب و جوانان عزیز را به اشتغال مناسب در شأن آنها برسانیم

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: مقام معطم رهبری در چند مورد اقتصاد را اولویت اول کشور و در پیامشان اقتصاد و فرهنگ اسلامی را دو الویت مجلس دهم و مسئولان کشور تعیین کردند.

او تاکید کرد: در نگاه اول تضادی را مشاهده می‌کنیم. از یک طرف وجود امکانات فراوان در کشور با استعدادها و ظرفیت‌های فراوان و از طرفی کلکسیونی از مشکلات ما می‌توانیم از این مشکلات با استفاده از توانمان عبور کنیم.

او باید اینکه این مهم یک شرط دارد، گفت: اینکه همه کسانی که در این مجلس معظم گرد هم آمدیم، از منتخبان تا سایر مقام‌های و بزرگان تا نیروهای مسلح اگر همه دست به دست هم دهیم و اولویت اول را اقتصاد و اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بدانیم، می‌توانیم به رشد مناسب و در سال‌های آینده رشد ۸% دست بیابیم.

روحانی با بیان اینکه امکانات کشور طوری است که اگر قوه‌های مختلف در کنار هم باشند و سیاست ما برای اداره کشور تدبیر و خردورزی و استفاده از همه امکانات درونی و بیرونی و خواست مردم باشد می‌توانیم از ظرفیت‌هایمان بهره ببریم، گفت: مردم ما در این انتخابت آری‌ها گفتند و نه‌هایی گفتند؛ آنها خواستار بهبود زندگی مردم و روابطی توام با آرامش و عزت در خارج بودند.

رییس دولت یازدهم در ادامه با تاکید بر حل مشکلات کشور گفت: مردم ما در این انتخابات خواستار حل مشکلات اساسی جامعه و به ویژه مشکلات اقتصادی بوده‌اند. مجلس قواعد بازی افراد جامعه و شهروندان را در زمین بزرگ کشور و جامعه تعیین می‌کند. اگر قواعد بازی شفاف نباشد هر قدر بازیگر قوی نباشد در کارزار موفق نخواهد بود. انباشت و تورم قوانین مشکلی را حل نخواهد کرد. ما قوانین شفافی می‌خواهیم که مسیر را مشخص کند. ما امروز به کیفیت قانون نیازمندیم.

رئیس جمهور افزود: من خود را فرزند مجلس می‌دانیم و بیست سال در مجلس تجربه دارم. همه ما در مجلس دهم باید از تجربه نه دوره قبل استفاده کنیم. همکاری در تدوین قوانین بین مجلس و دولت یعنی طرح کمتر و لایحه بیشتر، اگر بتوانیم از مراکز تحقیقاتی و افرادی که تجربیات بیشتری دارند استفاده کنیم می‌توانیم جلوی فساد و قاچاق بایستیم. مسائل بانکی را حل‌وفصل کنیم. کاری کنیم که هدف رشد اقتصادی هشت درصد برای ما امکان‌پذیر خواهد بود. اطمینان دارم در مجلس دهم شاهد همکاری بیشتری خواهیم بود. همین‌جا از نمایندگان مجلس نهم نیز چه آنها که در مجلس بعدی حضور خواهند داشت و چه آنها که در مجلس آینده در کنار ما خواهند بود و چه آنهایی که در مراکز دیگر خدمت خواهند کرد تشکر کنم. به خصوص هیات رئیسه و ریاست مجلس نهم که کمک کرد مسئله برجام را به نحو احسن وجه به سرانجام برسانیم با وجود آنکه روزهای ملال آور در مجلس داشتیم.

روحانی با تاکید بر بازگشت حق ایران در صادرات در اوپک گفت: اگر در سال‌های تحریم پول نفت به دست ایران می‌رسید، امروز شاهد رشد فراوان و اشتغال فراوان در بخش‌های مختلف کشور خواهیم کرد ان‌شاءلله به حول و قوه الهی کاری کنیم که هم رضایت حق و هم رضایت مردم را به دست آوریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فرهاد

      جناب روحانی سه سال ازعمر دولت شماگذشته وشمارش معکوس شروع شده اماکماکان جناب عالی درمرحله وعده و وعید هستید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاملا درسته سه ساله گذشته ولی هیچ اتفاق خاصی نیفتاده نه تورم اومده پایین نه رکود آمار بیکاری هم روز به روز در حال افزایشه همین الانش هم هروز خبر از یک گرنی جدید میدن تو این سه سال مردم هیچی به غیر از گرونی و بدبختی ندیدند

      • بدون نام

        ویرانه ای که دولت تحویل گرفت چندین و چند سال طول میکشه تا درست شه (نه ببخشید) تازه به 8 سال قبلش برسه

      • زهراM

        دولت در شرایط رکود تورمی اقتصاد رو در دست گرفت چرا به قبل 92 اشاره نمیکنی؟ مشکلات از 92 شروع شده؟ نرح دلار اون دو سال چقدر بالا رفت؟ 4 برابر شدن دلار چقدر صادرات رو بالا برد؟با تحریمها و صفر شدن صادرات نفت چطوری میخواستی حقوق کارمندا رو پرداخت کنی؟
        در سه سال قبل امار سازی شده و قبلش همه امارها درست بوده و اقتصاد درست بوده؟ به رکود تورمی با تورم 35 و رشد 7 - چرا اشاره نمیکنی؟

      • بدون نام

        بنده معتقدم اگر سال بعد هم روحانی پیروز بشه و بعد هشت سال دورشون تموم بشه بازم هیچ اتفاق خاصی برای معیشت و تورم رکود نمیفته حالا خودتون می بینید

      • بدون نام

        یوزر 17:14 الان سه ساله گذشته هیچ اتفاقی نیفتاده سال دیگه هم دوره ریاستشون تموم میشه بنظرتون چهار سال برای کمی مرحم گذاشتن بر این اقتصاد فلج شده کافی نیست

      • حسن

        کسی که رئیس جمهور میشه باید بدونه که خیلی کارش سخته

    • بدون نام

      چجوریه که هر وقت مردم بهشون رای میدن میگن مردم به رشد عقلی رسیدن و در غیر این صورت خیر؟

    • ایرانی

      با فسادهای اقتصادی دولتمردان گذشته چیزی برای کارکردن آقای روحانی نمانده ، با خزانه خالی و این همه هجمه بنده خدا چکار کند.

      پاسخ ها

      • mohamaad

        اگر می دانستند امکان درست کردن اقتصاد وجود نداره وعده 100 روزه نمی دادند در ضمن خزانه هیچوقت خالی نیست و نمی ماند فقط کمی حساب کنید درآمدی که از خوزستان حاصل میشه چقدره نفت گاز پتروشیمی های ماهشهر پالایشگا ها کشاورزی معادن فقط از یک استانش میشه کل بودجه یک سال رو تامین کرد چه برسه به بقیه استان ها مشکلات از جاهای دیگست داداش از حقوق های چندیدن میلیونی مدیران تازش فقط چندتاشون رو شدند معلوم نیست دیگه چه قدر از این حقوق ها پرداخت میشه از وام های میلیاردی که همکنون هم داره پرداخت میشه از اختلاس ها و دزدی هایی که همکنون داره انجام میشه هروقت جلوی این کارها گرفته شد اونوقت شاهد رشد اقتصاد کشور خواهیم بود که متاسفانه مثل یه غده سرطانی همه گیر شده چه این دولت و دولت های بعدی اگر جلوی این فساد ها گرفته نشه کاری نمیشه کرد

      • بدون نام

        آقا محمد ریشه اون حقوقا و وام ها و فساداهم که از دولت محبوبتون شروع شده

      • mohamaad

        یوزر 17:37 من نه مدافع دولت قبل هستم و نه فعلی و نه آینده فقط میگم اگر می دونست 100 روزه اقتصاد درست نمیشه چرا وعده داد غیر از اینه که یه وعده دروغین داد فقط برای جمع آرای بیشتر در ضمن در مورد فساد ها من کلی گفتم گفتم که تا فسادها برچیده نشه هیچ کاری نمیشه کرد فساد تو دولت قبل بود دو دولت فعلی هست تو دولت آینده هم هست تا جلوشو نگیرن هیچ کاری نمی تونند بکنند

    • براتی

      دلمون خوش بود روحانی بعد احمدی نژاد یه کاری میکنه ولی الان باید بگیم صد رحمت به احمدی نژاد
      واقعا اقای روحانی تا کی میخاد به این وعده خای توخالی ادامه بده خسته شدیم دیگه الان سه سال هر سال میگه سال دیگه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینهمه بدهی که دولت قبلی گذاشته
        شما زمان اون احمدی نژاد کجا بودی؟؟

    • بدون نام

      توهین به منتقدان.درغیراین صورت بایک درج تخفیف,طعنه!!!!!

    • بدون نام

      اقای ایرانی این بهانه ها وتوجیهات پوسیده دیگه قدیمی شده.به فکربهانه های جدیدی باشید.۳سال تکراراین بهانه کافی نیست؟پس قول ۱۰۰روزه,وام گرفتن دولت ازمردم,وفوروفراوانی شغل و......چه شد؟(البته اگه نظرم منتشربشه)

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما مثل کبک سرتو فرو کردی تو برف همش قر میزنی که این چی شد اون چی شد؟؟؟
        خیلی ساده لوحانه است که فکر کنی ویرانه دولت قبل تو 4 سال این دولت و با وجود اینهمه دلواپس دریت شه

      • mohamaad

        واقعا هم همینطوره فردا پس فردا هم لابد فضا پیمای آمریکا سقوط بکنه میندازنش گردن دولت قبل

      • زهراM

        اون موقع که گفت 100 روزه اوضاع رو سامان میدم نفت 80 دلار بود نفت ایران دو ماه پیش 20 دلار هم خریدار نداشت. درامد دولت از نفت و مالیاته که مالیات رو هم فقط کارمندا میدن خب وقتی نفت نباشه پولی نیست که به کارمند بدهد که ازش هم مالیات بگیرد درک این مساله سخت نیست. دولت با نفت 140 دلاری با دولت نفت 20 دلار بسیار فرق داره
        ضمنا اگر 100 روزه دولت و اوضاع کشور درست میشد در اون 100 روز اخر احمدی نژاد دولت رو درست و سالم اصلاح میکرد و تحویل میداد. هیچ کشوری نمیتونه دو سه ساله اقتصادش رو درست کنه اگر اینطوری بود کشورهای افریقایی یه دکمه رو میزدن میگفتن سال بعد خوب بشه.
        اقتصاد رو میشه یک ساله خراب کرد ولی برای درست شدنش سالها زمان لازمه.
        به شخصه معتقدم که اینفدر مشکلات زیاده دولت روحانی نمیتونه این مشکلات رو که حاصل 8 سال کارای اشتباهه درست کنه. فرد دیگه ای هم نمیتونه و مگه اینکه نفت برگرده به 90 دلار و..تا بلکه بشه با تزریق پول نفت اقتصاد رو درست کرد ما صادرات نداریم و هر چه هست از پول نفته.

      • بدون نام

        خانم زهرا اگر 100 روزه اوضاع کشور درست نمیشد پس برای چی وعده 100 روزه داد غیر از اینکه یه وعده دروغین داد فقط برای جمع آرای بیشتر

      • نجات

        بنده خدا قول صد ساله داده وطرفداراش هم همه مشکلات را تا صد سال دیگه گردن دولت قبل میندازند

      • بدون نام

        اون موقع که ایشون قول صد روزه رو داد نه ایشون و نه هیچ کس دیگه ای نمی دونست دولت پیشین چه فجایعی رو ببارآورده و فقط با گذشت زمان میشد این موضوع رو فهمید.
        اون موقع که قول صد روزه رو داد نمی دونست عده ای که به اسم مردمداری دست به هر کاری میزنن فقط به فکر منافع خودشون هستن و در راه سد سعادت ملت در جهت حفظ منافع خودشون از هیچ کارشکنی کوتاهی نمیکنن.

    • زهراM

      دوست عزیز وقتی که رشد اقتصادی سال 91 حدود -6.8 درصد اعلام شده حب یعنی رکود از همون موقع اغاز شده بوده سال قبلش هم منفی بود سال بعدش هم منفی بود وقتی دو سه سال رکود داشته باشیم اثراتش رو سالهای بعد نشون میده همون سال که شرکتها و مردم نمیان عرضه و تقاضاشون رو کاهش بدهند جنس ها همه مرجوع میشه و گران میشه و دلار هم که بالا رفته بود جیب مردم رو خالی میکنه اقتصاد در رکود فرو میره
      یک اقتصاد کلان بردارید مطالعه بفرمایید این کامنتها همه از روی بی اطلاعی نسبت به اقتصاد هست. رکود که بیاد طول میکشه تا خودش رو نشون بدهد و طول میکشه تا رفع بشه
      ما الان درگیر رفع تخریمها هستیم و هدفمندی هم به دولت برای اجرا ابلاغ شده خود دولت قبل شروعش کرد این یعنی اینکه تا تحریمها کاملا وضعشون مشحص نشه و تا هدفمندی ادامه داره رکود هم ادامه خواهد داشت ممکنه فقط از شدتش کاسته بشه

      پاسخ ها

      • احمد

        پس قول 100 روزه چه بود که به مردم دادند این خود یک نوع فریب نبود؟

    • مهدی ازگرگان

      جناب اقای روحانی باحترام خاصی که به شما ودولت مردان دارم خدمت شماعرض کنم دیگه وقت طعنه زدن ومتهم کردن گذشته یک مقدار دنبال معیشت ورفاه مردم باشید قدر مردم رابدانید یک نگاهی به کشورهای دور ورت بکن ببین بجان هم افتادن ی مقدار بفکر جوانان بیکار باشید یسر بروید این دادگاهها سر بزنید ببینید چه امار طلاق بالاست همش واسه بیکاری وتورمه شما را بخداکینه ها راکنار بگذارید این قدر دل اقا به درد نیارید این همه دارید منت این عربهای وهابی سوسمار خور را میکشید واسه حج مگه ندیدید چه جنایتی کردند درحج سال گذشته بجای این همه التماس بفکر معیشت مردم واشتغال جوانانمان باشیم که راه خلاف نروند

    • بدون نام

      خانهاواقایانی که باوجودوضع,موجودبابهانه کردن احمدی نژادجانانه ازدولت روحانی حمایت می کنید به کارخودتون ادامه بدیدبااین توجیهات حتماموفق می شید.

    • بدون نام

      ای مردم زحمت های مختلف احمدی نژاد در نظر بگیرید یادی از وزیر مسکن مهر راه سازی نیک زاد بکنید هر یک ماه درشهرهای کوچیک بزرگ چند هزار خانواده صاحب خانه میشد تورا خدا تو این 3سال این دولت چه تحویل مردم دادن غیر از بدبختی بیکاری گرانی چه کرده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فقط بلدید بگید مسکن مهر، مسکنی که تو بیابونا بدون هیچ امکاناتی ساخته شده و این دولت 70 درصدشو تکمیل کرد
        اون احمدی نزاد فقط کلنگشو زد فقط کلنگ میفهمی

    • عباس

      اینا همش تقصیر دولت قبله
      خخخخخ
      حرف تکراری جهانگیری

    • reza

      نوبت انتخابات بعدی داره میرسه هنوز دولت قبل مقصره! عقل هم خوب چیزیه؛ انصاف هم که از عقله! بعضی ها عیک طوطی فقط حرفهای بعضی سرمایه دارهارو تکرار میکنن.
      خزانه خالیییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      عزیزممم؟؟!! خالی؟
      میگن خواستی دروغ بگی اونقدر بزرگ بگو که همه باور کنن!
      با تخریب دولت قبل به ناکارآمدی دولت فعلی خوش باشید و موفق :)

    • بدون نام

      بابا این اقای روحانی هم برای منطقه ما کاری نکرد احمدی نژاد بخشداری کیار شرقی با مرکزیت دزک در استان چهارمحال را تصویب کرد اما پس از 3 سال هنوز دولت روحانی آن را ابلاغ نکرده اند

    • حسین

      تاوقتی که کسی نیاد که با فساد اقتصادی مبارزه بکنه مشکلات مملکت همینه که هست
      اگه جلوی دزدی ها گرفنه بشه ن نیازی به نفت هست ن گازو ن سایر معادن فقط مالیات ها کافیه ما خییییییلی ثروت مندیم روحانی و احمدی نژاد اینکاره نیستند

    • شهرام

      مقصر همه این بدبختیها خود ما مردم هستیم حقمون هست نه احمدی نژاد مقصر هست نه روحانی و نه هیچکس دیگه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج