جاباما
۳۳۳۷۳۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

برنامه ورایزون برای تصاحب یاهو

بر هیچ کس پوشیده نیست که یاهو در سال‌های اخیر وضعیت چندان مطلوبی نداشته و این کمپانی مسیر رو به افولی را در پیش گرفته است.

zoomit.ir - حسین خلیلی صفا: بر هیچ کس پوشیده نیست که یاهو در سال‌های اخیر وضعیت چندان مطلوبی نداشته و این کمپانی مسیر رو به افولی را در پیش گرفته است. این کمپانی درصدد است تا تجارت اصلی خود را که شامل سرویس جستجو و خبر است، به فروش برساند و از این‌رو مشتریان بسیاری در پی خرید این کمپانی هستند. شنیده‌ها حکایت از این دارد که ورایزون به عنوان یکی از خریداران یاهو، بانک آمریکا را به عنوان مشاور و پشتیبان مالی خود برای نهایی شدن این تصاحب انتخاب کرده است.

برنامه ورایزون برای تصاحب یاهو

یاهو به عنوان یکی از موتور‌های جستجوی فعال و بزرگ دنیای اینترنت در سال‌های اخیر مسیر رو به پیشرفتی را طی نکرده و روز به روز شاهد افول هر چه بیشتر بوده است. این کمپانی در ماه‌های اخیر پس از اینکه از برنامه‌ی خود برای فروش تجارت اصلی خود پرده برداشت، مشتریان بسیاری را برای تصاحب سرویس جستجو و خبری خود جذب کرده است. یکی از مشتریان سرویس‌های مورد نظر این کمپانی، اپراتور مخابراتی ورایزون است.

براساس اخبار منتشر شده، ورایزون بانک آمریکا (Bank of America) را به عنوان شریک و پشتیبان خود برای تصاحب یاهو برگزیده است. دلیل انتخاب بانک آمریکا از سوی ورایزون را باید در دو دلیل جستجو کرد؛ اول اینکه تا سال گذشته‌ی میلادی بانک آمریکا به عنوان یکی از مشاوران کمپانی یاهو شناخته می‌شد؛ دلیل دوم همکاری با بانک آمریکا توسط ورایزون را باید در منبع مالی خوبی برای تامین نیاز مالی ورایزون برای تصاحب یاهو خواند. اخبار منتشر شده در مورد همکاری ورایزون و بانک آمریکا توسط یکی از منابع نزدیک به بانک آمریکا فاش شده که تمایلی به افشا شدن نامش نداشته است، از این‌رو این اخبار معتبر است.

ورایزون درصدد آن است تا فناوری‌های بازاریابی خود را بیش از پیش تقویت کند، چراکه این کمپانی از جامعه‌ی گسترده‌ی کاربرانی برخوردار است که در نظر دارد از این پتانسیل با استفاده از کانال‌های مختلف درآمدزایی کند. ورایزون همچنین برای تصاحب فناوری تبلیغاتی مایکروسافت در کنار Millennial Media نیز برنامه‌ریزی کرده است.

ورایزون در پی آن است تا کسب و کار اصلی یاهو را خریداری کند. اصلی‌ترین انگیزه‌ی این اپراتور مخابراتی از تصاحب یاهو را باید به دست آوردن فناوری‌های تبلیغاتی مورد استفاده توسط این کمپانی خواند. همچنین احتمال ادغام شماری از سرویس‌های ارائه شده توسط یاهو با سایر بخش‌های کمپانی ورایزون نیز وجود دارد که از جمله‌ی آن می‌توان به AOL اشاره کرد.

سرویس‌هایی که شانس زیادی برای ادغام دارند شامل جستجو، ایمیل و پلتفرم‌های مورد استفاده برای پیا‌م‌رسانی است. اطلاعات ارائه شده نشان از این دارد که شانس یاهو برای مال خود کردن یاهو بیش از سایر علاقمندان است.

همانطور که اشاره کردیم، همکاری با بانک آمریکا را باید به علت داشتن منابع مالی فراوان در مقایسه با سایر شرکای این کمپانی خواند. در واقع بانک آمریکا متمول‌ترین مشاور ورایزون است. برآوردهای اولیه انجام شده نشان از این دارد که ارزش سرویس‌های به فروش گذاشته توسط یاهو ارزشی ۴ تا ۸ میلیارد دلاری دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج