۳۳۳۸۲۱
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

اعلام جنگ سامسونگ به هواوی

همین چند روز پیش بود که هواوی از سامسونگ برسر لایسنس نکردن حق استفاده از یکسری پتنت‌های مربوط به تکنولوژی‌های G۴ شکایت کرد؛ اما سامسونگ هم بی‌کار ننشسته و شکایتی علیه هواوی تنظیم کرده.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: همین چند روز پیش بود که شرکت هواوی در کشورهای چین و آمریکا از شرکت سامسونگ برسر لایسنس نکردن حق استفاده از یکسری پتنت‌های مربوط به تکنولوژی‌های G۴ شکایت کرد؛ اما سامسونگ هم بی‌کار ننشسته و شکایتی علیه هواوی تنظیم کرده و به وسیله‌ی آن به جنگ این شرکت چینی رفته است. شرکت سامسونگ گفته که اقدامات متقابل را در این زمینه انجام خواهد داد و به همین دلیل در حال تنظیم شکایتی تازه علیه هواوی است.

اعلام جنگ سامسونگ به هواوی

هواوی، سامسونگ را به استفاده‌ی غیرقانونی از ۱۱ پتنت مربوط به تکنولوژی‌های ۴G متهم کرده است. به نظر می‌رسد که هواوی به دنبال به دست آوردن سهم خودش از میلیون‌ها دلاری است که سامسونگ از طریق استفاده از این پتنت‌ها به دست آورده. همچنین این شرکت چینی هیچ گونه درخواست توقف عرضه‌ی محصولات سامسونگ در آمریکا و چین را نداشته و تنها به دنبال سهم خودش از لایسنس کردن پتنت‌ها است.

مسئولان هواوی در بیانیه‌ای گفته‌اند:" ما سابقه‌ی خوبی در زمینه‌‌ی فروش حق استفاده از پتنت‌های خودمان داریم و با شرکت‌های مختلف در این زمینه همکاری کرده‌ایم. امیدواریم که سامسونگ هم دست به کار درست بزند."

هواوی در حالی از سامسونگ شکایت کرد که این شرکت با داشتن ۲۳.۲ درصد از بازار تلفن‌های همراه هوشمند، بیشترین سهم از این بازار را در اختیار دارد. البته هواوی هم ۸.۳ درصد از کل بازار را به‌دست آورده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سارا خان قیطاقی

      اطلاع رسانی عالی بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج