جاباما
۳۳۳۹۷۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

پایان روزهای ملال آور مجلس! +عکس

زنگ آغاز به کار رسمی دهمین مجلس شورای اسلامی، در ساختمان هرمی میدان بهارستان نواخته شد؛ مجلسی که با تغییر ۷۵ درصدی اعضا نسبت به پارلمان نهم، می‌تواند رویکردی متفاوت را در دوره چهارساله خود تجربه کند.

برترین ها: زنگ آغاز به کار رسمی دهمین مجلس شورای اسلامی، در ساختمان هرمی میدان بهارستان نواخته شد؛ مجلسی که با تغییر ۷۵ درصدی اعضا نسبت به پارلمان نهم، می‌تواند رویکردی متفاوت را در دوره چهارساله خود تجربه کند.

رئیس جمهور در سخنان خود در مراسم افتتاحیه مجلس دهم گفت: از نمایندگان مجلس نهم نیز چه آنها که در مجلس بعدی حضور خواهند داشت و چه آنها که در مجلس آینده در کنار ما خواهند بود و چه آنهایی که در مراکز دیگر خدمت خواهند کرد تشکر کنم.

وی افزود: به خصوص هیات رئیسه و ریاست مجلس نهم که کمک کرد مسئله برجام را به نحو احسن وجه به سرانجام برسانیم با وجود آنکه روزهای ملال آور در مجلس داشتیم.

روزنامه آفتاب یزد هم در تیتر صفحه نخست خود با انتشار تصویری از آیت الله هاشمی رفسنجانی، حجت الاسلام حسن روحانی و حجت الاسلام سید حسن خمینی در کنار یکدیگر در محل برگزاری افتتاحیه مجلس دهم به سخنان رئیس جمهور در این مراسم اشاره کرد و نوشت: «پایان روزهای ملال آور».

پایان روزهای ملال آور مجلس! +عکس
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج