۳۳۳۹۸۹
۱ نظر
۵۰۱۱
۱ نظر
۵۰۱۱
پ

زاکانی تنهاست!

دیگر تازگی ندارد و برای افراد آگاه به موضوع هم جذاب نیست که آنچه نوشته یا گفته می‌شود را دنبال کنند چون پس از هر انتخاباتی که دلواپسان در آن بازنده هستند، بازار شایعات و اخبار کذب داغ می‌شود و جالب و قابل تامل این که در اکثر مواقع هم از نام ناطق نوری برای اجرای برنامه‌های نخ نما شده خودشان استفاده می‌کنند.

روزنامه آرمان: دیگر تازگی ندارد و برای افراد آگاه به موضوع هم جذاب نیست که آنچه نوشته یا گفته می‌شود را دنبال کنند چون پس از هر انتخاباتی که دلواپسان در آن بازنده هستند، بازار شایعات و اخبار کذب داغ می‌شود و جالب و قابل تامل این که در اکثر مواقع هم از نام ناطق نوری برای اجرای برنامه‌های نخ نما شده خودشان استفاده می‌کنند.

مانند دیروز که از حضور ناطق نوری و خوش و بش او با هاشمی و روحانی در افتتاحیه مجلس دهم نگران شدند و خیلی زود لامپ‌های اتاق تخریب خود را روشن کردند تا با ساخت و انتشار شایعه‌ای مرهمی بر زخم شکست عمیق خود در ۷ اسفند بگذارند که این بار باز هم ناکام ماندند چون دفتر شیخ نور برنامه آنها را بر هم زد.

نشریه زاکانی چه نوشت؟

دیروز تسنیم به نقل از نشریه پنجره به مدیرمسئولی علیرضا زاکانی نوشت: « روحانی می‌خواهد مدافع وضع موجود باشد چه این که او می‌داند دفاع از وضع موجود حتی در میان خودی‌ها هم میسر نیست. محاسبات عددی او درباره زمان خروج از رکود و بهبود اقتصاد اشتباه از آب در آمده و آنچه در فرهنگ و سیاست داخلی گفته، چندان به نتیجه نرسیده است.

در چنین شرایطی او هم با منتقدان سنتی‌اش مواجه خواهد بود و هم با کاهش حمایت؛ یعنی سرمایه اجتماعی سال ۹۲. او برای طبقه ضعیف کار چندانی نکرده و در همه آن چند سال طبقه هدفش را طبقه متوسط انتخاب کرده است اما حتی در این راستا نتوانسته دل طبقه بورژوا و خرده‌بورژوا را هم به دست بیاورد، پس فقط یک راه باقی مانده است، باید منتقد وضع موجود شد! باید در جایگاه اپوزیسیون نشست و تقصیرها را گردن دیگری انداخت، این گویا به تئوری این روزهای برخی مشاوران روحانی تبدیل شده است.

رفتن به جایگاه مدافع وضع موجود کار روحانی را تمام می‌کند. روحانی این روزها شباهت‌هایی به محمود احمدی‌نژاد پیدا کرده است، درست مثل روزهای آخر رئیس جمهور سابق شده، او حتما راه خطایی می‌رود. از سوی دیگر خبرهایی از ائتلاف ۹۲ به گوش می‌رسد. در دیدار اخیر حجت‌الاسلام ناطق نوری با آقای حسن روحانی، انتقادات جدی بیان شده است. آقای ناطق نوری در این دیدار از سخنان رئیس جمهور که راوی تقابل در حاکمیت است ابراز نگرانی کرده است. وی اظهار داشته که «شما همه حیثیت سیاسی خود را مدیون حاکمیت هستید.

من از این رفتار شما در تعجب هستم. هم علنی و هم غیرعلنی این موضوع را حل کنید. کلیددار پاستور در مقابل این اظهارات گفته است: طیف افراطی مدام علیه دولت سخن می‌گویند. کارکرد این سخنان این است که برای مدتی آنها را سرگرم می‌کنیم و از سوی دیگر به طرف غربی نیز پیامی مبنی بر استقلال دولت نسبت به دیگر نهادها داده می‌شود.» پر واضح است که هدف از انتشار این سطور ایجاد شکاف میان ناطق نوری و روحانی است و شاید گام دیگری در راستای پروژه القای ۴ ساله بودن دولت روحانی باشد که با یک خبر از سوی دفتر ناطق نوری ناکام ماند.

تکذیب دفتر ناطق نوری

یک مقام مسئول در دفترحجت‌الاسلام و المسلمین ناطق‌نوری خبر منتشر شده در برخی رسانه‌ها درباره دیدار با رئیس‌جمهور و گفت‌وگوهای نقل شده را تکذیب کرد. این مقام مسئول تصریح کرد: جملات انتسابی به حجت‌الاسلام والمسلمین ناطق‌نوری و رئیس‌جمهور از اساس کذب بوده است.

وی با اشاره به ضرورت رعایت اخلاق حرفه‌ای و حفظ آرامش فضای سیاسی کشور در رسانه‌ها افزود: انتشار این نوع اخبار قطعا آلوده به اغراض سیاسی و برخلاف توصیه‌های مقام معظم رهبری برای پرهیز ار ایجاد فضای تقابل و دوگانگی در عرصه سیاسی کشور است. این مقام مسئول در دفتر رئیس دفتر بازرسی مقام معظم رهبری، گروه‌های سیاسی و رسانه‌ها را به حفظ وحدت وآرامش در کشور توصیه کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عباد

      تو رو خدا از دعواهای جناحی دست بردارید و یه فکری به حال رفع مشکلات مردم بکنید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج