۳۳۴۰۷۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

کالین فرث دور از جمعیت دیوانه

فیلمی در مورد «کورسک» زیردریایی روسیه که با ۱۱۸ نفر غرق شد اثر تامس وینتربرگ اقتباسی از کتاب «زمانی برای مردن» نوشته رابرت مور با عنوان «دور از جمعیت دیوانه» ساخته می‌شود.

خبرگزاری فارس: فیلمی در مورد «کورسک» زیردریایی روسیه که با ۱۱۸ نفر غرق شد اثر تامس وینتربرگ اقتباسی از کتاب «زمانی برای مردن» نوشته رابرت مور با عنوان «دور از جمعیت دیوانه» ساخته می‌شود.

به نقل از روزنامه انگلیسی زبان گاردین، کالین فرث هنرپیشه دارنده جایزه اسکار در فیلم حادثه غرق شدن زیردریایی روسیه با عنوان «دور از جمعیت دیوانه» اثر تامس وینتربرگ بازی می‌کند.

کالین فرث دور از جمعیت دیوانه

این فیلم بر اساس داستان کتاب «زمانی برای مردن: ناگفته‌هایی از داستان غمناک کورسک» اثر رابرت مور توسط شرکت یروپ‌کورپ فرانسه درحال ساخت است.

فیلم در مورد حوادث پیش‌آمده برای زیردریایی روسی در دریای بارنتس در اقیانوس منجمد شمالی و سرهنگ گنادی لیاشین در زیردریایی K۱۴۱ کورسک است. سرهنگ لیاشین این زیردریایی را «غرور نیروی دریایی روسیه» نامید.

در این حادثه که بر اثر انفجاری در زیردریایی روی داد بلافاصله ۷ نفر از خدمه جان خود را از دست دادند و ۱۱۱ نفر دیگر زنده در زیردریایی در اعماق دریا گیرافتادند و در این فیلم به این لحظات و امید برای نجات و نگرانی‌های خانواده‌های قربانیان و کمک از مسوولین برای نجات جان این خدمه پرداخته شده است که در نهایت تمامی خدمه جان خود را از دست می‌دهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج