جاباما
۳۳۴۱۴۷
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

بررسی حادثه بوستان کوهسار در شورا

رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران جزئیات جلسه بررسی گزارش فوت کودک ۵ ساله در بوستان کوهسار را تشریح کرد.

خبرگزاری مهر: رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران جزئیات جلسه بررسی گزارش فوت کودک ۵ ساله در بوستان کوهسار را تشریح کرد.

اقبال شاکری با اشاره به بازدید برخی از اعضای شورای شهر از بوستان کوهسار در برگزاری جلسه ای با حضور مدیران شهری در خصوص حادثه فوت دختری ۵ ساله در پمپ آب این بوستان گفت: در این جلسه مسئولان شهرداری منطقه ۱۵، مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز (مختاری) و چند تن از مدیران شهرداری حضور داشتند و به همراهی رئیس کمیسیون سلامت (رحمت الله حافظی) از محل حادثه بازدید کردند.

وی با بیان اینکه در حاشیه این بازدید اهالی محل نیز مشکلاتشان را در خصوص این بوستان و گرمخانه ای که در اطراف آن وجود دارد، بیان کردند، گفت: عدم حفاظ های حوضچه مکش آب و نبود توری محفظه لوله پمپ آب، این آبشار را برای کودکانی که در اطراف این حوضچه بازی می کردند، خطرآفرین کرده بود. عمق حوضچه ۳۰ تا ۴۰ سانتیمتر است اما مکش پمپ آب و نبودن حفاظ عامل خطرآفرین برای کودکانی است که در اطراف این حوضچه بازی می کنند.

شاکری اضافه کرد: اینکه چگونه این بچه در این گودال افتاده و چه کسانی در این اتفاق اهمال کرده اند، نکاتی است که قوه قضائیه باید به آن رسیدگی کند. گزارشات محلی، گزارش آتش نشانی از محل حادثه و غیره تهیه شده است و به مراجع ذیصلاح نیز ارسال می شود.

رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران با بیان اینکه این بوستان تنها پارک محله رضوانیه است و جمعیت زیادی از این بوستان استفاده می کنند، گفت: اطراف این بوستان گرمخانه ای است که معتادان و کارتن خواب هایی که از این گرمخانه استفاده می کنند، یکی از دلنگرانی های اهالی محل هستند.

به گفته وی: اهالی محل نبود دریچه های حفاظتی را به شهرداری اطلاع داده بودند و به گفته مسئولان شهرداری نیز دو بار به پیمانکار برای گذاشتن حفاظ روی حوضچه تذکر کتبی داده شده است اما به دلیل بی توجهی به تذکرات، این حادثه رخ داده است.

شاکری تاکید کرد: همه ما در برابر این حادثه مسئولیم، چه اعضای شورای شهر، شهردار ناحیه، شهردار و غیره و باید این موضوع را پیگیری کنیم و با عواملی که باعث به وجود آمدن آن شدند به گونه ای برخورد کنیم که دیگر این نوع حادثه ها اتفاق نیفتد.

رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران با اشاره به دیدار از خانواده فاطمه ۵ ساله گفت: این خانواده از قشر ضعیف جامعه بودند و با این حادثه دلخراش دردی دیگر به دردهایشان اضافه شد. از سوی مدیران شهری با این خانواده هم‌دردی و همراهی انجام شده است اما شورا نیز اجازه نخواهد داد حقی از این خانواده ضایع شود و ما به عنوان یک وظیفه اجتماعی باید این موضوع را تا رسیدن به نتیجه پیگیری کنیم.

وی بازدید و نظارت از محل های بازی بوستان ها، آب نماها، حوضچه ها و بررسی ایمنی پارک ها را از جمله فعالیت های پیشگیرانه در این زمینه عنوان کرد و گفت: همه ما در سلسله مراتب باید پاسخگوی حقوق مردم باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • يه مادر

      آقايون .... شما چه طور مي خوايد از مادري كه جگرگوشش پاره تنش جلوي چشماش تكه تكه شده دلجويي كنين ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟فقط بايد مادر باشي تا بفهمي اون زن تو لحظه اي كه تكه هاي بدم بچشو روي آب ديده ديگه هيچ چي تو اين دنيا دل داغدارشو آروم نمي كنه. خخخخخدا فقط خدا مي تونه جواب مسببين رو بده

    • مینا

      خدا داغ به دلتون بگذارد
      همچین داغی به دل یک مادر گذاشتید
      الجهل العجل العجل

    • بدون نام

      انشاالله روح فاطمه کوچولوی ما با خانم فاطمه زهرا ص ممحشور شود مقصران حادثه باید به اسد مجازات محکوم شوند .تا کی باید چوب بی مسولیتی انها را بخوریم.جیگرم برا فاطمه بی پناه پاره پاره شد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج