۳۳۴۴۳۱
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

خندوانه تکذیب کرد

سید علی احمدی درباره سخنانی که درباره مطالبه مالی این برنامه از وزارت ارشاد مطرح می شود گفت: این مسائل صحت نداشته و آن را تکذیب می کنم.

خبرگزاری مهر: سید علی احمدی درباره سخنانی که درباره مطالبه مالی این برنامه از وزارت ارشاد مطرح می شود گفت: این مسائل صحت نداشته و آن را تکذیب می کنم.

سید علی احمدی تهیه کننده برنامه خندوانه در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره مساله درخواست مالی برنامه خندوانه از وزارت ارشاد ،گفت: این مساله حتما صحت نداشته و به شخصه، مطالبه هرگونه وجه مالی را از هر ارگان، سازمان، نهاد و صاحبان خدمات و صنایع در کشور تکذیب می کنم.

وی افزود: اساسا برنامه خندوانه زیرمجموعه شبکه تلویزیونی نسیم است که این شبکه هم زیرمجموعه معاونت سیمای سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است. و به این ترتیب تابع مقررات سازمان است. بنابراین اگر قرار است گفتگویی برای مسائل مالی و تبلیغات درون برنامه ای انجام بگیرد، این گفتگو باید توسط مدیران ارشد سازمان و شبکه انجام شود. تا جایی که من می دانم این اتفاق از همین طریقی که اشاره کردم، رخ داده و از طریق نشست مشترک معاونت فرهنگی وزارت ارشاد با معاونت سیما انجام شده است. در این نشست، درباره کاهش جمعیت بازدیدکننده از نمایشگاه کتاب ابراز نگرانی شده و قرار شد راهکارهایی برای تبلیغات درون برنامه ای صورت بگیرد که بخشی از این تبلیغات، سهم برنامه خندوانه بود.

تهیه کننده برنامه خندوانه ادامه داد: من در جلسه ای که هم مسئولان ارشاد و هم نماینده معاون سیما و مدیر شبکه نسیم حضور داشتند، حضور داشتم. در این جلسه طرفین تعهداتی را به عهده گرفتند. ما هم از طرف برنامه خندوانه و سازمان صدا و سیما به تعهداتمان عمل کردیم. دوستان اهل قلم را به برنامه دعوت کردیم. در ضبط برنامه خندوانه معمولا چند شب از آنتن پخش جلو هستیم. دوستان زمانی به ما مراجعه کردند که چند روز به برپایی نمایشگاه مانده بود. ما هم حداکثر تلاشمان را کردیم. به این معنی که آیتم های لازم را طراحی کرده و به برنامه های تدوین شده و ضبط شده اضافه کردیم. از اهالی قلم هم برای حضور در یک نوبت برنامه دعوت کردیم.

احمدی در ادامه گفت: بعد از نمایشگاه کتاب، به طور غیر رسمی شنیدم که دوستان به تعهداتشان عمل نکردند. حالا اگر بیایند چنین شائبه ای را هم مطرح کنند، به نظرم فرار به جلو و بی اخلاقی است. برجسته کردن نام یک برنامه، مشخص نیست که با چه هدفی انجام شده است. آن هایی که اندکی از مسائل تلویزیون و برنامه سازی اطلاع دارند، می دانند که مواجهه فرد یا سازمانی که نیازمند تبلیغ است با مسئولان یک برنامه تلویزیونی، مواجه مستقیمی نیست. بلکه مواجهه سازمانی است. یعنی توافق در سطح سازمانی انجام شده و به شبکه ما ابلاغ می شود.

احمدی در پاسخ به سوالی درباره میزان رقم مورد توافق گفت: من دورادور از رقم ۸۰۰ میلیون تومان خبر دارم؛ منتهی این رقم برای یک بسته تبلیغاتی است که شامل چندین برنامه در شبکه نسیم بوده و این بسته با توافق معاونت فرهنگی ارشاد و معاون سیما در نظر گرفته شده است. این که انگشت اتهام به سمت یک برنامه تلویزیونی گرفته شود، بی اخلاقی است.

تهیه کننده برنامه خندوانه درباره تعهد طرف دیگر قرارداد مذکور گفت: قرار بوده همان ۸۰۰ میلیون تومان را به معاونت سیما پرداخت کنند که نکردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج