۳۳۴۶۶۶
۵۰۳۶
۵۰۳۶
پ

عبدالحلیم «آتنا» شد و مجوز گرفت!

دو شورای پروانه ساخت و پروانه نمایش، مجوزهای تازه ای صادر کرده‌اند که بر این اساس، چهار فیلم جدید روند ساخت خود را آغاز خواهند کرد و سه فیلم نیز می‌توانند برای اکران عمومی اقدام کنند. در میان فیلم‌هایی که به تازگی مجوز ساخت گرفته‌اند فیلمی به تهیه‌کنندگی سعید سعدی که اولین همکاری او با محمدرضا رحمانی است، به چشم می‌خورد و شواری پروانه نمایش به آخرین فیلم احسان عبدی‌پور با نام تازه‌ای مجوز داده است،

وب‌سایت آی سینما: دو شورای پروانه ساخت و پروانه نمایش، مجوزهای تازه ای صادر کرده‌اند که بر این اساس، چهار فیلم جدید روند ساخت خود را آغاز خواهند کرد و سه فیلم نیز می‌توانند برای اکران عمومی اقدام کنند. در میان فیلم‌هایی که به تازگی مجوز ساخت گرفته‌اند فیلمی به تهیه‌کنندگی سعید سعدی که اولین همکاری او با محمدرضا رحمانی است، به چشم می‌خورد و شواری پروانه نمایش به آخرین فیلم احسان عبدی‌پور با نام تازه‌ای مجوز داده است، همچنین آخرین ساخته منوچهر هادی نیز پروانه نمایش گرفته.

عبدالحلیم «آتنا» شد و مجوز گرفت!

به گزارش روابط عمومی سازمان سینمایی، شورای صدور پروانه ساخت در جلسه ۵ خرداد با ۴ فیلمنامه موافقت کرده است. بر این اساس، سعید سعدی که به تازگی «خشم و هیاهو» به کارگردانی هومن سیدی را با فروش یک میلیارد و ۶۰۰ میلیونی روی پرده داشت، قرار است تهیه‌کنندگی فیلم‌ تازه‌ای از محمدرضا رحمانی را به عهده بگیرد که او نیز در حال حاضر «گاهی» را در سینمای هنر و تجربه روی پرده دارد. فیلم‌نامه این فیلم توسط خود رحمانی و علیرضا محمودی نوشته شده است و ژانر فیلم اجتماعی-دفاع مقدس عنوان شده. فیلم بعدی که پروانه ساخت گرفته، همکاری مشترک دیگری از سازندگان «بزرگ‌مرد کوچک» و «ماهیگیر کوچک» است که هر دو قهرمان نوجوانی دارند، فیلم «چهل کچل» نیز قرار است در ژانر کودک و نوجوان ساخته شود که در آن پروانه مرزبان تهیه‌کنندگی، ابوطالب صادق‌دقیقی کارگردانی و عبدالجبار دلدار به همراه مرزبان نویسندگی آن را بر عهده دارند

. محمدهادی کریمی نیز که آخرین کارگردانی او به سال ۱۳۹۰ و «بشارت به شهروند هزاره سوم» برمی‌گردد، فیلمی به نویسندگی خودش با عنوان «کمدی انسانی» را کارگردانی خواهد کرد که اولین تهیه‌کنندگی او نیز به حساب می‌آید. آخرین فیلمی که به تازگی پروانه ساخت گرفته، «مرحوم داماد» است و علیرضا شجاع‌نوری تهیه‌کنندگی آن را بر عهده دارد که آخرین فیلم تهیه‌شده از سوی او «دونده زمین» پس از چند سال توقیف این‌روزها در گروه هنر و تجربه، روی پرده رفته است. این فیلم را عباس احمدی‌مطلق کاگردانی خواهد کرد که آخرین فیلم او، یک اثر دفاع مقدسی با عنوان «آن سوی رودخانه» در سال ۱۳۸۷ بوده است. فیلم‌نامه «مرحوم داماد» اولین همکاری شجاع‌نوری و احمدی‌مطلق را رضا مقصودی نوشته است.

شورای پروانه نمایش نیز در جلسه ۳ خرداد، با حضور اکثریت اعضای شورای پروانه نمایش برای ۳ فیلم مجوز نمایش صادر کرد. فیلم تازه منوچهر هادی «به کارگر ساده نیازمندیم» جزو این فیلم‌هاست که تهیه‌کنندگی آن را نیز خود هادی بر عهده داشته است، این فیلم در ژانر اجتماعی ساخته شده و با اثر پرفروش این کارگردان «من سالوادور نیستم» متفاوت خواهد بود، نویسندگی این فیلم را پدرام کریمی برعهده داشته است. فیلم دیگری که می‌تواند برای بستن قرارداد اکرن در ماه‌های آینده اقدام کند، «به دنیا آمدن» ساخته کارگردانی و نویسندگی محسن عبدالوهاب در ژانر اجتماعی است که محمد احمدی تهیه‌کنندگی آن را بر عهده دارد، این فیلم در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر نیز حضور داشت که در پایان الهام کردا برای بازی در این فیلم نامزد بهترین بازیگر نقش اول زن و محمدرضا علیقلی نامزد بهترین موسیقی متن شدند اما در نهایت فیلم سیمرغی دریافت نکرد. آخرین فیلم که پروانه نمایش دریافت کرده است، فیلم «آتنا» ساخته احسان عبدی‌پور به تهیه‌کنندگی سیده فاطمه ابوالقاسمی و سرمایه‌گذاری مهتاب کرامتی است که در ژانر نوجوان-اجتماعی ساخته شده. پیش از این نام آخرین اثر عبدی‌پور «آه ای عبدالحلیم» بود که نام آن با موافقت شورای نمایش تغییر کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج