۳۳۴۶۷
۳ نظر
۵۰۱۳
۳ نظر
۵۰۱۳
پ

کنسرت «محسن یگانه» ۴، ۵ و ۶ آبان قطعی شد

حباب جنجالی محسن یگانه ترکید

خبر رسید «محسن یگانه» بدون اطلاع مدیران شرکت کنسرت گذارش، قراردادی سنگین و جدید را با یک شرکت دیگر به ثبت رسانده و ۱۲ اجرای آینده خود واگذار کرده است.

حباب جنجالی محسن یگانه ترکید

تماشا: تقریبا دو سال از جنجال هایی که بین «علی چراغعلی» و «محسن یگانه» رخ داد، گذشته و این خواننده از زمانی که همکاری اش با کمپانی جدید را آغاز کرده، اجراهای خوب، مسلط و پرتعدادی را در تهران و شهرستان روی صحنه برده بود. با انتشار اخبار انتشار آلبوم «حباب» دوستداران این خواننده آرام آرام همه حواشی پر سر و صدای یگانه را از یاد برده بودند و در انتظار آلبوم جدید خواننده مورد علاقه شان، روزشماری می کردند.

همه چیز به خوبی و خوشی در حال سپری شدن بود که خبر رسید «محسن یگانه» بدون اطلاع مدیران شرکت کنسرت گذارش، قراردادی سنگین و جدید را با یک شرکت دیگر به ثبت رسانده و 12 اجرای آینده خود واگذار کرده است.

این در حالی است که این قرارداد اوایل تیرماه به ثبت رسیده و خبرش سه ماه بعد به بیرون درز پیدا کرده است. با این اوصاف محسن یگانه در حالی که امتیاز مادی آلبوم «حباب» را در اختیار شرکت قبلی قرار داده، اجرای جدیدش را با کنسرت گذاران جدید روی صحنه خواهد برد.

نکته جالب توجه هم این است که یگانه اعلام کرده در این کنسرت قطعات آلبوم جدیدش «حباب» را که هنوزوارد بازار موسیقی کشور نشده، اجرا خواهد کرد.

حباب جنجالی محسن یگانه ترکید

ما احترام می گذاریم

برای پیگیری این خبر سراغ شرکت هایی رفتیم که محسن یگانه با آنها طرف حساب بوده و حالا از بین آنها یکی را برای ادامه فعالیت های هنری اش انتخاب کرده است.

علی نیکونیا، روابط عمومی شرکت آوای هنر (کنسرت گذار قبلی یگانه) در این باره اظهارات جالبی داشت ولی سرانجام بیانیه رسمی این شرکت را که به تایید مدیران ارشد این موسسه رسیده بود را در اختیار ما قرار داد.

در متن این قرارداد آمده: «از آنجا که موسسه آوای هنر، سعی بر حمایت هنرمندان داشته و رضایت و موفقیت روزافزون آنان را کن اصلی ادامه فعالیت های خود می داند، لذا احترام به انتخاب و نظر ایشان را شرط عقل و ادب می داند و لازم به ذکر است که طی این سال ها دوران همکاری بسیار خوبی نیز داشته ایم و مثل همیشه آرزوی موفقیت بیشتر برای تک تک هنرمندان عزیز این مرز و بوم را از خدای بزرگ داریم... علی نیکونیا/ مدیر تولید و روابط عمومی موسسه آوای هنر.»


شرایط مان بهتر بوده لابد!

«مجید عبدی» مدیر اجرایی شرکت «آوای فروهر» (شرکت طرف قرارداد جدید یگانه) ضمن تایید این خبر گفت: «همه جای دنیا یک هنرمند و یک آرتیست بهترین شرایط بیزنسی را برای دوران اوج هنری اش انتخاب می کند و شرکت ها هم در رقابتی نفس به نفس سعی دارند گوی سبقت را از همدیگر بربایند. اتفاق عجیبی نیفتاده. ما یک پیشنهاد خوب به این خواننده دادیم و او هم قبول کرد. اصل ماجرا همینی است که گفت و بقیه صحبت ها در حاشیه این قرارداد است.»

این مدیر اجرایی همچنین درباره صحبت هایی مبنی بر اینکه این شرکت با اعطای پول های هنگفت، تقریبا همه خواننده های پاپ را به سمت خود جذب کرده نیز گفت: «خوب این نشانگر این است که ما توانسته ایم شرایط روز بازار را بهتر از بقیه دوستان پیش بینی کنیم و عملا بازی را برنده شده ایم. نگاهی که در بازار این روزهای موسیقی کشور است، اینطور جا افتاده که برخی دوستان سعی در استثمار هنرمندان دارند ولی بازار امروز دیگر بازار 10 سال پیش نیست. آن زمان فقط یکی دو تهیه کننده وجود داشت و آرتیست ها هم مجبور بودند با هر شرایطی کنار بیایند و صدایشان هم از این شرایط نامطلوب درنیاید. الان اوضاع فرق کرده. تهیه کننده های جوان وارد گود رقابت شده اند و هنرمندان حق انتخاب دارند. اینکه آنها ما را برای ادامه همکاری انتخاب می کنند را می گذارم به حساب شرایط خوبی که ما برایشان مهیا می کنیم نه صرفا شرایط مالی خوب. شما می توانید از خود این هنرمندان درباره این شرایط بپرسید. ما در همه موارد با آنها مشورت می کنیم و از آنها نظر می خواهیم. کدام تهیه کننده این کار را می کند؟ خیلی ها به چشم یک کارمند به خواننده شان نگاه می کنند و خب ما مثل خیلی ها نیستیم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • MOHSEN

      داش محسن بتركه چشم حسود...........
      بد خواه مدخواه......؟
      خيلي چاكريم.......دوست دارم در حد قيمت يه نون بربري دو رو خشخاشي.......

    • hiva

      gooooooooooooooooooooooooood

    • محمدرضا

      دوستدارم しѺ√乇

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج