جاباما
۳۳۴۶۹۸
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

معرفی زن بو روبات خانگی ایسوس +عکس

روبات خانگی ایسوی زن بو ZenBo امروز در مراسم مخصوص این شرکت در کامپیوتکس ۲۰۱۶ رسما معرفی شد.

وب‌سایت نیوز آی تی: روبات خانگی ایسوی زن بو ZenBo امروز در مراسم مخصوص این شرکت در کامپیوتکس ۲۰۱۶ رسما معرفی شد. این شرکت معتقد است روبات‌ها باید برای هر خانواده وجود داشته باشند. روبات ZenBo قرار است به عنوان یک روبات خانگی برای افراد سالمند مورد استفاده قرار گیرد.

معرفی زن بو روبات خانگی ایسوس +عکس

یکی از جالب‌ترین ویژگی‌های که این روبات قرار است با خود به همراه داشته باشد، امکان اتصال به دستگاه‌های هوشمند درون خانه و وسایل سنتی فناوری است. شما به کمک این روبات می‌توانید متوجه شوید شخص پشت در خانه چه کسی است و با دستور صوتی به روبات، در را باز کنید. این روبات می‌تواند به لامپ‌ها، تلویزیون‌ و وسایل خنک و گرم‌کننده درون خانه متصل شود.

این روبات می‌تواند به صورت جداگانه می‌تواند در اطراف خانه حرکت کند و به وسیله دستورات صوتی جهت‌ها را تشخیص دهد. صورت جلویی روبات زنبو همچنین به شکل یک صفحه لمسی عمل می‌کند. شما می‌توانید با کمک صورت این روبا تماس‌های تصویری برقرار کنید، خرید‌های آنلاین‌ خود را انجام دهید یا ویدیو‌هایی را به صورت زنده استریم کنید.

روبات زن‌بو می‌تواند یادآور‌هایی که برای آن تنظیم کرده‌اید را به یاد شما بیاورد. برای مثال قرار ملاقات‌هایی که با دکتر دارید یا زمان‌های مصرف دارو را به شما یادآوری کند. حتی زمانی که خارج از خانه هستید می‌توانید به دوربین این روبات وصل شوید و وضعیت خانه خود را چک کنید. این روبات می‌تواند کار‌های بامزه هم انجام دهد. برای مثال اگر موسیقی پخش کنید، این روبات با آن موسیقی می‌رقصد یا داستان‌های مختلف را با صدای بلند می خواند.

روبات ایسوس قرار است با برچسب قیمتی ۵۹۹ دلار برای فروش به زودی آماده شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج