۳۳۴۷۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

بغض‌های پاییزی سینما

بررسی فیلم های حاشیه دار این روزها

سه فیلم جدید بر پرده سینماهاست. اگر می‌خواهید از سینمای تجربه‌گرا حمایت‌کنید به تماشای بغض و اگر می‌خواهید یک فیلم آبرومند ببینید، بوسیدن روی ماه و اگر هم می‌خواهید ساعات مفرحی داشته باشید به تماشای من‌ همسرش هستم بنشینید.

بررسی فیلم های حاشیه دار این روزها

هفت صبح: این روزها در سینماهای‌کشور سه فیلم جدید بر پرده سینماست، فیلم‌هایی‌که هر کدام می‌تواند برای قشر خاصی جذابیت داشته باشد، فیلم سینمایی بغض مخصوص جوانان و شاید دانشجویان علاقه‌مند به موضوعات اجتماعی و فیلم سینمایی بوسیدن روی ماه، مخصوص خانواده‌ها و رزمندگان دوران دفاع مقدس و فیلم سینمایی من‌ همسرش هستم که بیشتر تکیه بر‌گیشه دارد.

اگر می‌خواهید از سینمای تجربه‌گرا حمایت‌کنید به تماشای بغض و اگر می‌خواهید یک فیلم آبرومند ببینید، بوسیدن روی ماه و اگر هم می‌خواهید ساعات مفرحی داشته باشید به تماشای من‌ همسرش هستم بنشینید. بد نیست برای گذراندن روزهای پاییزی هم شده یکی از این فیلم‌ها را انتخاب کنید.

گلو‌درد دو جوان

بررسی فیلم های حاشیه دار این روزها

فیلم سینمایی «بغض» بیش از آنکه فیلم خوبی باشد، یک غافلگیری برای دستیار‌کارگردان یا مدیر تولید دیروز سینمای ایران است. رضا‌ درمیشیان به‌عنوان کارگردان برای روایت داستان فیلم اولش دست روی یک داستان سخت در لوکیشنی سخت‌تر گذاشته است؛ فیلمبرداری در ترکیه با فضایی مشکل و مردمانی که این روزها نمی‌توان از آنها همراهی و همکاری با ایرانیان را خواست.

بررسی فیلم های حاشیه دار این روزها

انتخاب لوکیشن‌هاي مناسب با فیلم، نشان‌دهنده شناخت‌کارگردان یا حتی فیلمبردار از استانبول است. درمیشیان خیلی خوب می‌دانسته برای تماشایی شدن فیلمش از چه لوکیشن‌هایی می‌تواند استفاده‌کند.

بغض، داستان دو روایت مدرن از ‌مقطع زندگی حامد و ژاله در استانبول است.

روایت اول: حامد پسر جوان ایرانی است كه در ترکیه کارش کشیدن نقاشی‌های خیابانی است و به‌طور مجردی نمی‌تواند وارد دیسکو شود. او برای رفتن به‌داخل دیسکو با ژاله ‌آشنا می‌‌شود و این آغاز رابطه عاشقانه آنهاست. روایت دوم: هشت ساعت سرنوشت سازي از زندگی حامد و ژاله است که دست به سرقت از مغازه عموی حامد می‌زنند و...

حاشیه: فیلمبرداری این فیلم طی ۲۶ جلسه و با گروهی نزدیک به ۱۰ نفر در استانبول فیلمبرداری شد.

بررسی فیلم های حاشیه دار این روزها

قرار بود گروه فیلمبرداری،‌ زودتر از موعد مقرر به کشور ترکیه بروند که بنا بر اخبار منتشر شده، به دلیل سر‌کار بودن دو بازیگر اصلی، فیلمبرداری به تعویق افتاد.

زمان‌ جشنواره سی‌ام فیلم‌ فجر، فیلم از بخش مسابقه خارج‌ شد و حتی تا مرز توقیف هم رفته بود.

خبر‌های مبنی بر ممنوع التصویر و ممنوع‌الکار بودن باران‌کوثری، بازیگر اصلی این فیلم‌ شنیده می‌شود، شاید بغض هم مثل دو‌نمایش کوثری دچار حاشیه‌های این بازیگر شود.

کارگردان: رضا درمیشیان
تهیه‌کننده: سیدغلامرضا موسوی
بازیگران: باران‌كوثري، بابك‌حميديان، مهران‌احمدی، محمدجان‌گوران، انجين دميرسيوگلو، سيمگه بينگل، علي‌فرخنده

بررسی فیلم های حاشیه دار این روزها


حتما نیکی‌کریمی همسرش بود!

بررسی فیلم های حاشیه دار این روزها

یک زوج جوان به واسطه یک اتفاق دچار مشکل پیش‌بینی نشده‌ای در زندگی خانوادگی خود می‌شوند. این زوج جوان که در زندگی زناشویی خود به سردی رابطه رسیده‌اند، بر‌حسب یک اتفاق بار دیگر تلاش می‌کنند تا رابطه‌شان را تغییر دهند. مصطفی زمانی و نیکی‌کریمی زن و شوهری هستند که صاحب دو فرزند پسر هستند، اما شوهر خانواده زن جوان دیگری (میترا حجار) را هم دارد‌ که البته این رابطه زناشویی به‌ وضوح مشخص نمی‌شود. همسر اول شیطنت شوهرش را فهمیده و با علم به این موضوع تلاش می‌کند تا با یک اتفاق بسیار ساده، شوهرش را نسبت به خود حساس و شاید متوجه خود کند. او برای این کار حتی از یک تصادف نمایشی هم بهره می‌گیرد.

بررسی فیلم های حاشیه دار این روزها

حاشیه: این فیلم اولین تجربه تهیه‌کننده سابق سینماست، مصطفی‌شایسته با بهره‌گیری از بازیگرانی که از آ‌نها در فیلم‌های متفاوتش استفاده‌کرده بود، من همسرش هستم را ساخت.

مصطفی‌شایسته در مصاحبه‌های متعددی بیان کرد که از بازیگران کارش برای کارگردانی مشاوره‌گرفته است.

بررسی فیلم های حاشیه دار این روزها

بین نیکی‌کریمی و لادن‌طباطبایی که از دوستان بسیار‌قدیمی هستند و تجربه همکاری با هم را داشته‌اند، هنگام انتخاب لباس این فیلم، کدورت به‌وجود می‌آید که البته رفع می‌شود.

کارگردان: مصطفی شایسته
تهیه کننده: مرتضی شایسته
بازیگران : نیکی‌کریمی، میترا‌حجار، مصطفی‌زمانی، لادن‌طباطبایی

بررسی فیلم های حاشیه دار این روزها


روی ماه خدواند را ببوس

بررسی فیلم های حاشیه دار این روزها

احترام‌السادات و فروغ خانم که در همسایگی هم زندگی می‌کنند، بیش از ۲۰ سال است که در انتظار فرزندان‌شان هستند. همایون اسعدیان در همکاری دوباره‌اش با منوچهر‌محمدی در فیلم «بوسیدن روی ماه» روزهای پایانی زندگی مادر شهیدی (احترام) را به تصویر می‌کشد که درگیر ایثاری دوباره است و می‌خواهد پس از ۲۰ سال بدن پسر شهیدش را برای دلخوشی دوست این سال‌هایش فروغ، هدیه‌کند تا شاید اینگونه بتواند دل او را شاد کرده و با خیالی آسوده به سوی مرگ بدرقه‌اش کند.

بررسی فیلم های حاشیه دار این روزها

حاشیه: بازیگران اصلی این فیلم دو پیرزن هستند که یکی شیرین‌یزدان‌بخش برنده سیمرغ بلورین جشنواره بیست و هشتم است و دیگری رابعه‌مدنی مادر کارگردان سینما (امیر شهاب رضویان) است.

این فیلم قرار بود عید نوروز امسال اکران شود اما به دلیل دعوای حوزه هنری و شهرداری با شورای صنفی نمایش، تاریخ اکران آن به تعویق افتاد و همان زمان اعلام شد که مهر‌ماه اکران خواهد شد.

بررسی فیلم های حاشیه دار این روزها

تبلیغات شهری این فیلم دلیل اصلی اختلاف‌ شهرداری و شواری صنفی بود.

کارگردان: همایون اسعدیان
تهیه‌کننده: منوچهره محمدی
بازیگران: شیرین‌یزدان‌بخش، رابعه مدنی، مسعود رایگان، صابر ابر، سعید پورصمیمی، شیدا خلیق، شاهرخ فروتنیان، شبنم مقدمی، امیرحسین رستمی، نازنین‌خزاعی ، لیلی‌فرهادپور
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج