۳۳۴۸۱۷
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

BRZ ۲۰۱۷ با قدرت بیشتر و بسته‌های عملکردی سفارشی

فیس‌ لیفت سوبارو BRZ +عکس

پس‌ازاینکه تویوتا مدل GT۸۶ خود که در آمریکا بانام سایون FRS بفروش می‌رسید را فیس لیفت کرده و آن را در همهٔ بازارها بانام تویوتا GT۸۶ عرضه نمود، سوبارو هم این محصول مشترک را مورد فیس لیفت قرار داده است.

وب سایت پدال - امیر دهقان دستگردی: پس‌ازاینکه تویوتا مدل GT۸۶ خود که در آمریکا بانام سایون FRS بفروش می‌رسید را فیس لیفت کرده و آن را در همهٔ بازارها بانام تویوتا GT۸۶ عرضه نمود، سوبارو هم این محصول مشترک را مورد فیس لیفت قرار داده است. در سوبارو BRZ نیز مانند برادرش، تغییرات و بهبودهایی در موتور ۲ لیتری تخت آن صورت گرفته است که قدرت و گشتاورش را از ۲۰۰ اسب بخار و ۲۰۵ نیوتن متر به ۲۰۵ اسب بخار و ۲۱۰ نیوتن متر افزایش داده و تغییراتی در نسبت گیربکس آن نیز انجام‌شده است؛ بنابراین باید شاهد بهبود شتاب آن باشیم. هرچند این افزایش قدرت چندان زیاد نیست اما درهرحال یک خروجی کمی بیشتر بهتر از هیچ است.

فیس‌ لیفت سوبارو BRZ +عکس

فیس‌ لیفت سوبارو BRZ +عکس

سوبارو تغییراتی کوچک در مجموعهٔ تعلیق BRZ نیز ایجاد کرده است با برنامه‌ریزی مجدد سیستم کنترل ثبات و پایداری آزادی بیشتری به راننده در حرکات با خودرو می‌دهد. پکیج عملکردی جدید قابل سفارش برای BRZ ۲۰۱۷ نیز شامل ترمزهای برمبو و رینگ‌های ۱۷ اینچی می‌شود که البته فقط در مدل‌های با گیربکس دستی قابل سفارش است.

فیس‌ لیفت سوبارو BRZ +عکس

سوبارو جلوپنجره و سپر جلوی BRZ جدید را تغییر داده و در چراغ‌های آن از لامپ‌های LED استفاده کرده است. البته تغییرات ایجادشده در در قسمت جلوی BTZ شباهتی با تغییرات GT۸۶ جدید ندارد. در داخل آن نیز یک نمایشگر ۴.۲ اینچی اضافه‌شده است که علاوه بر نمایش اطلاعات فنی خودرو همچون دمای روغن، دمای آب و ولتاژ باطری، قابلیت نمایش کرونومتر و G متر را هم دارد.

فیس‌ لیفت سوبارو BRZ +عکس

فیس‌ لیفت سوبارو BRZ +عکس

سوبارو BRZ ۲۰۱۷ در دو نسخهٔ Premium و Limited شده و در ماه سپتامبر امسال (شهریور) راهی نمایندگی‌های فروش سوبارو خواهد شد. البته برای سفارش پکیج عملکردی باید تا زمستان ۲۰۱۷ صبر کرد.

فیس‌ لیفت سوبارو BRZ +عکس

فیس‌ لیفت سوبارو BRZ +عکس

فیس‌ لیفت سوبارو BRZ +عکس
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج