۳۳۴۹۰۷
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

قتل مال‌ خر توسط اعضای یک باند سرقت

اعضای یک باند سرقت در بازجویی‌های پلیسی اعتراف کردند خریدار اموال مسروقه را کشته‌اند. به گزارش خبرنگار ما، پرونده‌ای با موضوع «سرقت اماکن» روز ١٥ دی سال گذشته از کلانتری لواسانات، به دستور سرپرست دادسرای عمومی لواسان به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد.

روزنامه شرق: اعضای یک باند سرقت در بازجویی‌های پلیسی اعتراف کردند خریدار اموال مسروقه را کشته‌اند. به گزارش خبرنگار ما، پرونده‌ای با موضوع «سرقت اماکن» روز ١٥ دی سال گذشته از کلانتری لواسانات، به دستور سرپرست دادسرای عمومی لواسان به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد.

شاکی پرونده پس از حضور در پلیس آگاهی، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: «برای شناکردن به استخر رفتم. حین ورود کارت عابربانک خود را با رمز برای کسر وجه هزینه استفاده از استخر به متصدی وقت تحویل دادم. پس از خروج از استخر و از طریق پیامک بانکی، متوجه برداشت بیش از دو‌میلیون‌و ٧٠٠ ‌هزار تومان از حساب خود شدم و دراین‌باره به کارگر استخر به‌ نام نیما مظنون هستم».

با آغاز رسیدگی به پرونده، تحقیقات از «نیما» در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت. وی در تحقیقات اولیه منکر هرگونه انجام سرقت شد، اما در ادامه تحقیقات اظهار کرد: «متصدی استخر به‌ نام «محسن» کلید هوشمند کمدهای استخر را در اختیارم گذاشت و از من خواست تا کارت عابربانک شاکی پرونده را سرقت کنم و به او تحویل دهم. من نیز پس از سرقت کارت عابربانک، آن را در اختیار «محسن» قرار دادم. او نیز کارت را به یکی از دوستانش به‌ نام میثم تحویل داد تا اقدام به خرید طلا کند».

با توجه به اعترافات به‌دست‌آمده از «نیما»، «محسن» دستگیر شد و در تحقیقات به‌عمل‌آمده اظهارات کارگر استخر را تأیید کرد. کارآگاهان در ادامه با بررسی تراکنش مالی کارت عابربانک مال‌باخته، موفق به شناسایی یک مغازه طلافروشی در منطقه مینی‌سیتی شدند و پس از بازبینی تصاویر به‌دست‌آمده از مغازه، تصویر میثم شناسایی شد. با شناسایی «میثم» به‌عنوان دیگر عضو این گروه از سارقان، وی نیز به همدستی با دو متهم دیگر درباره برداشت غیرمجاز از حساب عابربانک شاکی پرونده اعتراف کرد.

متهمان همچنین اعتراف کردند همراه تعداد دیگری از مجرمان سابقه‌دار به‌ نام‌های «حسین. الف» و «مجید. خ» باند سرقت از منازل در منطقه لواسان تشکیل داده‌اند. آنها همچنین سه نفر را به‌عنوان خریداران اموال مسروقه معرفی کردند که همه متهمان دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند. «نیما» در ادامه بازجویی‌ها گفت: «سال گذشته همراه یکی از اعضای گروه به‌ نام «مجید.خ» مقداری اموال مسروقه شامل طلا و جواهرات را برای فروش به یکی از خریداران اموال مسروقه به‌ نام «محسن. م» تحویل دادیم اما او به ما خیانت کرد و پس از فروش اموال مسروقه، پول آن را به ما تحویل نداد. به همین دلیل با وی در محل تپه سرک لواسان قرار ملاقات گذاشتیم. در محل ملاقات، درگیری شدیدی میان ما رخ داد که حین درگیری مجید با واردآوردن ضربه چوب به سر محسن، وی را نقش بر زمین کرد. سپس هر دو نفر محل را ترک و پس از دقایقی مجددا به محل مراجعه کردیم و متوجه شدیم محسن فوت شده است».

کارآگاهان با توجه به اعترافات به‌دست‌آمده از دو عامل جنایت، پس از بررسی سوابق موجود درباره کشف جسد، موفق به شناسایی هویت جسد مجهول‌الهویه شدند که طبق اطلاعات پرونده، روز سوم تیر سال گذشته در بیابان‌های منطقه لواسان کشف و به پزشکی قانونی منتقل شده بود.

سرهنگ کارآگاه کرم یوسف‌وند، رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با تأیید این خبر گفت: «به دستور مقام قضائی دادسرای لواسان، اقدامات قانونی درباره بازسازی صحنه جنایت از سوی کارشناسان بررسی صحنه جرم انجام و برای اعضای گروه سارقان قرار قانونی صادر شد و متهمان برای انجام تحقیقات و شناسایی دیگر جرائم ارتکابی در اختیار پایگاه یکم قرار داده شدند. دو عضو دیگر باند نیز با قرار بازداشت موقت و برای انجام تحقیقات تکمیلی درباره پرونده قتل عمـد، در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار داده شدند».
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج