جاباما
۳۳۴۹۲۵
۵۰۳۸
۵۰۳۸
پ

فرش ابریشم، انتخاب خاص لوکس پسندان!

فرش یکی از مهم ترین عوامل موجود در دکوراسیون داخلی ما محسوب می شود، فرش های ایرانی در انواع و اقسام مختلف برای فضاهای گوناگون مورد استفاده قرار می گیرید.

وب‌سایت چیدانه: فرش یکی از مهم ترین عوامل موجود در دکوراسیون داخلی ما محسوب می شود، فرش های ایرانی در انواع و اقسام مختلف برای فضاهای گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد. انتخاب یک فرش خوب می تواند نقش موثری در زیبا سازی فضای دکوراسیون ما داشته باشد، امروز می خواهیم گونه ی محبوب تر فرش، یعنی فرش ابریشم در دکوراسیون داخلی را بررسی کنیم با ما همراه باشید.

فرش ابریشم مناسب برای کدام سبک است؟

فرش ابریشم، انتخاب خاص لوکس پسندان!

وقتی صحبت از یک فرش ابریشمی می شود همه ی ما ناخود آگاه آن را کالایی لوکس و متناسب با دکوراسیون به سبک کلاسیک تصور می کنیم. باید بگوییم که در واقع این تصور بسیار درست است. در تمام دنیا برای یک فضایی با سبک و سیاق کلاسیک فرش ایرانی بهترین گزینه محسوب می شود و نوع ابریشم آن بهترین گزینه ی برای فضای کلاسیک محسوب می شود.

تابلو فرش های ابریشمی

فرش ابریشم، انتخاب خاص لوکس پسندان!

فرش ها به خصوص فرش های ابریشمی می توانند به شکل های مختلفی در دکوراسیون داخلی خانه حضور پیدا کنند. آن ها می توانند فرش های ایرانی باشند که بر روی زمین می نشینند و کف خانه را به تابلوی هنری زیبا و فاخری تبدیل می کنند، یا می توانند گلیم ها و جاجیم هایی باشند که تبدیل به کوسن و پوف های می شوند و زیبایی اصیل ایرانی را مهمان خانه می کنند.

فرش ابریشم، انتخاب خاص لوکس پسندان!

حتی می توانند تابلو فرش هایی باشند که منظره های زیبایی را به تصویر کشیده اند و بر دیوار خانه نشسته اند.

تفاوت جنس نخ خواب ابریشم یا اکریلیک

فرش ابریشم، انتخاب خاص لوکس پسندان!

مدت هاست که فرش های ابریشم جای خود را در خانه های ایرانی پیدا کرده اند و نکته ای که باید بدانید این است که در فرش ماشینی از الیاف طبیعی استفاده نمی شود و تمام الیاف به کار رفته مصنوعی هستند. هرکدام از فرش های ابریشم یا اکریلیک مزایا ومعایب خود را دارند. فرش های اکریلیک معمولا زیر دست پرتری دارند و از قدیم در منازل ایرانی مورد استفاده قرار می گرفتند.

فرش ابریشم، انتخاب خاص لوکس پسندان!

بزرگترین ایراد فرش های اکریلیک پرزدهی این فرش ها و تاحدی حساسیت زا بودن آن ها است، اما فرش های ابریشم علاوه بر این که کاملا ضد حساسیت هستند. رنگ و ظاهر بهتری دارند و به طور قابل ملاحظه ای زیباتر می باشند.

فرش ابریشم، انتخاب خاص لوکس پسندان!

معمولا کارخانجات غیر معتبر به جای استفاده از الیاف ابریشم مصنوعی (پلی استر) یا اکریلیک از پلی پروپیلن استفاده می کنند که قیمت بسیار نازل تری در مقابل ابریشم و اکریلیک دارد. تنها راهی که می توانید متوجه شوید در نخ خواب فرش پلی پروپیلن استفاده شده، این است که مقداری پرز فرش را به آزمایشگاه برده و آن را آزمایش کنید.

فرش ابریشم مناسب برای کدام فضا

فرش ابریشم، انتخاب خاص لوکس پسندان!

فرش های ابریشمی به دلیل جنس لطیف و ارزش بالایی که دارند غالبا برای فضاهایی مانند پذیرایی و نشیمن مورد استفاده قرار می گیرند و برای فضاهای مانند اتاق کودک و فضاهای پر رفت و آمد مورد استفاده قرار نمی گیرد، بهتر است برای این فضاها از جنس های ساده تر که قابلیت شست و شو بهتری دارند و در شست و شو فرش ها آسیب کمتری می بینند استفاده نمایید.

روش های شست و شوی فرش ابریشم

فرش ابریشم، انتخاب خاص لوکس پسندان!

فرش ابریشم به لحاظ بافت لطیف خود غالبا حساس تر سایر فرش ها می باشد و نمی توان با آن ها مانند سایر فرش های ماشینی و یا دست بافت های پرزدار رفتار کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج