۳۳۴۹۷۴
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

انتخاب رئیس مجلس،انتخاب بین بد و بدتر!

بیژن نوباوه نماینده مجلس نهم در خصوص مجلس دهم و حواشی پیرامون آن گفت: ما در مجلس گروهی به نام پایداری نداریم، اصولگرا هستند و غیره.

نامه نیوز: بیژن نوباوه نماینده مجلس نهم در خصوص مجلس دهم و حواشی پیرامون آن گفت: ما در مجلس گروهی به نام پایداری نداریم، اصولگرا هستند و غیره.

وی ادامه داد: در مجلس اصولگرایان واقعی حضور دارند و نه جریانی به نام رهروان آنها که جعلی است.

وی با بیان اینکه اگر اصولگرایان نبودند لاریجانی به ریاست نمی‌رسید، خاطرنشان کرد: همین اصولگرایان خواستند که لاریجانی به جایگاه ریاست برسد.

نوباوه درخصوص اینکه تا پیش از این انتقادات بسیاری از سوی اصولگرایان به سمت لاریجانی در مورد برجام روانه شد، گفت: شرایط اینگونه بود که اکنون وی رئیس شود و از او حمایت کنند. بلاخره انتخاب بد و بدتر بود و نه خوب وبد.

وی ادامه داد: مهمترین موضوعی که مجلس دهم باید به آن توجه کند مسئله اقتصاد است و مشکلات کشور را ساماندهی کند. اگر سمت و سوی غیر از این داشته باشد مسلما اشتباه کرده است.

نماینده مجالس هشتم و نهم با بیان اینکه مجلس باید بیشتر کار نظارتی داشته باشد، تصریح کرد: دیگر احتیاج به قانون جدید نداریم، اختلاس و از این قبیل مشکلات در کشور زیاد شده است و باید نظارت و پیگری شود.

نوباوه با اشاره به اینکه مجلس باید در جهت پیشرفت امور به دولت کمک کند، یادآورشد: هر چه پیگیری در خصوص مشکلات اقتصادی مشاهده می کنید حاصل کار مجلس نهم است. مجلس نهم و آقای توکلی تلاش بسیاری در این زمینه و افشای فسادها کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خیلی بداست که اصولگرایان فکر می کنند پیروز شده اند

    • بدون نام

      درود.بر.اقای.لاریجانی.هم.برای.مجلس.ودولت.ومردم.وجهان..خوب.شد.خدا.راشاکریم

    • reza

      حاج رضاي نوباوه ،حالا اصولگرا يا غير اصولگرا،، مردم نماينده مجلس انتخاب كردن نه نماينده حزب . برادر مگه اينجا آمريكاست كه مردم تو احزاب سازماندهي شده باشن ؟؟؟؟ يه نظر سنجي بكنيد ببينيد چند نفر از راي دهندگان معني حزب يا تشكل سياسي رو ميدونن . يا معني اصولگرا ، پايداري ، اصلاح طلب ، اميد و ....

    • علی از اسلام آباد غرب

      درود خدا بر پیروان ولایت

    • خسروی

      اقایان : بالا غیرتا فارغ از هر گونه وابستگی سیاسی الان دیگه وقت ان رسیده که درمرحله اول بر کرسیهای مجلس محکم واستوار بنشینند ویک فکر درست وحسابی به حال وضعیت معیشت ،اشتغال جوانان،حقوق شاغلین ،بازنشستگان،وغیره......واین همه مصیبتی که دامنگیر مردم بیچاره شده بکنند. واگه میشه در محل کارشان اینقدر مثل سابق رژه نروند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج