جاباما
۳۳۴۹۹۹
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

جف بریجز به «کینگزمن» پیوست

جف بریجز ستاره مطرح دهه هشتاد میلادی سینما، قرارداد بازی در قسمت دوم «کینگزمن» را امضا کرد. این فیلم با نام «کینگزمن: دایره طلایی» جلوی دوربین می رود.

جام جم آنلاین: جف بریجز ستاره مطرح دهه هشتاد میلادی سینما، قرارداد بازی در قسمت دوم «کینگزمن» را امضا کرد. این فیلم با نام «کینگزمن: دایره طلایی» جلوی دوربین می رود.

با آن که تهیه کنندگان فیلم خبر حضور بریجز را به صورت رسمی اعلام کرده اند، اما هنوز اطلاعی از نوع نقش وی در فیلم در دست نیست.

با این حال، مسئولان کمپانی فوکس قرن بیستم گفته اند، جف بریجز در محصول تازه آن ها، نقش بسیار مهمی دارد و یکی از کاراکترهای اصلی بزرگسال آن است.

جف بریجز به «کینگزمن» پیوست

به این ترتیب، بریجز برای بازی در این کمدی اکشن نوجوانانه و جاسوسی، به بازیگران سرشناسی چون چانینگ تاتوم، جولین مور، التون جان و هالی بری می پیوندد.

تعدادی از بازیگران نوجوان و تازه وارد سینما هم، نقش مقابل این بازیگران مطرح بزرگسال را بازی خواهند کرد. متیو ون دوباره کارگردانی فیلم را به عهده دارد.

به نوشته هالیوود ریپورتر، او قسمت دوم این کمدی اکشن موفق و پرفروش را براساس فیلم نامه غیراقتباسی و اصیل جین گلدمن کارگردانی خواهد کرد.

سازندگان فیلم خط اصلی داستان قسمت تازه را فاش نکرده اند. اما می توان حدس زد کاراکترهای جاسوس نوجوان داستان فیلم، یک بار دیگر راهی یک ماموریت خطرناک جاسوسی بین المللی خواهند شد.

قسمت اول فیلم در سال ۲۰۱۵ اکران عمومی شد و در کمال تعجب سازندگانش و تحلیل گران اقتصادی سینما، یک فروش بالا و پیش بینی نشده جهانی ۴۱۴ میلیون دلاری را تجربه کرد.

حدود ۱۲۹ میلیون دلار از این رقم، متعلق به جدول گیشه نمایش سینماهای آمریکای شمالی بود. موفقیت فیلم در بقیه کشورهای دنیا نشان داد، تماشاگران از ماجراجویی های جاسوسی نوجوانان هم استقبال خوبی می کنند.

همان زمان رسانه های گروهی پیش بینی کردند تهیه کنندگان فیلم درکمپانی فوکس قرن بیستم، قسمت های بعدی آن را هم در دستور کار تولید قرار داده و آن را تبدیل به یک مجموعه فیلم دنباله دار سینمایی کنند.

قسمت تازه «کینگزمن» تا یک ماه دیگر در لوکیشن های مختلف کشور انگلستان جلوی دوربین می رود، تا برای نمایش عمومی در ۱۶ ژوئن سال آینده میلادی آماده شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج