۳۳۵۰۶۰
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

ترکیب هیات رئیسه مجلس دهم تکمیل شد

نمایندگان مجلس دهم صبح امروز (سه‌شنبه) در سومین جلسه کاری خود اعضای هیات رییسه را برای سال اول فعالیت مجلس انتخاب کردند.

خبرگزاری ایسنا: نمایندگان مجلس دهم صبح امروز (سه‌شنبه) در سومین جلسه کاری خود اعضای هیات رییسه را برای سال اول فعالیت مجلس انتخاب کردند.

با بررسی و تصویب اعتبارنامه ۲۸۲ منتخب مجلس دهم، نمایندگان وارد دستور کار انتخاب هیات رییسه مجلس شدند و مجددا با ۲۳۷ رای علی لاریجانی را بر کرسی ریاست مجلس دهم نشاندند.

البته علاوه بر علی لاریجانی، مصطفی کواکبیان نیز برای کاندیداتوری در پست ریاست مجلس اعلام آمادگی کرد و دقایقی بعد انصراف داد اما رییس مجلس اعلام کرد که با توجه به آغاز رای‌گیری این انصراف مسموع نیست، بر این اساس با اعلام آرای کاندیداهای ریاست مجلس، آرای کواکبیان ۱۱ رای و آرای سفید ۲۸ رای اعلام شد.

نمایندگان مجلس دهم در ادامه از بین علی مطهری، نماینده تهران، مسعود پزشکیان نماینده تبریز، محمد دهقانی نماینده چناران و حاجی بابایی نماینده همدان، مسعود پزشکیان و علی مطهری را به ترتیب با ۱۵۸و ۱۳۳ رای به عنوان نواب رییس اول و دوم مجلس انتخاب کردند.

در ادامه رمضانعلی سبحانی‌فر، عبدالکریم حسین‌زاده، محمدعلی وکیلی، سهیلا جلودارزاده، علیرضا رحیمی، علی‌اصغر یوسف‌نژاد، احمد امیرآبادی‌فراهانی، غلامرضا کاتب، سیدامیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی، اکبر رنجبرزاده، عباس پاپی‌زاده و سیدناصر موسوی‌لارگانی برای پست دبیری هیأت رئیسه مجلس دهم کاندیدا شدند که از این میان غلامرضا کاتب، سیدامیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی، اکبر رنجبرزاده، علی‌اصغر یوسف‌نژاد، احمد امیرآبادی‌فراهانی و محمدعلی وکیلی به عنوان ۶ دبیر هیات رییسه انتخاب شدند.

نمایندگان مجلس دهم از بین محمد آشوری، بهروز نعمتی، مجید ناصری نژاد، محمد قسیم عثمانی، مهدی شیخ و پروانه مافی به عنوان کاندیداهای کارپردازان هیات رئیسه مجلس نیز محمد آشوری، بهروز نعمتی و محمد قسیم عثمانی را به عنوان سه کارپرداز مجلس دهم انتخاب کردند.

بر این اساس ترکیب ۱۲ نفره هیات رییسه برای سال اول مجلس دهم تکمیل شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      رییس و نواب رییس هر سه از لیست امید. هاهاها! خنده زودهنگام بعضیها عقیم ماند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج