۳۳۵۲۱۴
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

رونمایی از لپ تاپ هیبریدی ۱۷ اینچی

ایسوس تنها تولید کننده کامپیوتر‌های شخصی نبود که این هفته لپ‌تاپ‌های هیبریدی در نمایشگاه کامپیوتکس معرفی کرد. دل لحظاتی قبل اولین لپ‌تاپ هیبریدی ۱۷ اینچی دنیا را رونمایی کرد.

zoomit.ir - امین فیض پور: ایسوس تنها تولید کننده کامپیوتر‌های شخصی نبود که این هفته لپ‌تاپ‌های هیبریدی در نمایشگاه کامپیوتکس معرفی کرد. دل لحظاتی قبل اولین لپ‌تاپ هیبریدی ۱۷ اینچی دنیا را رونمایی کرد.

رونمایی از لپ تاپ هیبریدی 17 اینچی

لپ‌تاپ Inspiron ۱۷ ۷۰۰۰ یک دستگاه هیبریدی است که با یک دوربین مادون قرمز از ویژگی Windows Hello در ویندوز ۱۰ نیز پشتیبانی می‌کند. ویژگی Windows Hello به کاربر اجازه می‌دهد تنها با شکل صورت خود رمز کامپیوتر را باز کند.

دل دستگاه هیبریدی Inspiron ۷۰۰۰ را در دو نسخه ۱۳ و ۱۵ اینچی نیز رونمایی کرده است. هر سه مدل از این لپ‌تاپ قرار است نسل ششم از پردازنده‌های اینتل را به همراه داشته باشند. لپ‌تاپ‌های هیبریدی جدید دل از ماه دیگر با قیمت پایه ۷۴۹ دلار عرضه خواهند شد.

نسخه مقرون به صرفه این لپ‌تاپ‌های ۲ در ۱ قرار است نام Inspiron ۱۱ ۳۰۰۰ را با خود به همراه داشته باشد. این دستگاه همانطور که از اسم آن نیز می‌توان حدس زد یک مدل با نمایشگری ۱۱ اینچی است که از رزولوشن ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسل پشتیبانی می‌کند. این لپ‌تاپ از پردازنده Core M۳ اینتل پشتیبانی می‌کند و برچسب قیمتی ۲۴۹ دلار را با خود به همراه دارد. این دستگاه نیز از ماه دیگر در آمریکا و چین عرضه خواهد شد.

رونمایی از لپ تاپ هیبریدی 17 اینچی

اگر به دنبال دستگاه ۲ در ۱ دیگری اما با قیمتی مقرون به صرفه می‌گردید که بتواند از Windows Hello نیز پشتیبانی کند، دل همچنین سری Inspiron ۵۰۰۰ را در دو نسخه ۱۳ و ۱۵ اینچی معرفی کرده است. این نسخه حتی می‌توانند تا ۱۶ گیگابایت حافظه رم داشته باشند. این دو نسخه از لپ‌تاپ‌های دل نیز با قیمت پایه ۵۲۹ دلار از ماه آینده در چین و آمریکا حضور خواهند داشت.

البته در کنار این لپ‌تاپ‌های ۲ در ۱، دل همچنین از لپ‌تاپ‌های معمولی خود نیز در دو اندازه ۱۵ و ۱۷ اینچ با نام Inspiron ۵۰۰۰ پرده برداشته است. این دو لپ‌تاپ می‌توانند به انتخاب کاربر از پردازنده‌های اینتل و AMD برخوردار باشند. دل البته هنوز قیمت این دو دستگاه و همچنین زمان عرضه آن‌ها را اعلام نکرده است.

رونمایی از لپ تاپ هیبریدی 17 اینچی

رونمایی از لپ تاپ هیبریدی 17 اینچی

رونمایی از لپ تاپ هیبریدی 17 اینچی

رونمایی از لپ تاپ هیبریدی 17 اینچی
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج