۳۳۵۳۳۷
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

دلواپسان در ۱۴ خرداد آرام هستند؟

۱۴ و ۱۵ خرداد ماه ايران براي رحلت بنيانگذار انقلاب اسلامي و سالروز قيام خونين عليه شاه كه به شهادت تعداد زيادي از هموطنان مان منجر شد، به سوگ مي‌نشيند.

روزنامه آرمان: ۱۴ و ۱۵ خرداد ماه ايران براي رحلت بنيانگذار انقلاب اسلامي و سالروز قيام خونين عليه شاه كه به شهادت تعداد زيادي از هموطنان مان منجر شد، به سوگ مي‌نشيند.

در سالگرد رحلت بنيانگذار انقلاب اسلامي تعداد زيادي از دوستداران و دلسوختگان كشور به حرم او مي‌روند تا ضمن عزاداري به بيان آنچه در اين روزگار سبب غربت ياران خميني شده با او سخن بگويند تا كمي از سنگيني غم خود بكاهند اما چند سالي است كه برخي دلواپسان در اين روز دست به اقداماتي مي‌زنند كه نوعي تسويه حساب سياسي با گرايشات متضاد با خود است البته در زمان دولت قبل اين عقده گشايي‌ها بيشتر بود چنانكه همگان در خاطر دارند.

اكنون هم كه دلواپسان شكست تلخي را از مردم در انتخابات اسفند ۹۴ پذيرا شدند مترصد تلافي هستند و شايد از همين رو بود كه ۲۴ آنلاين ديروز نوشت؛ «برخي اخبار حكايت از اين دارد كه افرادي براي اخلال در مراسم و سخنراني‌هاي سالگرد ارتحال امام خميني (ره) برنامه‌ريزي كرده‌اند. بر اساس اين برنامه‌ريزي‌ها، تصميم گرفته شده كه هنگام سخنراني‌هاي برخي شخصيت‌ها كه ۵شنبه ۱۳ خرداد برگزار مي‌شود يا حين سخنان حجت‌الاسلام والمسلمين سيدحسن خميني شعارهايي سر داده شود و با رفتارهاي خاص از ادامه مراسم جلوگيري شود.

گفته مي‌شود با بيان صريح هفته گذشته رهبر معظم انقلاب درباره مخالفت با برهم زدن سخنراني‌ها و لزوم تحمل مخالف، تصميم افراد مذكور مورد ترديد جدي قرار گرفته است. گفتني است در برخي مراسم سال‌هاي گذشته، افرادي با برنامه‌ريزي خاص، مراسم حرم امام راحل (ره) را به هم ريخته‌اند.» البته مسئولان امر در اين راستا سكوت نكردند چنانكه چندي قبل معاون امنيتي وزارت كشور گفت: متاسفانه چند سال است كه در مراسم بزرگداشت امام راحل (ره) شاهد بي‌نظمي و جوسازي عده‌اي هستيم كه منشأ آن نامشخص بوده و گروه‌ها اين بي‌نظمي را به يكديگر نسبت مي‌دهند. براي همين اين كارگروه زيرنظر شوراي امنيت كشور تشكيل شد تا با فيلمبرداري كامل داخل مراسم از اين قبيل اتفاقات براي هميشه جلوگيري كند.

ذوالفقاري با تاكيد بر اينكه اين معضل بايد حل شده و حرمت امام و رهبري معظم حفظ شود، افزود: مستند‌سازي دقيق وقايع صحن، انضباط كامل را بر مراسم حاكم مي‌كند. معاون امنيتي انتظامي وزير كشور از مستند‌سازي مراسم ۱۴ خرداد خبر داد و گفت: رفتار خودسرهايي كه به دنبال اخلال در نظم و سخنراني شخصيت‌ها هستند، كاملا رصد شده و با آنان برخورد مي‌شود.

برنامه تندروها براي حرم امام لو رفت؟

چند روز قبل رهبر معظم انقلاب در دانشگاه امام حسين(ع) با انتقاد از برهم زدن سخنراني‌ها و تجمعات تاكيد كردند: با هياهو كردن، جنجال كردن و شعار دادن مخالفم! بنده مي‌بينم گاهي افرادي، با يك كسي يا جلسه‌اي مخالفند؛ بنا مي‌كنند هياهو كردن، جنجال كردن و شعار دادن؛ من با اين كارها موافق نيستم؛ هيچ فايده‌اي ندارد. به گزارش ايسنا، «روزنو» با اين مقدمه، افزوده است: اين در حالي است كه خبر رسيده اتاق فكر و عمليات دلواپسان در دستور كار جديد خود و به بهانه مقابله با جريان خودساخته تقابل، قصد داشتند در شب سخنراني رئيس‌جمهور در مرقد امام (ره) با برهم زدن مراسم و مختل كردن اين سخنراني طبق عادت هميشگي خود تداعي مقابله مردم با رئيس‌جمهور را كليد بزنند!

اطلاع از طراحي دلواپسان و گزارش آن به مقامات ارشد نظام موجب تذكر مجدد رهبري به اين محافل شد، بطوري كه ايشان براي چندمين بار اعلام كردند با اين حركات به‌شدت مخالفند و اين كارها را موجب تضعيف نظام مي‌دانند. اتاق فكر و عمليات رواني تخريب دولت، پس از شكست سنگين با حضور گسترده مردم در انتخابات مجلس، برنامه‌هاي جديدي را طراحي كرده كه از آن جمله، تلاش براي دوقطبي‌سازي فضاي سياسي كشور، بايكوت خبري ديدارهاي مهم رئيس‌جمهور از جمله ديدار با مراجع تقليد، افزايش مطالبات غيرمرتبط به دولت، حاشيه‌سازي براي برخي از وزراي محبوب و كارآمد، دروغ‌پردازي عليه كابينه، توهين به رئيس‌جمهور، قلب واقعيت استقبال پرشور مردم در استان‌هاي مختلف كشور از حسن روحاني، پروژه نخ‌نما شده تقابل و... را مي‌توان اشاره كرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • وطن

      کاش کوته فکران لااقل حرمت امام را رعایت کنن

    • سیاووش

      بالاخره افراد خود جوش حرمت حرم می شکنند ،سر وصدا خواهند کرد،خود جوش یا خود سر

    • ابراهیم

      ای کاش،قدر این امنیت همه بدونیم دشمن وقتی فهمید با تهدید تحریم کاری نمیتونه بکنه رو اورده به تفرقه بین مردم خواهشن اروم باشیم

    • بدون نام

      از کجا معلوم که اصلاح طاب ها این حرکات را انجام نمی دهند وبعد به حساب دلواپس ها می گذارند ای کاش عوامل اصلی این حرکات دستگیر وبه ملت معرفی می شدند تا بی خود کسی متهم نشود نود درصد اصلاح طلب ها برای معظلوم نمایی این حرکات را انجام می دهند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج