۳۳۵۳۵۵
۵۴ نظر
۵۰۰۴
۵۴ نظر
۵۰۰۴
پ

شجونی: همه باید تلاش کنند روحانی اولین رئیس جمهور ۴ ساله ایران باشد!

حجت الاسلام شجونی در پاسخ به سوالی در این باره که برخی از ابتدای دولت آقای روحانی تلاش کردند دولت ایشان یک‌دوره‌ای باشد گفت: همه ما باید تلاش کنیم حسن روحانی اولین رئیس جمهور چهارساله ایران باشد و نتواند دوباره به ریاست جمهوری دست پیدا کند.

روزنامه آرمان: حجت الاسلام جعفر جواد شجونی عضو جامعه روحانیت مبارز تهران است. او بنابه گفته خود، از همراهان نواب صفوی در دوران مبارزه با نظام پهلوی بوده است.

وی پس از انقلاب مسئول اداره کاخ شمس پهلوی و نماینده کرج در اولین دوره مجلس شورای اسلامی و به گفته خودش از بازجویان زندان اوین بوده است. در دوران دولت اول محمود احمدی‌نژاد از حامیان وی به شمار می‌رفت. او سابقا رئیس جامعه وعاظ تهران بود که منجر به انشعاب جامعه وعاظ ولایی شد.

حجت الاسلام شجونی در بخشی از گفتگوی خود در پاسخ به سوالی در این باره که برخی از ابتدای دولت آقای روحانی تلاش کردند دولت ایشان یک‌دوره‌ای باشد و در چهار سال دیگر ادامه پیدا نکند. به نظر شما آقای روحانی موفق می‌شود؟

همه ما باید تلاش کنیم حسن روحانی اولین رئیس جمهور چهارساله ایران باشد و نتواند دوباره به ریاست جمهوری دست پیدا کند. در شرایط کنونی حسن روحانی رئیس جمهور کشور نیست و بلکه معاون اول هاشمی رفسنجانی است!!!

در صورتی که احمدی‌نژاد قصد داشته باشد به قدرت بازگردد شما از وی حمایت می‌کنید؟

من چهار سال اول دولت احمدی‌نژاد از وی حمایت می‌کردم اما در چهار سال دوم به دلیل حواشی زیادی که دولت وی برای کشور به وجود آورد از وی فاصله گرفتم و حمایت نکردم.

من نوکر احمدی‌نژاد نیستم که به وی رای بدهم.احمدی‌نژاد در هشت سالی که رئیس جمهور بود حتی یک بار هم نامی از اصولگرایان نبرد. وی حتی حاضر نبود به دیدار مراجع تقلید قم برود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جناب شجونی
      نوبت به شما هم میرسه

    • بدون نام

      هر چي بگيم چاپ نميشه پس به ......................... بسنده ميكنيم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جانا سخن از زبان ما میگویی.....

    • بدون نام

      به ..چشم تووامسال توچهارسال بعد هم رییس‌جمهور

      پاسخ ها

      • برديا

        بدون نام عزيز امثال نه امسال!!!

    • بدون نام

      اقای شجونی اگر... خودت کاندید بشو

    • بدون نام

      چهارسال بعدی هم هست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        انشاءالله

    • مسافر

      اين بنده خدا رو يكي از خواب بيدار كنه.تلاش همگاني نياز نيست..همين كه خودش تلاش ميكنه كافيه.

    • بدون نام

      جدی ؟؟ پس واسه همینه کاخ شمس توش هیچی نیست..

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هههه ای بی نام عزیز گل گفتی عزیز گل گفتی

    • علی

      اینقدر دروع به خورد مردم ندید

    • سیداحمد

      کسی که یه کم سواد و یه خورده عقل داشته باشه میفهمه این دولت هنوز داره چاله های دولت قبل رو پر میکنه ،منظور همان دزدی های چند هزار میلیاردی است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بدبختي همينه كه ملت ما اينجور چيزارو درك نميكنن

    • سیدسجاد

      والله ماهم تمام سعی خودمون میکنیم که نشه چون هیچ فایده ای برای کشور نداره درود بر احمدی نژاااااد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ببین آقا میبینی که فقط منفی گرفتی

      • بدون نام

        سيد احمد(نظر قبلي) ايناها نمونش ايشونن

      • بدون نام

        اححمدی نژاد اصلا کلاسش به رییس جمهوری میخوره بشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ شتر در خواب بیند پنبه دانه

        بشیند تا برگرده مردم تکلیف مشخص میکنن

      • 24 خردادي

        ٱیا میدانید احمدی نژاد چه بلایی سر ایران آورده است ؟

        آیا می دانید که اگر شخصی 200 سال عمر کند و هرماه ده میلیون تومان خرج کند ، در طی 200 سال به 24 میلیارد تومان نیاز خواهد داشت ؟

        آیا می دانید آقای احمدی نژاد 340 هزار میلیارد تومان را از درآمد های نفتی بر باد داده است؟ ( بانک مرکزی - وزارت نفت - روزنامه سرمایه 17/12/87 و 06/03/88 )
        ادامه دارد ...

        آیا می دانید که در طول تاریخ 4000 ساله ایران هیچوقت این ثروت برای ایران بوجود نیامده بود ؟

        آیا می دانید که در جنگ 8 ساله ؛ سالانه بطور متوسط 125 میلیارد دلار خسارت به کشور وارد شد ، اما عملکرد احمدی نژاد باعث شد سالانه 188 میلیارد دلار خسارت به کشور زده شود ؟ (جدول متن ثروت های ملی بر باد رفته در همین مطالب عملکرد اقتصادی )


        آیا می دانید خسارت دولت احمدی نژاد در اقتصاد ، حدود 75 درصد جنگ 8 ساله با صدام بوده و خسارت های اجتماعی ، علمی و معنوی و فرهنگی و سیاسی آن قابل محاسبه نیست ؟(جدول متن ثروت های ملی بر باد رفته در همین مطالب عملکرد اقتصادی )


        آیا میدانید که دولت احمدی نژاد گاز را از کشور ترکمنستان 350 دلار در هر هزار متر مکعب می خرد و به ترکیه 200 دلار می فروشد ؟ و آیا می دانید که پیشنهاد ترکمنستان 140 دلار بود ، اما پس از طولانی شدن مذاکرات ، نهایتاً قرارداد 350دلاری منعقد شد ؟( روزنامه سرمایه 14/10/87 )

        آیا می دانید که 44 درصد درآمد های نفت ، گاز و پتروشیمی کشور در پس از انقلاب ، در طی دوره 4 ساله ریاست جمهوری احمدی نژاد اتفاق افتاده است ؟( وزارت نفت - بانک مرکزی - روزنامه سرمایه 17/02 و 06/03/88 )

        آیا می دانید که خسارت اقتصادی احمدی نژاد آنقدر زیاد است که به هر خانواده ایرانی بیش از 5/1 کیلوگرم طلا می رسید ؟ ( مقاله فرصت سوزی ها و خسارات اقتصادی احمدی نژاد )

        آیا می دانید که لایحه چند همسری را دولت احمدی نژاد به مجلس تقدیم کرده بود تا بصورت قانون درآید ؟ ( سایت مجلس )

        آیا می دانید که ساخت پالایشگاه های نفت در دولت احمدی نژاد ، سالانه 5/1 درصد پیشرفت داشته و با این حساب 67 سال طول می کشد تا ساخته شوند ؟( روزنامه سرمایه 14/02/88 )

        آیا می دانید که مهندس میر حسین موسوی در زمان جنگ از محل صرفه جویی برنج یارانه ای ، پالایشگاه آبادان را در در طی 98 روز به بهره برداری رساند ؟( سایت کلمه )

        آیا می دانید که دارندگان سهام عدالت بابت قسط های دو سال 86 و 87 حدود 200 هزار تومان به دولت بدهکارند ، اما دولت برای جمع آوری رای ، 80 هزار تومان سود آنها را پرداخت می کند و پس از به قدرت رسیدن ، اقساط را دریافت خواهد کرد ؟( روزنامه سرمایه یکی از شماره های اردیبهشت )

        آیا می دانید به علت اینکه شرکت های زیان ده را به شرکت های سهام عدالت داده اند ، سهام عدالت فاقد سود بوده ، اما دولت برای عوامفریبی سودی پرداخت می کند ؟( روزنامه سرمایه یکی از شماره های اردیبهشت)

        آیا می دانید که در بازارهای خرید و فروش سهام ، سهام عدالت پانصد هزار تومانی را حتی به 500 تومان نمی خرند ؟( بروید امتحان کنید )


        آیا می دانید که گرانی لجام گسیخته در جامعه ، که نتیجه سیاست های اقتصادی احمدی نژاد است باعث شده ، ارزش حقوق 700 هزار تومانی امروز مانند حقوق 200 هزار تومانی سال 84 باشد ؟

        آیا می دانید طبق آمار بانک جهانی ، فساد در دستگاههای دولتی ایران در طی 4 سال دولت احمدی نژاد 65 رتبه اضافه شده و به 141 در بین 194 کشور دنیا رسیده است ؟( صندوق بین المللی پول - روزنامه سرمایه 06/02/88 )

        آیا می دانید که اعتبار گذرنامه ایرانی در بین 194 کشور جهان به رتبه 193 رسیده و فقط یک کشور وضع بدتری نسبت به ما دارد ؟( صندوق بین المللی پول - روزنامه سرمایه 06/02/88 )

        آیا می دانید عملکرد احمدی نژاد در بانک های کشور ، آنها را به پرتگاه ورشکستگی کشانده و آیا می دانید که ورشکستگی بانکها در هر کشوری از خطر جنگ بالاتر است ؟( دنیای اقتصاد 03/12/87 و روزنامه سرمایه 06/02/88 )

        آیا می دانید که امارات و قطر از میدان های گازی مشترک سالانه بیش از 12 هزار میلیارد تومان گاز بیشتر برداشت می کنند و عدم سرمایه گذاری ایران در دولت نهم منجر به این شده که همسایگان شمالی و جنوبی منابع و ثروت مردم ایران را به یغما ببرند و همچنین اهمیت این موضوع کمتر از واگذاری خاک ایران به بیگانگان نیست ؟ ( وزارت نفت - روزنامه سرمایه 21/02 و 10/02/88 )

        آیا می دانید عملکردتنش زای سیاست خارجی احمدی نژاد باعث شده :
        1- کالاهای وارداتی 42 هزار میلیارد تومان گران خریداری شود .
        2- تحریمهای بین المللی امکان تکمیل طرح های نفت و گاز و پتروشیمی و سایر صنایع را غیر ممکن می سازد .
        3- باجهای فراوانی در نفت و گاز و انرژی اتمی و حتی در زمینه حقوق ایران در دریای خزر به روسیه داده شود .
        4- امکان انتخاب ایران برای عقد قرارداد با شرکت های معتبر و مهم نفت و گاز دنیا از دست برود و بجای آن شرکت های دست چندم چینی و روسی و حتی ویتنامی و اندونزیایی با تکنولوژی عقب افتاده جایگزین آنها شود.
        5- طرح ها و کارخانه های جدید ایجاد نشود و مسیر رشد و توسعه کشور بسته شود .
        6- و صدها فرصت ثروت و درآمد و میلیون ها شغل از دست برود ؟
        ( بانک مرکزی - بانک جهانی - روزنامه سرمایه 02/03/88 )


        آیا می دانید سیاست خارجی احمدی نژاد با کشور هایی در ارتباط است ( جزایر قمر ) که دولت آنها حتی پول بلیط هواپیما ندارد و با خرج ایران به کشور ما می آیند ؟

        آیا می دانید احمدی نژاد در سفر به کنیا ( کشور آفریقایی ) پیشنهاد داده که ایران حاضر است نفت را با 30 درصد تخفیف بفروشد ؟ ( اکو نومیست شماره های مربوط به اسفند ماه 87 )

        آیا می دانید یک رئیس جمهور در دنیا به عنوان دکور و نماد یک ملت و کشور مطرح است و لحن صحبت و برخوردهای آقای احمدی نژاد باعث شده نگاه جهانی به ایران ، یک نگاه منفی و نامناسب باشد ؟

        آیا می دانید که بسیاری از کارخانه هایی که احمدی نژاد در دو سال اول ریاست جمهوری خود افتتاح کرد بین 63 تا 95 درصد آنها در زمان خاتمی ساخته شده بودند ؟ ( روزنامه سرمایه 29/02/88 )

        آیا می دانید پروژه ماهواره ایرانی امید در دولت های قبلی شروع شده بود و عمده کار آن را دولت خاتمی انجام داده بود ؟

        آیا می دانید که تعدادی از پروژه ها و طرح ها و کارخانه ها در زمان خاتمی به بهره برداری رسیده و آن زمان افتتاح شده بود ، اما وزرای احمدی نژاد دوباره آنها را افتتاح می کنند ؟ ( روزنامه سرمایه 29/02/88 )

        آیا می دانید که دولت احمدی نژاد شروع حفاری و ساخت تونل البرز را در راه آهن اصفهان - شیراز با نشان دادن تونل دیگری ، به عنوان اتمام و بهره برداری به ملت گزارش داد و ملت را فریفت ؟ ( اعتماد 10/02/88 )

        آیا می دانید که صدا و سیما عملکرد کوچک احمدی نژاد را بسیار بزرگ جلوه داده و بارها برای آن تبلیغ راه می اندازد ، اما عملکرد دولت خاتمی را گزارش نمی کرد ؟

        آیا می دانید که در دولت خاتمی راه آهن بافق - مشهد به طول 1000 کیلومتر سه ساله ساخته شد ، اما در دولت احمدی نژاد سالانه کمتر از 50 کیلومتر راه آهن ساخته شده است ؟ ( اعتماد 10/02/88 )

        آیا می دانید هزاران میلیارد تومان از درآمد های نفتی به خزانه واریز شده و مشخص نیست که چه شده است ؟ ( روزنامه سرمایه 01/02/88 و دیوان محاسبات )

        آیا می دانید که برای صادرات میوه ایران ، هواپیمایی عوارض سنگینی می گیرد ، اما برای واردات میوه عوارض پایین ؛ و نتیجه این امر آن شده که میوه های خارجی باعث ورشکستگی باغداران و کشاورزان شود ؟ ( روزنامه سرمایه 14/02 و 29/01/88 )

        آیا می دانید که در دولت خاتمی ایران به خودکفایی گندم رسید اما با سیاست های دولت احمدی نژاد ، سال 1387 با 5 میلیون تن واردات یکی از بزرگترین وارد کنندگان گندم جهان شده ایم؟ ( روزنامه سرمایه 14/02 و 29/01/88 )

        آیا می دانید که در دولت احمدی نژاد در طی حدوداً چهار سال فقط 2100 واحد مسکن مهر ساخته شده ( یعنی سالانه 525 واحد ) و با این روند برای رفع مشکل مسکن مردم و جوانان بیش از ده هزار سال زمان لازم است ، این در حالی است که تاریخ ایران از زمان هخامنشیان تا به حال 2500 سال بیشتر نیست ؟ ( سایت مسکن مهر - وبلاگ مهندس عبدالعلی زاده - و یکی از شماره های اردیبهشت روزنامه سرمایه )

        آیا می دانید به اعتراف مسئولان دولت و نظر کارشناسان طرح هایی مانند مسکن مهر ، بنگاههای زود بازده ، اشتغال سریع و سهام عدالت همگی طرح های شکست خورده اند و تقریباً هیچ نفعی برای ملت نداشته و دولت با تبلیغات فراوان از طریق تلویزیون و رادیو توانسته نظر مردم را جلب کند ؟ ( روزنامه سرمایه 28/02/88 )

        آیا می دانید در معاونت برنامه ریزی و نظارت رئیس جمهور با راه اندازی دوره های چند ماهه به تعدادی از همکاران دولتی ، مدرک فوق لیسانس داده می شود . این در حالی است که در دانشگاهها برای گرفتن مدرک فوق لیسانس بایستی حدود دو سال وقت صرف کرد ؟ (روزنامه سرمایه 20/02/88 )

        آیا می دانید که صدها میلیارد برای راه اندازی گشت های ارشاد توسط احمدی نژاد اختصاص داده شده ، این در حالی است که احمدی نژاد قبل از ریاست جمهوری خود حجاب زنان و دختران و تیپ پسران را مشکل نمی دانست ؟ ( قانون بودجه 86 و87 )

        آیا می دانید که ایران از نظر تورم و گرانی چهارمین کشور دنیاست ؟( بانک جهانی - روزنامه سرمایه17/02/88 )

        آیا می دانید با ثروتی که احمدی نژاد بر باد داد و فرصت سوزی هایی که کرد ، می شد :
        1- همه ایرانیان دارای شغلی با حقوق مناسب بشوند .
        2- هیچ کس بی خانه نباشد و همه خانه دار شوند .
        3- بیش از نصف مناطق خشک و صحرایی ایران را باغ و جنگل و مزرعه کرد .
        4- درآمد هر خانواده ایرانی را در سال به بیش از 40 میلیون تومان رساند .
        5- ایران را برای همیشه از فقر و بی کاری و عقب ماندگی نجات داد .
        ( تحلیل مربوط به مطالب با ثروتی که احمدی نژاد بر باد داد چه کارهایی ممکن بود ؟ )


        آیا می دانید که در دولت احمدی نژاد علی رغم اینکه درآمدهای سالانه 4 برابر درآمد سالانه خاتمی بود ، بودجه تحقیقات علمی 5/4 برابر کاهش یافته است ؟ ( قانون بودجه 86 و87 )

        آیا می دانید در هر جامعه ای هر چه تحقیقات علمی بیشتر باشد ، ثروت و درآمد مردم آن کشور نیز بیشتر می شود؟ مثلاً 26 درصد تحقیقات علمی دنیا در آمریکا انجام می شود و حدود 27 درصد از ثروت تولیدی سالانه در جهان متعلق به آمریکاست . ( بانک جهانی - گزارش سازمان ملل متحد )

        آیا می دانید که دولت احمدی نژاد استادان توانمند و نامدار و با تجربه را در دانشگاهها باز نشسته می کند ؟ ( اخبار مختلف چند سال اخیر )

        آیا می دانید سازمان مدیریت و برنامه ریزی در هر کشوری ، مغز برنامه ریزی برای پیشرفت آن کشور است ، و آقای احمدی نژاد آن سازمان را منحل کرد ؟

        آیا می دانید دولت احمدی نژاد با کنار گذاشتن برنامه توسعه چهارم ، که بسیار برنامه پیشرفته و علمی بود ، امکان ایجاد 560 هزار میلیارد تومان درآمد برای کشور و مردم را از بین برد ؟ ( برنامه توسعه چهارم )

        آیا می دانید بر اساس گزارش رسمی دیوان محاسبات کشور ( وابسته به مجلس همفکر دولت ) در بودجه سال 1386 ، 54 درصد تخلف توسط دولت احمدی نژاد صورت گرفته و رقم تخلفات در آن سال به 66 هزار میلیارد تومان می رسد ؟ ( گزارش دیوان محاسبات مجلس - روزنامه سرمایه 24/01/88 )

        آیا می دانید که در بودجه سال 1385 دولت 2000 مورد تخلف داشته است و عمده این تخلفات مربوط به وزارت نفت بوده ، یعنی پولدار ترین وزارتخانه ؟( گزارش دیوان محاسبات مجلس - روزنامه سرمایه 24/01/88 و 23/11/87 و 21/11/87 )

        آیا می دانید به هنگام قرائت گزارش دیوان محاسبات در مورد تخلفات دولت ، در مجلس ، به علت کثرت تخلفات انجام شده تعدادی از طرفداران احمدی نژاد سعی در جلو گیری از خواندن تخلفات می کردند ؟ (روزنامه سرمایه 19/12/87 )

        آیا می دانید که دولت احمدی نژاد بخشی از بودجه عمرانی را صرف کارهایی مانند ساخت باشگاه ورزشی و امثال آن کرد تا رای جوانان را برای مرحله دوم ریاست جمهوری خود جذب کند ؟( روزنامه سرمایه 010/02/88 - گزارش دیوان محاسبات مجلس )

        آیا می دانید دولت بودجه وزراتخانه های خود را حد اقل 80 درصد افزایش داده اما بودجه سازمان هایی مثل بازرسی ، مجلس و غیره را که گزارش تخلفات دولت را داده اند حدوداً 50 درصد کاهش داده است؟ (روزنامه سرمایه 19/12 و 21/11/87 )

        آیا می دانید بر اساس گزارش دیوان محاسبات مجلس ، یعنی اصلی ترین و رسمی ترین نهاد نظارتی کشور ، دولت احمدی نژاد متخلف ترین دولت ایرانی در زمینه بودجه ، از نظر تعداد و مبلغ بوده و روزانه 7 تخلف بودجه ای در دولت صورت گرفته است ؟ ( گزارش دیوان محاسبات مجلس - روزنامه سرمایه 01/02/88 )

        آیا می دانید در دولت احمدی نژاد بیش از 2000 میلیارد تومان شکر وارد کشور شد و این مقدار شکر برای 10 سال مصرف ایران کفایت می کرد ، و با عث تعطیلی کارخانجات شکر و بیکاری صدها هزار نفر کشاورز چغندر کار و کارگران کارخانجات شده است ؟ (روزنامه سرمایه 05/02/88 )

        آیا می دانید که همین دولت از پرداخت فقط 45 میلیارد تومان به چغندر کاران که ده ها هزار خانواده زحمتکش و فقیر هستند ، خودداری کرد ؟ (روزنامه سرمایه 05/02/88 )

        آیا می دانید در همین مدت چند ماه اخیر بیش از 200 دانشجو بخاطر اظهار نظر و عقیده در دانشگاه ها توسط دولت نهم اخراج شده اند ؟ ( اندیشه نو 24/02/88 )

        آیا می دانید که اتحادیه اروپا که بیش از 30 کشور ثروتمند می باشد ، به پاکستان 640 میلیون دلار ، اما دولت احمدی نژاد به تنهایی 330میلیون دلار کمک می کند ؟ (روزنامه سرمایه 29/01/88 )

        آیا می دانید که مدیران شرکت ها ، کارخانجات ، بانک ها و سازمان های پولدار در آستانه انتخابات ریاست جمهوری توسط دولت احمدی نژاد عوض شده اند ؟ ( روزنامه های مختلف فروردین و اردیبهشت)

        آیا می دانید قول احمدی نژاد در شهریار ، برای هر نفر ایرانی ماهانه هفتاد هزار تومان ، واقعی نبوده و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس طرفدار دولت نیز گفته وعده احمدی نژاد را باور نکنید ، درست نیست ؟ (روزنامه سرمایه 14/02 و08/02/88 )

        آیا می دانید طرفداران قبلی احمدی نژاد اکثراً از ایشان رویگردان شده و انتقادهای شدیدی از وی می کنند . مثلاً یکی از مطرح ترین آنها گفته " باید از آقای احمدی نژاد پرسید که آیا در صندوق ذخیره ارزی باز بود یا ته صندوق سوراخ بود که همه دلار های نفتی پرید " ؟ ( اعتماد 17/02/88 )

        آیا می دانید رشد سرمایه گذاری صنعتی از 86 درصد مثبت در سال 1383 به 16 درصد منفی در سال 1387 رسیده است یعنی 102 درصد کاهش یافته ؟ (روزنامه سرمایه 17/02/88 )

        آیا می دانید عملکرد احمدی نژاد باعث شده که بیش از 80 درصد مردم زیر خط فقر زندگی کنند ؟

        آیا می دانید که حوادث حین کار کارگران در سال های اخیر افزایش داشته و مورد آخر آن مرگ 12 کارگر معدن کار کرمانی در معدن باب نیزو در اول اردیبهشت بوده است ؟ (روزنامه سرمایه 05/02/88 )

        آیا می دانید که در سفر های استانی احمدی نژاد ، دانش آموزان را از شهر های مختلف برای استقبال از ایشان می بردند و در سفر به استان فارس ، هفت دانش آموز که از فسا به شیراز برده می شدند ، در تصادف کشته و مجروح شدند ؟

        آیا می دانید که با ثروت و اعتباری که دولت احمدی نژاد از بین برد ، حداقل امکان 25 میلیون اشتغال وجود داشت . یعنی نه تنها هیچ بیکاری وجود نداشت ، بلکه چند میلیون نفر خارجی نیز بایستی در ایران کار می کردند ؟ (روزنامه سرمایه 10/02/88 )

    • بدون نام

      یعنی بقیه مردم نوکر احمدی نژاد بودن که بهش رای دادن.

    • ژکس

      دیگه همه ملت ایران میدونند چی به سر پولای این مملکت اومد تو اون 8 سال و قطعا کسانی که منافعشون تو خطر افتاد الان ساز مخالف میزنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احسنت

    • احمدی میاد

      خوب اینکه مثل روز روشن مردم دیگه به حسن رای نمیدیم، مردم دنبال محمود هستن، محمود با اختلاف رای زیاد رییس جمهور سال ۹۶ میشود.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یا امام رضا اللهم عجل الولیک الفرج
        خدا اون روز نیاره که بیاد
        یا امام زمان

      • بدون نام

        مگر امثال تو بهش راي بدين......

      • بدون نام

        از منفیایی که گرفتی معلومه نتیجه انتخابات آتی چی میشه!!

    • حسین

      نمیدآنم اسم این کار توطیه نیست ؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      اقا ایکاش به اراده مردم احترام میذاشتی

    • مهدیه

      رییس جمهور به این خوبی

    • نعمتی

      با سلام اینطور که از شواهد پیداست که دولت قصد داره یارانه ها رو قطع کنه تا اخر امسال نتیجتا" ریزش شدید ارا رو در ریاست جمهوری شاهد خواهیم بود و رای روحانی هم تو دوره قبلی لب مرز بود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بله اينم ... احمدي بود كه ذخيره ارزي و پولي كشور رو به فنا داد

      • بدون نام

        مجلس قبل كه اصولگرا بود تصويب كرد جناب نعمتي عزيز

    • بدون نام

      راست میگه هی میگه تورم تک رقمی چطوری 12 درصد حقوق کارمند افزایش پیدا میکنه چطوری که بانک ها 20 درصد سود میدن
      مدارس شهریه مصوب 12 تومن 24 مایون میگیرن این کحاش تاثیر برجامه بد بخت شدیم لا اقل اون موقع دلمون خوش بود زیر بار زور نمیریم

      پاسخ ها

      • صمد از تبریز

        اون موقع که همش زیر بار زور بودین یعنی متوجه نبودی زور گویی دولت از یک طرف و تحریمها از طرف دیگر اینها زور نبود
        دکتر روحانی یک قدم بلند می خواد در اقتصاد مملکت برداره که آثار آن تا آخر شهریور مشخص میشه و بعد از ان دیگه دهان دلواپسان و کاسبان تحریم قفل میشه

    • Aryan

      اقا يا خانم نعمتي شما يا حافظتون خوب نيست يا معني لب مرز رو خوب نميدونيد.اين دولت خوب بوده يك بخش هاييش شايدم اكثرش هم رفع گند كاري هاي دولت قبلي بود.

    • خسرو

      همی آنها ی که امروز دشمنان احمدی نژاد هستند روزی بدنبال ماشین او میدویدن، امروز روحانی و فردا شخص دیگر ما اسیر دست این انسانهای هستیم که خودشان هم نمیدانند به دنبال چه هستند،!!!

    • خسرو

      آقای که این برنامه را بنام اخبار داغ هدایت می‌کند از دار ودسته آقای روحانی است چون هرچه که به ضرر او باشد حذف میکند، پس نباید دیگر چیزی نوشت و یا خواند،
      خداحافظ

    • ناشناس

      بخداکه روحانی حرف نداره اگر چوب لای چرخش نگذارندآدم خردمندودانایی است ولی افسوس درخصوص احمدی نژادهم من نمیگم آدم بدی هستش خیلی هم خوبه ولی هربلایی سرکشورمان آمدهمان 8سال اومد پپصربه فنی شد کنارگودایستاندن راحته میان گودرفتن دشواراست هرکی دیگه بجای روحانی اومده بود الان میدیدچه بلایی برسرمان آمده بود

    • وطن

      کاش کمی درک و فهم اقتصادی داشتین تا میفهمیدید مسکن مهر و یارانه عامل بدبختی و رکود اقتصادی و هزاران بدبختی دیگر را به ارمغان آورد .اینقدر ساده لوح نباشین و نظرات بچه گانه خودتون را نزارید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بدبختي همينه ملت عقلشون به چشمشونه

    • بدون نام

      روحانی که 4 سال دیگه هم هست بعد از اونم مطمئنا فرصت دوباره ای به امثال شما نخواهد رسید.

    • الهه

      اقای روحانی نه تنهادوره ی بعدهم رییس جمهورهست تاکورشودهرانکه نتوانددیدخوشحالی ملت ایران رو

    • علي

      شما ابتدا از ملت ايران به دليل حمايت اوليه از آقاي احمدي نژاد عذر خواهي كنيد سپس نظر دهيد

    • خسروی

      آقای روحانی نه ولی دعا کنید هر کی دیگه میاد در مرحله اول به فکر معیشت واقتصادواشتغال وعزت ملت و مملکت باشه اینطور زحمات چندین وچند ساله دانشمندان هسته ای وهمچنین خون شهیدان هسته ای را به باد فنا نده وزیاددروغ هم به مردم نگه ووقتی میره سفر های استانی اگر زیاد نیومدند استقبالش یا هوا گرمه سرده یا بارون میاد نمیاد یادریا طوفانیه وامثالهم نگه تقصیر احمدی نژاد ودولت قبله!!!!!!

    • مسلمان ایرانی

      جمع کن خودتو اگه مملکت دست تووامثال توی افراطی بود مردم ازاین بدبختر بودن وخفقان بی داد میکرد همش تهمت میزنی خجالت بکش لعنت خدابردروغگو آقای شجونی ازخدابترس بابت تهمت های که میزنی

    • maryam

      با سلام
      ما که تمام تلاشمان را می کنیم،که آقای روحانی دوباره رییس جمهور نشود.ولی به احمدی نژاد هم رای نمی دهیم.انشاالله فرد اصلحی بر سر کار آید.

    • maryam

      با سلام
      ما که تمام تلاشمان را می کنیم،که آقای روحانی دوباره رییس جمهور نشود.ولی به احمدی نژاد هم رای نمی دهیم.انشاالله فرد اصلحی بر سر کار آید.

    • بدون نام

      ازاین به بعد هرکس برای مردم کارمفیدی انجام ندهد باید برود

    • عادل کاظمی

      این آقا تا حالا کجا بود؟!!!

      یکدفعه رخ عیان کرده به همه گیر میده!!!

    • رها

      اگه مردم بخوان میره وگرنه با اظهار نظر شما نمیره.هه..

    • بدون نام

      روحانی دیگه کارش تمومه.حالا شما هی پیام طرفداراشو بزار ماها رو سانسور کنید اما روحانی تو این سه سال کلیدشو پیدا نکرده ده تا سه سال دیگه هم پیدا نمیکنه.

      پاسخ ها

      • آنتي يارانه خانمان سوز

        پرسیدم از سوییسی، آخر چرا نخواهی
        یارانه ی زیاد و، آخه چقد تو ماهی
        خندید و گفت ماها، نه پول مفت خواهیم
        نه سر خری با کاپشن، نه هاله ی سیاهی
        گفتم مگر ندانی ، پولیست با شرافت
        گفتا که بر سر تو، رفته عجب کلاهی
        گفتم بابا! مگر تو، پول کلان نخواهی
        گفتا چرا! ولی نه، همراه با تباهی
        یارانه های مفتی، سازد عقاب کوهی
        مانند فنچ، فوقش چون کفتران چاهی
        ما مردمان سوییس، از مردمان ایران
        عبرت گرفته ایم و، گفتیم دلبخواهی:
        ای آنکه بر سر کار، هستی بدان که ملت
        باپول مفت دولت، با لطف گاه گاهی
        هرگز نمی شود خر، خواهد که مثل سابق
        با کار و عزم ملی، بی هیچ اشتباهی
        همراه هم بکوشند مردان، زنان، جوانان
        از بهر رشد کشور، با یاری الهی
        ✍س.ح.عمادی

    • 24 خردادي

      :lسخنان بسیار مهم علی لاریجانی در مورد تفاوت های دولت احمدی نژاد و روحانی

      سوال:شما در مدت حضورتان در پارلمان با دو دولت آقای دکتر احمدی‌نژاد و آقای دکتر روحانی کار کرده‌اید. لطفا بفرمایید چه نقطه ضعفی میان این دو دولت مشترک بوده، ضمن اینکه بفرمایید وجه تمایز این دو دولت برای شما در چه مولفه‌هایی قابل مشاهده بوده است؟

      پاسخ:فکر می‌کنم این دو دولت مورد اشاره خیلی با هم نقطه مشترک ندارند. ممکن است در اینکه بخواهند مشکلات کشور را حل کنند هدفگذاری یکسانی داشته باشند ولی راه‌های‌شان خیلی متفاوت است. دولت قبلی واقعا از یک آشفتگی در تصمیم‌گیری برخوردار بود. فکر می‌کنم مشی خیلی دقیقی را مخصوصا در حوزه اقتصادی دنبال نکرد. قانون‌گریزی زیادی داشت، به‌طوری که ما در هیأت تطبیق به یک رقم غیرقابل تصوری در رد مصوبات دولت رسیدیم و مجبور بودیم آن مصوبات را رد کنیم بعد که تبعیت نمی‌کردند مجبور شدیم یک قانون دیگری بگذرانیم. یعنی ما با یک پدیده عجیب و غریبی مواجه بودیم.

      نکته دیگر آنکه دولت گذشته آشفتگی سیاسی را دامن می‌زد. اگر رئیس یک خانواده خودش تحریک‌کننده باشد با وجودی که در خانواده روابط عاطفی وجود دارد خانواده به هم می‌ریزد. در حکومت روابط عاطفی وجود ندارد، اگر رئیس دولت تحریک‌آمیز کار کند، کشور به دسته‌بندی‌ها و اختلافات زیادی می‌رسد و حتما آشفتگی سیاسی ایجاد می‌شود. در دولت فعلی ما اینها را خیلی نداریم یا خیلی کم داریم. از نظر قانون‌گرایی دولت آقای روحانی خیلی مقید است. شهادت می‌دهم که کار هیأت تطبیق ما کساد است. مصوبات هیأت دولت که می‌آید با قانون منطبق است. شاید موارد جزئی که اعلام می‌کنم خلاف قانون است یکی دو مورد در ماه باشد حال آنکه در دولت قبل موقعی می‌شد که 17-16 مورد را رد می‌کردیم. از نظر ایجاد آرامش هم تلاش آقای روحانی و دولت‌شان این بود که ایجاد آرامش کنند و این کمک می‌کند که ذهن‌ها روی مساله اصلی کشور متمرکز شود. بنابراین به نظرم دو جنس دولت است و خیلی با هم متفاوتند. در مجموع خیلی باید به مغزم فشار بیاورم که نقطه مشترک پیدا کنم.

    • بدون نام

      اقاي شجوني راستش من نفهميدم كه دعوت شما ازهمه براي يك دوره اي شدن روحاني براي چيست ايا نگران سلا مت روحاني هستيد باوركردن اين بسيارمشكل است چون شما خير كسي را نمخواهيد ايا ميخواهيدجاي ايشان را بگيريد گروه خونتان بان حرفها نميخورد كسي حاظر نميشود حتي ....... شايد كسي را ازدوستان واقوام درنظر گرفته ائيد بقول خودتان ادم حسابي است بجاي ابشان بگذاريد انهم بسيار بعيد است كسي شمارا بشناسد وشماهم اورا بشناسيد چون گفته اند كبوتر باكبوتر فيل بافيل من هرچه به عقل ناقص خود فشارمياورم تا بفهمم چه ......... و هدف شما ازاين چيست بجائي نه رسيدم شايد ....................

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج