جاباما
۳۳۵۴۲۲
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

مشخصات دستبند سلامت سامسونگ

از زمان عرضه‌ی اولین نسل از دستبند هوشمند سلامتی گیر فیت سامسونگ مدت زیادی می‌گذرد و از این‌رو بسیاری در انتظار عرضه‌ی نسل جدیدی از این محصول هستند.

zoomit.ir - حسین خلیلی صفا: از زمان عرضه‌ی اولین نسل از دستبند هوشمند سلامتی گیر فیت سامسونگ مدت زیادی می‌گذرد و از این‌رو بسیاری در انتظار عرضه‌ی نسل جدیدی از این محصول هستند. پس از انتشار شایعات در مورد گیر فیت ۲، حال مشخصات فنی منتسب به این محصول فاش شده که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

مشخصات دستبند سلامت سامسونگ

سامسونگ چند سال پیش اولین نسل از دستبند هوشمند سلامتی خود را با نام گیر فیت راهی بازار کرد. با گذشت چند سال از زمان عرضه‌ی این دستبند هوشمند سلامتی به بازار، بسیاری در انتظار عرضه‌ی نسل جدید این دستبند به بازار هستند. اخیرا شایعات در خصوص این محصول بیش از پیش افزایش یافته و حال شاهد افشای مشخصات فنی منتسب به این محصول هستیم. علاوه بر مشخصات فنی، تصاویر رندر شده‌ای نیز از گیر فیت ۲ منتشر شده که تغییرات صورت گرفته در این محصول را نمایش می‌دهد.

مشخصات دستبند سلامت سامسونگ

مشخصات دستبند سلامت سامسونگ

مشخصات دستبند سلامت سامسونگ

براساس اطلاعات ارائه شده توسط وب سایت Sammobile، نسل جدید دستبند هوشمند سامسونگ از وجود نمایشگر خمیده‌ی ۱.۵۵ اینچی سوپر آمولد با رزولوشن ۲۱۶ در ۴۳۲ پیکسل در کنار تراشه‌ی یک گیگاهرتزی سامسونگ مجهز به دو هسته‌ی پردازشی بهره می‌برد. همچنین باید به حافظه‌ی رم ۵۱۲ مگابایتی این ساعت هوشمند نیز اشاره کرد که از دو هسته‌ی پردازشی استفاده می‌کند. حافظه‌ی داخلی این دستبند هوشمند قادر است تا اطلاعاتی به ظرفیت دو گیگابایت را در خود جای دهد که می‌توان به اندازه‌ی کافی به ذخیره‌ی اپلیکیشن‌ها و داده‌های مربوط به فعالیت‌های ورزشی پرداخت. سامسونگ دستبند هوشمند خود را به همراه سیتسم عامل تایزن و یک باتری ۲۰۰ میلی آمپر ساعتی راهی بازار خواهد کرد. از جمله‌ی سایر مشخصات فنی این ساعت باید به داشتن گواهی IP۶۸ اشاره کرد که نشان از مقاومت این دستبند در برابر نفوذ آب تا ارتفاع یک و نیم متری تا ۳۰ دقیقه دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج