۳۳۵۴۴۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

نظر مندس درباره بازیگر جدید «جیمز باند»

سام مندس٬ کارگردان بریتانیایی سینما می‌گوید که انتخاب بازیگر جدید نقش جیمز باند قرار نیست از طریق دمکراتیک انجام شود٬ بلکه تصمیم‌گیری در مورد آن به عهده تهیه‌کننده است.

وب‎سایت نقد فارسی: سام مندس٬ کارگردان بریتانیایی سینما می‌گوید که انتخاب بازیگر جدید نقش جیمز باند قرار نیست از طریق دمکراتیک انجام شود٬ بلکه تصمیم‌گیری در مورد آن به عهده تهیه‌کننده است.

مندس که کارگردان دو فیلم آخر جیمز باند بوده، گفته است که بر خلاف پیش‌بینی‌هایی که در رسانه‌های دیده می‌شود٬ جایگزین دانیل کریگ برای بازی در نقش مامور ۰۰۷ را نهایتا تهیه‌کننده فیلم انتخاب می‌کند.

نظر مندس درباره بازیگر جدید «جیمز باند»

او که در حاشیه جشنواره هنری "هی" در ولز صحبت می‌کرد گفت: "این بحث همیشگی در مطبوعات بوده که ۰۰۷ بعدی کیست؟ واقعیت این است که [روند انتخاب بازیگر] دمکراسی نیست".

"این برنامه ایکس فاکتور یا همه‌پرسی خروج از اتحادیه اروپا نیست که به رأی عمومی گذاشته شود. باربارا براکلی (تهیه کننده جیمز باند) تصمیم می‌گیرد که جیمز باند بعدی کیست. همین."

سام مندس که دو فیلم اسکای‌فال و اسپکتر را با بازی دانیل کریگ کارگردانی کرده٬ پیشتر گفته بود که دیگر فیلمی از این مجموعه را کارگردانی نخواهد کرد.

او به بی‌بی‌سی گفته بود که برای این دو فیلم در مجموع پنج سال زمان گذاشته و بیش از اینکه به عنوان شغل به آن نگاه کند٬ برایش سبکی از زندگی بوده است.

شایعات در خصوص بازیگر بعدی نقش جیمز باند از زمانی جدی شد که گفته شد دانیل کریگ به دلیل درگیری در طرح‌های سینمایی دیگر در فیلم بعدی جیمز باند حضور نخواهد داشت.

ادریس البا٬ مایکل فسبندر٬ جیمی دورنان و بندیکت کامبربچ از بازیگرانی بوده‌اند که نام‌شان برای جیمز باند بعدی مطرح بوده‌است.

پیش از کریگ تاکنون شان کانری٬ جورج لیزنبی٬ راجر مور٬ تیموتی دالتون و پیرس برازنان در نقش جیمز باند بازی کرده‌اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج