جاباما
۳۳۵۴۸۵
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

اظهارنظر درباره «موزه موسیقی»

امیر عبدالحسینی درباره‌ی نحوه‌ی مدیریت موزه موسیقی که مدیریت آن هم‌اکنون برعهده‌ی علی مرادخانی است، اظهاراتی را مطرح کرد.

وب‌سایت موسیقی ایزانی: امیر عبدالحسینی درباره‌ی نحوه‌ی مدیریت موزه موسیقی که مدیریت آن هم‌اکنون برعهده‌ی علی مرادخانی است، اظهاراتی را مطرح کرد.

تصمیم‌گیری مقامات بالاتر درباره‌ی "موزه موسیقی" معاون هنری سازمان فرهنگی‌هنری شهرداری تهران در پاسخ به پرسش خبرنگاران مبنی بر نحوه‌ی فعالیت موزه موسیقی و حاشیه‌های چند ماهه اخیر آن، گفت: موزه موسیقی از جمله مجموعه‌هایی است که طی سال‌های اخیر فعالیت بسیار خوبی داشته است و آقای مرادخانی مدیر این مجموعه که هم‌اکنون به عنوان معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مجموعه حضور دارد، به شکل حرفه‌ای تعامل خوبی با معاونت هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران دارد.او ادامه داد: در زمینه‌ی مالکیت موزه موسیقی نیز باید بگویم که با مصوباتی که در شورای اسلامی شهر تهران انجام گرفت تا یک دوره سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران متولی این مجموعه بود و معاونت هنری این سازمان نیز در هیئت امنای آن حضور داشت.

البته قبل از ورود بنده به سازمان، فضا دچار تغییراتی می‌شود و من درست در زمانی حضور داشتم که مصادف با دعواها شد. البته بعد از چندی بر مبنای مصوبه هیأت مدیره سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، موزه موسیقی و به طور کلی تمامی فضاهای فرهنگی تخصصی در اختیار سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران قرار می‌گیرد. کما اینکه هم‌اکنون نیز پردیس تئاتر تهران، مرکز صبا، خانه موزه شهید بهشتی و خانه موزه انتظامی نیز بعد از حاشیه‌های متعددی که داشت در اختیار سازمان قرار گرفت.

عبدالحسینی همچنین گفت: به هر حال نگاه متمرکز به نحوه فعالیت‌های چنین مجموعه‌هایی مهم است و اهمیتی ندارد که متولی وزارت ارشاد، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و یا سازمان میراث فرهنگی و گردشگری باشد. برای ما ایجاد یک نگاه واحد مهم است که بتواند به سبک و سیاق حرفه‌ای کار یک مجموعه را انجام دهد و به نظر من همین موضوع کفایت می‌کند. به هر حال در زمینه مدیریت موزه موسیقی همچنان مذاکرات در حال انجام است و من با آقای مرادخانی پیرامون این موضوع گفتگوهای زیادی را انجام دادم اما به هر ترتیب تصمیم نهایی را مقامات بالاتر می‌گیرند. من باز هم به این موضوع اشاره می‌کنم که هیأت امنا مستقل هستند اما در اساسنامه موزه موسیقی همچنان معاون هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به عنوان عضوی از هیئت امنا حضور دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج