۳۳۵۵۱۶
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

ایوبی: دو بار «فروشنده» را دیده‌ام

حجت الله ایوبی با اشاره به اینکه سیاه‌نمایی نامیدن فیلم‌های فرهادی کم لطفی دیگران به اوست،گفت:اگر به عنوان یک عضو شورای پروانه نمایش بودم بدون هیچ اصلاحیه‌ای مجوزاکران این اثر را صادر می‌کردم ولی تنها مرجعی که در رابطه با اکران «فروشنده‌» باید تصمیم بگیرد، شورای صنفی نمایش است.

خبرگزاری صبا: حجت الله ایوبی با اشاره به اینکه سیاه‌نمایی نامیدن فیلم‌های فرهادی کم لطفی دیگران به اوست،گفت:اگر به عنوان یک عضو شورای پروانه نمایش بودم بدون هیچ اصلاحیه‌ای مجوزاکران این اثر را صادر می‌کردم ولی تنها مرجعی که در رابطه با اکران «فروشنده‌» باید تصمیم بگیرد، شورای صنفی نمایش است.

رییس سازمان سینمایی در رابطه با آخرین وضعیت اکران تازه‌‌ترین اثر اصغر فرهادی در رابطه با حواشی ایجاد شده اطراف «فروشنده‌» سخن گفت در این گفت‌وگو حجت‌اله ایوبی از نحوه حمایت سازمان سینمایی در برابر مسائلی که این روزها دامن برخی از تهیه‌کنندگان درخصوص پخش تیزرهای آثار سینمایی در ماهواره را گرفته نیز صحبت کرد.

ایوبی: دو بار «فروشنده» را دیده‌ام

رییس سازمان سینمایی در پاسخ به این‌که آیا شاهد جرح و تعدیلی روی فیلم سینمایی «فروشنده‌» اصغر فرهادی در اکران داخلی آن خواهیم بود گفت: شخصا دو بار این اثر سینمایی را تماشا کردم وهمچنان اعتقاد دارم که نمایش این فیلم بدون هیچ اصلاحیه‌ای به راحتی امکان‌پذیر خواهد بود.

وی در ادامه خاطرنشان ساخت:‌ حجت‌اله ایوبی با اشاره به این‌که اولین بار«فروشنده‌» را در تهران تماشا کردم و به محمدرضا فرجی؛ سخن‌گوی شورای صنفی نمایش گفتم که امضای این اثر کاملا متعلق به فرهادی است و نمایانگر سینمای ایران است زیرا نحوه پرداخت و پرورش موضوع نمایی از سینمای ایران است چراکه شاهد هوش و ذکاوت ایرانیان در آن هستیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: قبلا هم اعلام کرده‌ام اگر به عنوان یک عضو شورای پروانه نمایش بودم بدون هیچ اصلاحیه‌ای مجوزاکران این اثر را صادر می‌کردم ولی تنها مرجعی که در رابطه با اکران «فروشنده‌» باید تصمیم بگیرد، شورای صنفی نمایش است.

او در پاسخ به این‌که برخی از رسانه‌ها معتقد هستند که آثاراصغر فرهادی سیاه‌نمایی است تصریح کرد: اتفاقا درفیلم‌های فرهادی شاهد این مسائل نیستیم وسیاه‌نمایی نامیدن فیلم‌های وی کم لطفی دیگران به اوست.

تهیه‌کنندگان باید با شورای نظارت همکاری کنند

ایوبی در رابطه با این‌که سازمان سینمایی چه تمهیدات حمایتی برای تهیه‌کنندگانی که تبلیغات آثار سینمایی آنها از ماهواره‌ها پخش شده است و به دادگاه فراخوانده شده‌اند در دستور کار سازمان متبوع وی قرار دارد گفت: تلاش‌هایی در این خصوص صورت گرفته است و خواهد گرفت که صداوسیما بیشتر به تبلیغ آثار سینمایی اهمیت بدهد و از طرفی تهیه‌کنندگان هم باید با شورای نظارت همکاری کامل و صحیحی را به عمل بیاورند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج