۳۳۵۵۹۲
۱ نظر
۵۰۱۱
۱ نظر
۵۰۱۱
پ

زوتی، شاسی‌بلند جدید چینی +عکس

زوتی چین برای شاسی بلند T۶۰۰ خود نسخه‌ای اسپرت ارائه کرد. خودرویی که قیمت پایه آن از ۹۵ هزار و ۸۰۰ یوآن آغاز شده و تا ۱۴۹ هزار و ۸۰۰ یوآن برای مدل فول آپشن ادامه پیدا می‌کند.

وب سایت خودروبانک: زوتی چین برای شاسی بلند T۶۰۰ خود نسخه‌ای اسپرت ارائه کرد. خودرویی که قیمت پایه آن از ۹۵ هزار و ۸۰۰ یوآن آغاز شده و تا ۱۴۹ هزار و ۸۰۰ یوآن برای مدل فول آپشن ادامه پیدا می‌کند که در طراحی ظاهری خود متحمل تغییراتی در چراغ‌های پیشانی و استفاده از تکنولوژی LED برای ساخت آن، طراحی جلوپنجره بهتر با الگوهای داخلی کرومی، مجموعه سپری جدید با قالب گیری ورودی‌های هوا در اطراف خود که حاشیه‌ای کرومی رنگ داشته و همچنین در عقب هم دو خروجی اگزوز کرومی رنگ در نظر گرفته شده تا این شاسی بلند زوتی پروسه اسپرت سازی خود را تکمیل کرده باشد.

زوتی، شاسی‌بلند جدید چینی +عکس

در زیر کاپوت این شاسی بلند اسپرت هم دو پیشرانه مختلف در نظر گرفته شده که هر دوی آن‌ها بنزینی بوده و به توربوشارژرهای دوقلو مجهز شده‌اند. پیشرانه اولی حجمی ۱.۵ لیتری دارد و در حداکثر کارایی خود می‌تواند قدرتی ۱۶۲ اسب بخاری را تولید و توسط جعبه دنده‌ای ۵ سرعته دستی به چرخ‌ها منتقل کند. پیشرانه دوم هم با حجم ۲ لیتری و سود جستن از توربوشارژر، برگرفته از محصولات میتسوبیشی است که قدرتی ۱۹۰ اسب بخاری دارد و نیروی تولیدی آن به واسطه جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک DCT به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

زوتی، شاسی‌بلند جدید چینی +عکس

از تجهیزات رفاهی و کاربردی این شاسی بلند پس از اسپرت سازی هم می‌توان به شارژر بی‌سیم، سیستم تهویه مطلبوع اتاق به صورت جداگانه، صفحه کیلومتر دیجیتالی تطبیق پذیر با نور محیط برای کمتر اذیت شدن چشم‌های راننده و صفحه نمایشگر ۱۰ اینچی کنسول ابزار اشاره داشت که درون آن سیستم سرگرمی اپل کارپلی و بایدو کارلایف، اینترنت ۴G، وای فای، اتصال بلوتوث، تلویزیون اینترنتی، تلفن، تنظیمات خودرو و... گنجانده شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بهاره عباسی

      لطفا قیمت این خودرو در ایران را اعلام کنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج