۳۳۵۵۹۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

نسخه ویژه بی‌ام‌و برای ژاپنی ها +عکس

به مناسبت سالگرد ۱۰۰ سالگی نام تجاری، خودروساز آلمانی بی ام و یکی دیگر از خودروهای تولیدی خود را ویژه کرد و راهی بازار ژاپن کرد.

وب سایت خودروبانک: به مناسبت سالگرد ۱۰۰ سالگی نام تجاری، خودروساز آلمانی بی ام و یکی دیگر از خودروهای تولیدی خود را ویژه کرد و راهی بازار ژاپن کرد. بی ام و M۶ کوپه، گزینه مد نظر بی ام و برای ویژه سازی است که حالا با قطعات فیبرکربنی آماده حضور در کشور چشم بادامی‌ها شده است.

نسخه ویژه بی‌ام‌و برای ژاپنی ها +عکس

بخشی از بهبودهای این خودرو پس از ویژه سازی مربوط به بخش مولد قدرتی آن می‌شود. در زیر کاپوت M۶ همچنان از پیشرانه ۴.۴ لیتری توربوشارژر هشت سیلندر استفاده شده است، ولی حالا به جای قدرت ۵۶۰ اسب بخاری که در مدل استاندارد تولید می‌شد، شاهد استخراج ۶۰۰ اسب بخار قدرت هستیم که از طریق یک جعبه دنده ۷ سرعته اتوماتیک دوکلاچه به چرخ‌‌ها منتقل می‌شود. در کنار افزایش قدرت تولیدی، گشتاور موتور هم ۲۰ نیوتن متر افزایش پیدا کرده و حالا به ۷۰۰ نیوتن متر رسیده است.

نسخه ویژه بی‌ام‌و برای ژاپنی ها +عکس

از لحاظ عملکردی هم به لطف ۴۰ اسب بخار قدرت و ۲۰ نیوتن متر گشتاور بیشتر، شتابی صفر تا صد ۳.۹ ثانیه‌ای و حداکثر سرعت ۳۰۵ کیلومتر بر ساعتی بدست آمده است. در آخرین نقطه انتقال قدرت هم از رینگ‌های ۲۰ اینچی آلیاژی مشکی رنگ با ابعاد لاستیک ۳۵/۲۶۵ در جلو و ابعاد ۳۰/۲۹۵ در عقب استفاده شده است.

در طراحی ظاهری خودرو نیز همانطور که در ابتدا گفتیم، از قطعات فیبرکربنی در نقاط آیرودینامیکی استفاده شده که می‌توان ردپای آن‌ها را در بامپر زیر سپر جلو، قاب پشت آینه‌های جانبی، دیفیوزر نصب شده در زیر سپر عقب و باله آیرودینامیکی نصب شده بر روی درب صندوق عقب مشاهده کرد. در داخل کابین هم از قطعات فیبرکربنی استفاده شده، ولی خیلی بیشتر از طراحی خارجی که بر روی داشبورد، اطراف کنسول مرکزی، اطراف کنسول ابزار، بر روی اهرم تعویض دنده و بر روی غربیلک فرمان دیده می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج