۳۳۵۶۲۰
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

ویشکا آسایش از سامانه ۱۰۱ گفت

یک بازیگر سینما گفت: راه اندازی سامانه پیامکی ۱۰۱ نیاز به معرفی کامل و دقیق دارد، من فکر می‌کنم برای انجام چنین اقداماتی نیاز است که ابتدا یک معارفه عمیق و کامل صورت بگیرد یا یک کمپین راه اندازی شود تا قبل از هرگونه فعالیت این سامانه یک شناخت کامل نسبت به آن میان مردم به خصوص زنان و بانوان کشور صورت گرفته باشد.

خبرآنلاین: یک بازیگر سینما گفت: راه اندازی سامانه پیامکی ۱۰۱ نیاز به معرفی کامل و دقیق دارد، من فکر می‌کنم برای انجام چنین اقداماتی نیاز است که ابتدا یک معارفه عمیق و کامل صورت بگیرد یا یک کمپین راه اندازی شود تا قبل از هرگونه فعالیت این سامانه یک شناخت کامل نسبت به آن میان مردم به خصوص زنان و بانوان کشور صورت گرفته باشد.

ویشکا آسایش بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون درخصوص سامانه پیامکی «۱۰۱» گفت: با توجه به اهمیتی که مسائل و مشکلات زنان دارد، نمی دونم راه اندازی چنین سامانه ای چقدر می تواند در رفع این مشکلات و بر روی مسائل زنان تاثیر گذار باشد.

ویشکا آسایش از سامانه 101 گفت

او گفت: فکر می‌کنم این مشکلات به حدی مهم و بزرگ است که باید با یک نگاه جدی تر و یک شکل بزرگ تر و تاثیرگذارتر به آن نگاه شده و مورد بررسی قرار بگیرد. بالاخره این مشکلات قرار است برطرف شود و دختران و بانوانی که نیاز به کمک دارند و با مشکلی دست و پمجه نرم می کنند چندان برایشان راحت نیست که مشکل خود را با متن و به وسیله یک پیامک توضیح دهند، شاید نیاز است راه های دیگری هم برای آن در نظر گرفته شود.

این بازیگر سینما تأکید کرد: من فکر می کنم با راه اندازی یک سایت یا وب سایت می توان بهتر و وسیع تر به مشکلات و مسائل زنان رسیدگی کرد و تنها به پیامک ها یسنده نشود. امکاناتی در این وبسایت طراحی شود که پاسخگوی نیازها و مسائل و مشکلات این قشر از جامعه باشد. این سایت به قدری کامل باشد که من نوعی به عنوان یک زن بتوانم مشکلاتم را در آن مطرح کنم. یک پزشک، روانشناس، وکیل و متخصص بر آننظارت داشته باشد و صرفا یک کارشناس حضور نداشته باشد. مسائلی که زنان و دختران جامعه ما با آن ها مواجه اند شوخی نیست و یک پاسخ غلط م یتواند زندگی آن ها را تغییر دهد و مشکلات بزرگ تری را دامن زند.

او تاکید کرد: خانم ها و دختران مشکل زیاد دارند و من احساس می کنم رسیدگی به این مشکلات نیازمند تحقیقات بیشتری است. اینکه در این سامانه پیامکی هویت افراد شناخته نمی شود اقدام خیلی خوبی است ولی اینکه امکان دارد پرداختن به این مشکلات به صورت سطحی صورت بگیرد و مشکلات و مسائل حاد و عمیق مطرح نشود ایراد بزرگی است.

آسایش در پایان گفت: من فکر می کنم برای انجام چنین اقداماتی نیاز است که ابتدا یک معارفه عمیق و کامل صورت بگیرد یا یک کمپین راه اندازی شود تا قبل از هرگونه فعالیت این سامانه یک شناخت کامل نسبت به آن در میان مردم به خصوص زنان و بانوان کشور صورت گرفته باشد تا به ایجاد اعتماد از سوی دختران و زنان نسبت به این حرکت دامن زند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چقدر شما زنا مظلومید!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج